پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آغاز رقابت های جام واگنر لهستان
بازديد : 774

آپلود سنتر رایگان تصویر
تیم ملی والیبال کشورمان که روز گذشته (پنج شنبه) وارد کشور لهستان شده بود، امروز جمعه ساعت 11 به وقت محلی دومین تمرین خود را برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از امشب با حضورچهار کشور ایران، آرژانتین، آلمان و لهستان در شهر "زیلونا گورا" آغاز می شود. تیم ملی والیبال ایران روز گذشته وارد این شهر شد و پس از استقرار در هتل اسکان تیم ها شرکت کننده، نخستین جلسه تمرین خود را برگزار کرد. نشست مشترک کمیته اجرایی، فنی وداوری این رقابت ها نیز شب گذشته برگزار شد و تیم های شرکت کننده با عوامل اجرایی و داوری این رقابتها آشنا شدند. دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر به صورت رسمی از امروز 30 تیرماه آغاز می شود که تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود (جمعه شب) به مصاف لهستان میزبان رقابت ها و قهرمان لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان در دومین و سومین بازی خود در این رقابت ها نیز به ترتیب در روزهای شنبه و یکشنبه 31 تیرماه و یکم مردادماه به مصافتیم های ملی والیبال آرژانتین و آلمان که خود را برای حضور در المپیک 2012 لندن آماده می کنند، خواهند رفت. برنامه کامل دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان به وقت محلی به قرار زیر است:
جمعه 30 تیرماه :
ساعت 18، آرژانتین – آلمان
ساعت 20:30، ایران – لهستان
شنبه 31 تیرماه :
ساعت 14، ایران – آرژانتین
ساعت 16:30، لهستان – آلمان
یکشنبه یکم مردادماه :
ساعت 14، ایران – آلمان
ساعت 16:30، لهستان – آرژانتین
تیم ملی والیبال سه شنبه سوم مردادماه به تهران بازخواهد گشت تا اردوی آماده سازی خود برای مصاف با مصر را در تهران پیگیری کند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شروع طوفانی هاوش در فصل نقل و انتقالات
بازديد : 1169

آپلود سنتر رایگان تصویر مهدی محمدی مدیرعامل تیم هاوش گنبد چندی اعلام کرده بود که می خواهد تیمی برای قهرمانی ببندد و حال می خواهد با آوردن "مصطفی کارخانه" که یکی از بهترین مربیان ایران است به گفته خود جامه عمل بپوشاند. به گزارش وبلاگ گنبد پایتخت والیبال ایران ، مصطفی کارخانه که پر افتخار ترین مربی ایران است در حال حاظر برای مذاکره با تیم هاوش در گنبد به سر می برد و ظاهرا طرفین به توافقات اولیه نیز رسیده اند. با آمدن کارخانه حتما بازیکنان خوبی را باید در تیم هاوش ببینیم ، زیرا کارخانه همیشه با تیم هایی قرارداد می بندد که برای قهرمانی بسته شده اند. همچنین مسئولان تیم هاوش به بازیکنان تیم قول داده اند تا روز 10 تیر ماه تمام مبالغ قرارداد آنها را بپردازند. مصطفی کارخانه مربی سرشناس و پرافتخارترین مربی والیبال ایران برای انجام مذاکرات با تیم والیبال هاوش گنبدکاووس وارد این شهر شد. وی روز گذشته به گنبد آمده و شب گذشته و ظهر امروز مذاکراتی با مهدی محمدی مدیر عامل باشگاه هاوش گنبد انجام داد. بر اساس شنیده ها مذاکرات وی با تیم گبندی مثبت بوده و به احتمال قوی مربیگری تیم والیبال هاوش در لیگ برتر جاری بر عهده این مربی سرشناس خواهد بود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو اسامی 14 بازیکنان را برای سفر به روسیه و لهستان اعلام کرد
بازديد : 970

آپلود سنتر رایگان تصویر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات دوستانه روسیه و جام واگنر لهستان را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان بامداد دوشنبه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با روسیه راهی مسکو خواهد شد که اسامی ملیپوشان اعزامی به قرار زیر است: 1-میر سعید معروف، 2- مهدی مهدوی، 3- علیرضا نادی، 4- سید محمد موسوی، 5- سعید مصطفی وند، 6- سامان فائزی، 7- امیر غفور، 8-شهرام محمودی، 9- حمزه زرینی، 10- فرهاد قائمی، 11- مجتبی میرزاجانپور،12- علیرضا مباشری، 13- فرهاد ظریف و 14 -یاشار شاهینی. ملی پوشان والیبال کشورمان را خولیوولاسکو به عنوان سرمربی، خوان سیچلو و مسعود آرمات به عنوان مربی،احمد مساجدی (مترجم)، سیامک افروزی(پزشک)، پائلو ادواردو (مربی بدنساز ) و امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی در این سفر همراهیمی کنند. تیم ملی والیبال بعد از دو دیدار دوستانهبا تیم ملی والیبال روسیه، چهارشنبه 28 تیرماه راهی لهستان خواهد شد تا در جام واگنر به مصاف حریفان خودبرود. دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنرلهستان از 30 تیرماه با حضور چهار کشور ایران، آرژانتین، آلمان و لهستاندر شهر "زیلونا گورا" آغاز می شود که تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود جمعه 30 تیرماه به مصاف لهستان میزبان رقابت ها و قهرمان لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهد رفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

والیبال ایران نماینده قاره آسیا در زیر گروه لیگ جهانی شد
بازديد : 805

آپلود سنتر رایگان تصویر کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی ایران را به عنوان نماینده این قاره جهت شرکت در رقابت های انتخابی لیگ جهانی 2013 انتخاب و معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز چهارشنبه 21 تیرماه کنفدراسیون والیبال آسیا با ارسال نامه ای اعلام کرد تیم ملی والیبال ایران به عنوان نماینده قاره آسیا برای شرکت در رقابت های انتخابی( زیر گروه) لیگ جهانی انتخابو به فدراسیون جهانی معرفی شد. بدین ترتیب بر اساس فرمول اعلام شده تیم ایران مستقیما به دور دوم اینرقابت راه پیدا می کند و می بایستبا نماینده قاره افریقا مسابقه دهد و تیمپیروز این مسابقه در مرحله نهایی با تیم شانزدهم لیگ جهانی 2012 برای راهیابی به لیگ جهانی 2013 پیکار خواهد کرد. لازم به ذکر است تاریخ برگزاری این رقابت ها توسط فدراسیون جهانیوالیبال تعیین و اعلام می شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رویارویی ایران با میزبان در اولین پیکار در جام واگنر
بازديد : 693

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود در جام واگنر به مصاف لهستان میزبان این رقابت ها می رود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 30 تیرماه با حضور چهار کشور ایران، آرژانتین، آلمان و لهستان در شهر "زیلونا گورا" آغاز می شود که تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود در این جام به مصاف لهستان میزبان رقابت ها خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان در دومین و سومین بازی خود در این رقابت ها به ترتیب به مصاف تیم های ملی والیبال آرژانتین و آلمان خواهد رفت. بر اساس کمیته برگزاری برنامه کامل دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان به وقت محلی به قرارزیر است:
جمعه 30 تیرماه : ساعت 18، آرژانتین – آلمان ساعت 20:30، ایران – لهستان
شنبه 31 تیرماه : ساعت 14، ایران – آرژانتین ساعت 16:30، لهستان – آلمان
یکشنبه یکم مردادماه : ساعت 14، ایران – آلمان ساعت 16:30، لهستان – آرژانتین
نشست مشترک کمیته فنی، کمیته داوری و تیم های شرکت کننده در این رقابت ها نیز ساعت 22 روز پنج شنبه 29 تیرماه در هتل محل اسکان تیم های شرکت کننده برگزار خواهدشد.
لازم به ذکر است تیم های لهستان،آرژانتین، آلمان جواز صعود به المپیک را کسب کرده اند و خود را برای حضور در رقابت های والیبال المپیک 2012 لندن آماده می کنند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دعوت روس ها از مردان والیبال ایران
بازديد : 1176

آپلود سنتر رایگان تصویر روسیه تیم ملی والیبال ایران را برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی در مسکو دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز جمعه 16 تیرماه فدراسیون والیبال روسیه با ارسال نامه ای رسما تیم ملی والیبال ایران را برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال این کشور که خود را برای حضور در مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن آماده می کند، دعوت کرد. تاریخ برگزاری این دو دیدار دوستانه 14 و 15 جولای در مسکو می باشد که با توجه به اینکه از 12 تا 17 جولای تیم ملی والیبال تونس برای برگزاری چهار مسابقه دوستانه با تیم ملی کشورمان در تهران حضور دارد،مسئولان فدراسیون والیبال ایران در تلاش هستند با انجام مذاکرات با همتایان روسی خود تاریخ برگزاری این دو مسابقه در مسکو را تغییر دهند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله در جمع چهار تیم برتر آسیا
بازديد : 786

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال کاله ایران عصر امروز(۱۶ تیر) با پیروزی مقتدرانه برابر تیم تورای ژاپن به جمع چهار تیم برتر رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا راه یافت. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال به شانگهای، والیبالیست هایکاله عصر امروز به وقت محلی با ترکیب زرینی، نظری افشار، محمودی، معروف ، نادی ، غلامی و علیزاده مقابل تیم تورای ژاپن قرار گرفتند و در یک بازی کم اشتباه نماینده ژاپن را سه بر صفر و با امتیازهای(۲۵ بر۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵بر ۱۷) شکست دادند. بهروز عطایی، سرمربی کاله برخلافدیدارهای گذشته کاله، در ست های اول و دوم تعویضی انجام نداد و تنها در ست سوم قرا و سید عباسی را دراواخر ست به میدان فرستاد. در مسابقه امروز که با درخشش علیزاده و معروف لیبرو وپاسور کاله همراه بود، شهرام محمودی با کسب ۱۶ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و زرینی و نظری افشار هم در ۶۲ درصد دریافت ها موفق بودند. داوری از قزاقستان داور اصلی اول این مسابقه بود و داور چینی نیز او را کمک می کرد. داور قزاق در این مسابقه بارها اشتباهات فاحش داشتو حتی در لحظاتی با مکث بسیار زیاد سوت می زد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو به من شخصيت داد / فرهاد قائمي پديده ي تازه ي تيم ملي واليبال
بازديد : 934

 آپلود سنتر اگر چه بازي هاي انتخوابي المپيك در رشته ي واليبال به پايان رسيد و هرچند كه تيم ملي واليبال كشورمان در اين مسابقات به خاطر يك ست ،جواز حضور در المپيك لندن را به استراليا واگذاشت،ولي اين بار تيم ملي ايران خبرسازترين دوران خودرا گويي آغاز كرده بود.و در اين شگفت آفريني تيم ملي،خضور فرهاد قائمي بسيار تاثير گذار بود.قائمي جوان چپ دست گنبدي كه با سرويس هاي پرشي خود لرزه بر اندام همه دريافت كننده ها انداخته بود و در دريافت اول و حمله نيز فوق العاده ظاهر شد و شايد اگر پاس هاي درست و حسابي تقديمش ميكردند،ايران جواز لندن را در دست داشت.قائمي با سرويس هاي بي نقص خود سنت شكني هم كرد ودر حالي كه سابقه نداشت در چنين تورنمنت هايي بهترين سرويس زن را از ايران انتخواب كنند،اين بار همه را مبهوت قدرت خود كرد و بهترين سرويس زن انتخواب شد(ولي با... دوم شد!)همچنين اينبار واليبال گنبد پتانسيل خود را به رخ كشيد و تركمن صحرا و گنبد ،اين بار در تيم مربي اي كه فقط به بازي حرفه اي بازيكنانش مي انديشيد و شهر و عنوان و قوميت در انتخواب هايش جايي نداشت،فرزند رعناي خود را ميديد.و ولاسكو چه زيبا و با درايت مهره لازم تيمش را برگزيده بود.با وجود پايان بازي ها هنوز هم مطبوعات و سايت هاي ايراني وخارجي درباره ي فرهاد قائمي مينويسند و آينده درخشاني را براي واليبال ايران پيش بيني ميكنند.
در اينجا چند مورد از اين نظرات را مرور ميكنيم.
روزنامه ي ايران در شماره روز پنجشنبه 1 تير 1391 در گفتگويي اختصاصي با قائمي از وي پرسيده است: كسي تصور اين را نداشت كه پديده مسابقات شوي؟
قائمي: اين مسابقات نخستين حضورم در بزرگسالان بود ولي با بودن در كنار ولاسكو و بزرگان واليبال استرسي نداشتم.ولاسكو روي من خيلي تاثير گذاشته بود.اعتماد به نفس كاملي داشتم،يك جوري به من شخصيت حرفه اي هارا داده بود،من حتي در اردوي اروپايي هم خوب بازي كرده بودم و آمارهاي قابل قبولي داشتم.حالا هم جام كنفدراسيون آسيا را در پيش داريم و براي رسيدن به ليگ جهاني بايد تلاش كنيم.همه ي بازيكنان آرزو دارند كه ولاسكو بماند و باهر قيمتي كه شده بايد اورا در كنار تيم ملي نگه داريم.در ايام برگزاري مسابقات نيز در ژاپن ،مفسر تلويزيون آن كشور گفته بود:فرهاد قائمي پديده ي اين رقابت هاست ،او بزودي در واليبال دنيا خواهد درخشيد .اين مفسر ورزشي اضافه كرد : اگر قائمي در تيم كشوري مثل ايتاليا بود الان پوسترهايش در تمام دنيا پخش مي شد.اما ايران تازه به جمع سران واليبال دنيا قدم گذاشته و بازيكنانش با حضور در چند تورنمنت ديگر ميتوانند در اذهان مردم جهان در تمام قاره ها ماندگار شوند.
روزنامه ي جام جم نيز در شماره ي اول تيرماه خود نوشت : ولاسكو در هر تورنمنتي حدود 40 درصد از تيمش را عوض ميكند و باز هم نتايج خوبي ميگيرد چون همه ي برگزيدگانش شايسته هستند ،مثلا ببينيد در غياب امير حسيني،معروف در تيم خوب بازي كرد و يا بجاي كمالوند ،قائمي عملكردي بسيار شايسته از خود نشان داد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

قهرمان آفريقا به ايران مي آيد
بازديد : 959

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی تونس، قهرمان قاره افریقا جهت برگزاری چند دیدار دوستانه باتیم ملی والیبال کشورمان به ایران سفر می کند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت فدراسیون والیبال ایران تیم ملی تونس به منظور برگزاری چهار دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان از تاریخ 22 تا 27 تیرماه به ایران سفر می کند. همچنین در صورت توافق طرفین، اینتیم یک دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان کشورمان خواهد داشت. مردان والیبال تونس که چندی پیش با قهرمانی در رقابت های انتخابی قاره افریقا جواز حضور در المپیک لندن را کسب کرده اند و خود را برای شرکت در مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن آماده می کنند، براساس برنامه اعلام شده، ساعت 10 صبح 22تیرماه وارد تهران خواهند شد. لازم به ذکر است مردان والیبال کشورمان پس از این دیدار های دوستانه جهت شرکت در مسابقات والیبال جام واگنر راهی لهستان می شوند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله میانمار را درهم کوبید
بازديد : 1035

آپلود سنتر رایگان تصویرتیم والیبال کاله آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا را سه بر صفر از نماینده میانمار برد تا به عنوان تیم نخست گروه B ، مسابقات مرحله بعدی را از روز جمعه آغاز کند. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، کاله مسابقه خود برابر میانماررا امروز در65 دقیقه و با امتیازهای (۲۵بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر 11) برد. بهروز عطایی، سرمربی کاله در این مسابقه برخلاف دیدارهای قبل از شهرام محمودی پشت خط زن خود استفاده نکرد و رضا قرا را از ابتدا وارد میدان کرد. در میانه های ست اولنیز عطایی سید عباسی را جایگزین معروف کرد. تیم کاله در ست دوم فرهاد نظری افشار قدرتی زن ثابت خود را نیز در زمین نداشت و به جای او میلاد عبادیپور جوان به میدان آمد. در این دیدار تقریبا راحت سرمربی کاله رفته رفته بازیکنان اصلی را بیرون کشید و تنها عادل غلامی تا پایان مسابقه از جمع بازیکنان اصلی در زمین حضور داشت. کاله پس از این مسابقه، فردا و پس فردا را استراحت می کند و روز جمعه با تیم دوم گروه D مسابقات که احتمالا تایلند خواهد بود مسابقه می دهد. دیدار نمایندگان ژاپن و تایلند عصر چهارشنبه برگزار می شودتا تکلیف تیم های صعود کننده گروه D مسابقات مشخص شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله پیروز مسابقه فرا آسیایی
بازديد : 732

آپلود سنتر رایگان تصویر کاله نماینده والیبال کشورمان در جام باشگاه های آسیا عصر امروز(۱۲ تیر) ‌دومین مسابقه خود در این رقابت ها را با نتیجه سه بر یک از تیم چند ملیتی العربی قطر برد و در صدر گروه C مسابقات قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، دومین بازی کاله ساعت ۱۳ به وقت تهران در سالن ژابی شهر شانگهای آغاز و درحالی که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید کاله با امتیازهای (۲۵ بر ۲۰، ۲۹ بر ۲۷،۲۴ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۶ )به سود خود تمام کرد. بهروز عطایی، همچون بازی اول، مسابقه را با ترکیب معروف، محمودی، زرینی، نظری افشار، نادی، غلامی و علیزاده آغاز کرد و سرمربی العربی نیز پمپل، لئوناردو، ابراهیم، الجمانی، بسان، جمعه و ریبریو را به میدان فرستاد. ست نخست این مسابقه پایاپای پیش می رفت اما تاکتیک بهروز عطایی در زدن سرویس های کنترلی و بدون ریسک درصد خطای سرویس کالهرا پایین آورد و این ست را به نماینده کشورمان داد. چند اشتباه فردی در ست دوم سبب شد تا قطری ها در لحظایی از بازی حتی از کاله پیش بیافتند اما در پایان اسپک های زرینی به کمک کاله آمد. عطایی در میانه های این ست از دوتعویض قرا و سید عباسی به جای معروف و محمودی استفاده کرد و حتی با شجاعت به میلاد عبادی پور بازیکن جوان خود میدان داد. در ابتدای ست سوم مسابقه العربی پنج امتیاز از کاله پیش افتاد ولی سرویس های عادل غلامی و دریافت داخل میدان معروف و علیزاده بار دیگربازی را برگرداند. در طول ست سومدرصد خطای سرویس العربی بالا بود و بازیکنان کاله هم چندین سرویس را در لحظات حساس خراب کردند. عطایی در ست سوم همچون ست قبلتر از دو تعویض خود استفاده کرد و به میلاد عبادی پور هم باز میدان داد اما اشتباهات فردی بازیکنان آنقدر بالا بود که ست را قطری ها به سود خود تمام کنند. العربی در تمام ست چهارم حریفی دست پا بسته برابر کاله بود وبازیکنان این تیم دیگر توانی برای مقابله با کاله نداشتند. سعید معروف پاسور کاله و تیم ملی کشورمان در این ست سالوادور کوبایی را چندین بار تک دفاع کرد. قضاوت دیدار تیم های کاله و العربیرا داورانی از چین و اندونزی بر عهده داشتند. تیم والیبال کاله فردا در سومین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا به مصاف نماینده میانمار می رود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله به راحتی از سد ازبکستان گذشت
بازديد : 939

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال کاله نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا نخستین مسابقه خود در این رقابت ها را با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای بالا از نماینده ازبکستان برد. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، نخستین مسابقه کاله در جام باشگاه های آسیا ساعت ۱۰:۳۰ امروز(۷صبح به وقت تهران) در سالن ژابی شهر شانگهای آغاز شد که کاله در سه ست و با امتیازهای (۲۵ بر۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۴) نماینده ازبسکتان را مغلوب کرد. در این مسابقه که ۶۵ دقیقه به طول انجامید، بهروز عطایی سرمربی کاله مسابقه را با ترکیب معروف، محمودی، نادی، غلامی، زرینی، نظری افشار و علیزاده آغاز کرد اما در ست آخر به سیدعباسی، صادقیانی، قرا، رنجبر و عبادی پور میدان داد و تا حدود زیادی ترکیب اصلی را بیرون کشید. نماینده ایران در این مسابقه لباس های مشکلی رنگی به تن داشت که بارنگ طلایی روی آن اسم بازیکنان حکشده بود. این لباس ها را همان شرکتی که سال قبل لباس های پیکان را در جام باشگاه های آسیا تولید کرد، آماده کرده بود و طرح لباس های عملا یکی و تنها رنگ آن ها متفاوت است. کاله عصر امروز ساعت ۱۷ به وقت محلی ( ۱۳:۳۰ به وقت تهران) تمرینات با وزنه خواهد داشت و فردا نیز یک جلسه تمرین می کند تا روز دوشنبه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم العربی قطر برود. این مسابقه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۳ وقت به تهران) برگزار می شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو بسیار جدی آغاز کرد
بازديد : 918

آپلود سنتر رایگان تصویر"خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تمرینات امروز جمعه تیم ملی را بسیار جدی آغاز کرد، به گونه ای که حاضران در سالن گمان کردند فردا شنبه تیم ملی والیبال بازی بسیار مهمی دارد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ولاسکو که بعد از مسابقات انتخابی المپیک برای مرخصی به کشورش رفته بود، روز گذشته وارد تهران شد و از امروز تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان با حضور وی به صورت بسیار جدی پیگیری شد. نخستین روز تمرینی ولاسکو از ساعت11 صبح در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد که تمرینات صبح به مدت دو ساعت و نیم طول کشید. قبل از شروع تمرین، سرمربی تیم ملی والیبال در سخنان کوتاهی نحوه تمرینات این دوره تیم ملی را شرح دادو به بازیکنان تاکید کرد: "تنها کسانی که تمرینات را جدی بگیرند و با انگیزه حاضر شوند در تیم ملی والیبال جای دارند". سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که کارهای بدن سازی و تمرین در پست های تخصصی از جمله تمرینات آنان در صبح امروز بود. نوبت عصر تمرینات تیم ملی والیبال نیز از ساعت 18 آغاز شد که بازیکنان دعوتی در دو گروه تقسیم و با یکدیگر بازی کردند. مسایل تاکتیکی محور مهم تمرین عصر تیم ملی بود. خولیو ولاسکو تمرینات را بسیار جدی و با نشاط آغاز کرد و به گونهای با کارهای روانی به بازیکنان یادآوری کرد که نرفتن به المپیک را فراموش و به بازی های آینده تیم ملی در جام واگنر لهستان، AVC کاپ و در نهایت تلاش برای حضوردر لیگ جهانی بیاندیشند. خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي کشورمان 21 بازيكن را براي شركت در اردوي آمادگي تيم ملي که از دوشنبه آغاز شده بود، دعوت کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:
پاسور: 1- فرهاد سال افزون 2– مهديمهدوي 3– محمد طاهر وادي
قطر پاسور: 4- امير غفور 5- محمدرضاسليماني
سرعتي: 6- عليرضا جديدي 7- آرمين تشكري 8– پيمان كريمي 9- محمد موسوي10 - حسن صنوبري 11– سامان فائزي 12– مسعود غلامي 13–سعيد مصطفي وند
دريافت كننده قدرتي: 14-فرهاد قائمي 15– عليرضا مباشري 16– پوريا فياضي 17– مجتبي ميرزاجانپور 18– محمدرضا حسيني پويا
ليبرو: 19- فرهاد ظريف 20– ياشار شاهيني 21– ناصر رحيمي
لازم به ذکر است فرهاد سال افزون و آرمین تشکری به علت حضور در محل خدمت سربازی در تمرینات امروز حضور نداشتند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه نخستین روز والیبال جام باشگاه های آسیا
بازديد : 778

آپلود سنتر رایگان تصویر رقابت های نخستین روز والیبال جام باشگاه های آسیا روز شنبه (10 تیر) در سالن لوان و ژابی شهر شانگهایو با برگزاری پنج مسابقه پی گیری می شود. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، با توجه به عدم حضور نماینده افغانستان دیدار این تیم با نماینده ویتنام برگزار نمی شود. بدین ترتیب برنامه مسابقات فردا (شنبه) به وقت تهران به شرح زیر است:
ازبکستان ـ کاله ایران: سالن ژابی- ساعت ۷ صبح
آلماتی قزاقستان ـ ساماتور اندونزی: سالن لوان - ساعت 10 صبح
سنگاپور ـ ترکمنستان: سالن ژابی - ساعت 10 صبح
امارات ـ تانگ دیناستی چین: سالن لوان - ساعت 13
بویانت اوخا مغولستان ـ تایلند سالن ژابی - ساعت 13

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی: ولاسكو فقط برای تیم ملی تصمیم می گیرد
بازديد : 874

آپلود سنتر رایگان تصویر رییس فدراسیون والیبال با تاكید بر اینكه 'خولیو ولاسكو فقط درمورد مسائل مربوط به تیم ملی تصمیم گیری می كند' ، گفت: به تمام تعهداتمان در قبال باشگاه كاله برای در اختیار قراردادن ملی پوشان عمل كردیم. 'محمدرضا داورزنی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از سفر تیم ملی به مسابقات گزینشی المپیك با مسئولان باشگاه كاله توافق كردیم كه در صورت راهیابی ملی پوشان به این بازی ها، كاله با استفاده از بازیكنان تیم ب به رقابت های باشگاه های آسیا برود امااگر نتوانستیم المپیكی شویم از تمام ملی پوشان خودشان بهره ببرند. وی ادامه داد: حالا كه تیم ملی به المپیك راه نیافته، طبق توافق، باشگاه كاله پنج بازیكن ملی پوش خود را به جام باشگاه های آسیا برده است و در این زمینه هیچ بد قولییا خلف وعده ای از سوی فدراسیون والیبال یا خولیو ولاسكو انجام نشده است. داورزنی درباره اظهارات بهروز عطایی سرمربی كاله مبنی بر اینكه ولاسكو برای والیبال ایران تعیین تكلیف می كند گفت: طبیعی است كه سرمربی تیم ملی همه كاره تیم خود باشد زیرا باید پاسخگوی نتایج نیز باشد اما اینكه ولاسكو برای كل والیبال ایران تصمیم گیری كند به هیچ وجه حرف صحیحی نیست. وی خاطرنشان كرد: تیم ملی والیبال ایران به عنوان یكی از تیم های قدرتمند آسیا و جهان به تورنمنت معتبر واگنر لهستان دعوت شده است و باید با تمام توان در این مسابقه شركت كند. اگر ما با تیم دوم خود به این رقابت ها برویم نمی توانیم انتظار داشته باشیم كه باز هم به چنین تورنمنت هایی دعوت شویم. داورزنی افزود: اینكه گفته شود جام واگنر یك تورنمنت دوستانه و بی اهمیت است درست نیست زیرا این مسابقات هم در آماده سازی تیم ملی ایران نقش مهمی دارد. رییس فدراسیون والیبال گفت: تیم كاله بازیكنان بسیار خوبی دارد و علاوه بر پنج ملی پوش، چند بازیكن دیگر با سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در تركیب این تیم حضور دارند بنابراین كاله مشكلی برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا ندارد. وی ادامه داد: ولاسكو قول داده است كه در صورت قهرمانی كاله در آسیا، برای جذب بازیكنان بزرگ در راه شركت این تیم در مسابقات باشگاه های جهان حاضر به هر گونه همكاری است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رییس كمیته والیبال ساحلی:ملی پوشان تغییر می كنند/موحدی باید پاسخگو باشد
بازديد : 760

آپلود سنتر رایگان تصویر رییس كمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به برنامه هایی برای تغییر در تركیب تیم ملی ایران گفت: سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی موضوع شركت نكردن این تیم در مسابقات تور جهانی باشد.
به گزارش ایرنا، اختلافات موجود میان 'احمد خجسته' با رییس فدراسیون والیبال باعث شد كه اواسط اردیبهشت ماه و فقط یك روز پس ازمصاحبه 'محمدرضا داورزنی' با خبرگزاری ها و اعلام این نكته كه تغییرات در فدراسیون به پس از رقابت های گزینشی المپیك موكول می شود، خجسته از ریاست كمیته والیبال ساحلی بركنار و 'حسن منصوری' جانشین او شود. منصوری هم پس از رسیدن به این سمت، گفت كه برنامه های مورد نظرش را پس از رقابت های انتخابی المپیك اجرایی خواهد كرد. یكی از برنامه هایی كه از قبل برنامه ریزی شده بود حضور تیم ملی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی بود، اتفاقی كه برای نخستین بار محقق می شد و گام بزرگی در توسعه این رشته ورزشی در كشور به حساب می آمد. ملی پوشان برای شركت در این رقابت ها عازم چین شدند و روابط عمومی فدراسیون هم خبر از شكست آنها مقابل كانادا و كنار رفتن از گردونه رقابت ها را منتشر كرد. این پایان كارنبود و زمانی كه 'رحمان رئوفی' از فهرست تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی ساحلی ورقابت های گزینشی المپیك خط خورد،گفت كه آنها اصلا در تور جهانی شركت نكرده اند و 'حمید موحدی' سرمربی تیم ملی خبر شكست از كانادا را به دروغ مطرح كرده است. رییس فدراسیون والیبال در واكنش به این خبر گفت كه در صورت صحت این مطلب با خاطیان برخورد خواهد شد، اما بررسی موضوع و برخورد وعده داده شده را به پس از بازگشت تیم ملی از رقابت های گزینشی المپیك موكول كرد. رقابت های گزینشی المپیك هم با ناكامی والیبال ساحلی ایران در راهیابی به این بازی ها به پایان رسید و در آستانه بازگشت ملی پوشان، رسانه ها و خانواده والیبال منتظر نتیجه بررسی های مسئولین فدراسیون هستند.
** موحدی باید پاسخگو باشد
حسن منصوری رییس كمیته والیبال ساحلی درباره این موضوع به ایرنا گفت: پس از بررسی های صورت گرفته برای ما تقریبا مسجل شده است كه تیم ملی در رقابت های تورجهانی به میدان نرفته است اما موحدی قول داده بود كه پس از بازگشت به ایران در این باره توضیح خواهد داد. بنابراین تصمیم گیری نهایی را به بازگشت او و صحبت هایش موكول می شود. وی تاكید كرد: با توجه به اینكه چند ماه قبل از حضور من در این سمت تیم ملی قهرمان مسابقات آسیا واقیانوسیه شده بود و مربی و بازیكنان تیم ملی هم ادعا داشتند كه توان كسب سهمیه را دارند، اعلام كردم كه برنامه های گذشته تا پایان رقابت های گزینشی اجرا می شود. منصوری گفت: با این شرایط من هیچ مسئولیتی در قبال نتایج وعملكرد تیم ملی ساحلی تااین زمان ندارم اما اگر از این پس هر اتفاقی در این رشته ورزشی بیافتد من پاسخگو خواهم بود. وی تصریح كرد: رئوفی پیش از رسانه ای كردن این موضوع، با من صحبت كرد. از او گلایه كردم كه چرا همان زمانی كه از چین بازگشتند مسئله را مطرح نكرده است و حالا كه از تیم ملی خط خورده این صحبت ها را می كند؟ رییس كمیته والیبال ساحلی گفت: بدون شك اگر این اتفاق رخ داده باشد،تمام بازیكنان و مسئولانی كه درچین حضورداشته اند، بایدپاسخگو باشند.من40سال در والیبال ایران سابقه دارم و نمی خواهم آبرو و سابقه خود را به خاطر رفاقت با كسی از بین ببرم.
** ملی پوشان والیبال ساحلی تغییر می كنند
منصوری گفت: زمانی كه در سال 80 تیم ملی ساحلی ایران در رقابت های آسیایی شركت می كرد كشوری مثل ژاپن اصلا در این رشته تیمی نداشت اما امروز حتی عمان هم تیم ملی ما را شكست می دهد. در این سال ها كشورهای دیگر كار كرده اند اما ما در جا می زنیم. وی افزود: باید برنامه مدرنی داشته باشیم و به دنبال ایجاد یك نسل جدیددر تیم ملی باشیم. نخستین گام ما در این راه تربیت مربیان ملی است. درحال حاضر ایران مربی ساحلی ندارد. بنابراین قرار است از 11 شهریور یك دوره كلاس مربیگری بین المللی در كشور برگزار شود تا از بین كسانی كه دراین كلاس شركت می كنند 5 یا 6 نفر به عنوان مربیان رده های مختلف انتخاب شوند. منصوری خاطرنشان كرد: تیم ملی ساحلی ایران در چند سال اخیر با نفرات ثابتی در رقابت های مختلف به میدان رفته، اما نتایج مناسبی كسب نكرده است. اگر می خواهیم در بازی های آسیایی 2014 (اینچئون) موفق باشیم باید نفرات فعلی كنار گذاشته شوند و روی بازیكنان جوان تری سرمایه گذاری كنیم. وی ادامه داد: ازمیان بازیكنان شركت كننده در رقابت های جوانان كشور كه حدود یك ماه پیش در بندرعباس برگزار شد، 15 تا 20 نفر را برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب میكنیم تا پس از مشخص شدن مربیان، تمرینات خود را آغاز كنند. رییس كمیته والیبال ساحلی گفت: حدود یك ماه قبل دعوت نامه مسابقات نوجوانان و جوانان جهان در كشورهای قبرس و كانادا به دست ما رسید، اما به دلیل اینكه تیمی در این رده ها نداشتیم، این فرصت از دست رفت.بدون شك اگر سال آینده هم چنین مسابقاتی برگزار شود، در آنها شركت خواهیم كرد. وی درباره تشكیل لیگ والیبال ساحلیهم گفت: 24 یا 25 تیرماه یك دوره رقابت های آزاد در شهر رودسر برگزار می شود و پس از آن با حضور تیم هایی كه تمایل به شركت در لیگ داشته باشند، كار تشكیل این رقابت ها را آغاز می كنیم. تلاش این است كه از سال آینده لیگ والیبال ساحلی با هر تعداد تیم كه امكان داشته باشد، شكل گيرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مسابقه ي واليبال به مناسبت عروسي در روستاي گري دوجي/+عكس
بازديد : 1347

آپلود سنتر رایگان تصویر ديروزجمعه2 تير ماه،در روستاي گري دوجي(آق قلا)به مناسبت عروسي مسابقه ي واليبالي برگزار شد. در اين مسابقه كه باشركت 4 تيم :گنبد،كلاله،بندرتركمن وآق قلا برگزار شد،در نهايت تيم گنبد توانست جايزه ي 1 ميليوني توماني را تصاحب كند. از نكات قابل توجه اين مسابقه حضور پر شور مردم خونگرم روستاي گري دوجي و آمدن بازيكناني همچون:فرهاد قائمي،ادريس دانشفر،گل محمد سخاوي،ميكائيل تاجر،رحمان رئوفي و... بود،كه هيچ يك در تيم گنبد بازي نكردند و به نوعي گنبد،بدون داشتن هيچ ستاره اي توانست عنوان اولي اين مسابقه را كسب نمايد،
براي ديدن بقيه ي عكس ها به ادامه ي مطلب


موضوع: اخبار واليبال,تصاوير واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو پنج بازيكن ديگر را فرا خواند
بازديد : 847

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي پنج بازيكن ديگر را براي شركت در تمرينات تيم ملي اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كه چندي پيش اسامي 21بازيكن را براي شركت در اردوي آمادگي تيم ملي براي حضور در جامواگنر لهستان اعلام كرده بود، عصر امروز شنبه سوم تيرماه با مشخص شدن اسامي بازيكنان ملي پوشي كهتيم كاله مازندران را در رقابت هاي قهرماني باشگاههاي آسيا در چين همراهي مي كنند و قادر به شركت در تمرينات تيم ملي نخواهند بود، پنج بازيكن به نام هاي فرهاد سال افزون، محمدرضا سليماني، عليرضا جديدي، آرمين تشكري و پيمان كريمي را براي شركت در تمرينات تيم ملي كه از روز دوشنبه 5 تيرماه آغازمي شود، دعوت كرد. بدين ترتيب تمرينات تيم ملي واليبال كشورمان از دوشنبه با حضور 21 بازيكن در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي پي گيري مي شود كه اسامي اردونشينان به قرار زير است: پاسور: فرهاد سال افزون – مهدي مهدوي – محمد طاهر وادي قطر پاسور: امير غفور – محمدرضا سليماني سرعتي: عليرضا جديدي - آرمين تشكري – پيمان كريمي - محمد موسوي - حسن صنوبري – سامان فائزي – مسعود غلامي – سعيد مصطفي وند دريافت كننده قدرتي: فرهاد قائمي – عليرضا مباشري – پوريا فياضي – مجتبي ميرزاجانپور – محمدرضا حسيني پويا ليبرو: فرهاد ظريف – ياشار شاهيني – ناصر رحيمي
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نمایندگان والیبال ساحلی در ست طلایی حذف شدند
بازديد : 943

آپلود سنتر رایگان تصویر نمایندگان والیبال ساحلی ایران با شکست در ست طلایی برابر ژاپن ازراه یابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام قاره ای و انتخابی المپیکدر قاره آسیا و اقیانوسیه بازماندند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها که از صبح امروز جمعه در شهر "بوژو" کشور چین آغاز شد تیم های والیبال ساحلی کشورمان به مصاف ژاپن رفتند که رقابت دو کشور 2 بر 2 شد و در نهایت در ست طلایی نمایندگان ایران مغلوب حریف شدند. مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک 2012 به صورت دیدار کشور با کشور برگزار می شود و کشور بازنده در مجموع چهار دیدار از دور رقابت ها حذف می شود. اگر در چهار بازی مساوی شوند ، بازی به ست طلایی کشیده می شود. تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در بازی نخست با پرویز فرخی و آق محمد سلاق به مصاف تیم ب ژاپن رفت که در دو ست متوالی با امتیاز های 21 بر 12 و 21 بر 14 به پیروزی رسیدند. در دومین دیدار دو کشور تیم ب ایرانبا هوشمند صابر و قلی پور به مصاف تیم الف ژاپن رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 13 مغلوب این تیم شدند. در سومین بازی امروز نیز دو تیم ایران الف و ژاپن الف به مصاف هم رفتند که در این جدال نفسگیر نمایندگان ایران 2 بر یک به پیروزی رسیدند . تیم ایران ست اول و سوم را با امتیازهای 21 بر 15 و 15 بر 11 به سود خود خاتمه داد و تنها در ست دوم 21 بر 17 مغلوب شد. تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران در چهارمین دیدار دو تیم به مصاف تیمب ژاپن رفت و دو بر یک با امتیازهای (21-18، 16-21 و 15 -11) مغلوب شد تا دو تیم 2 بر 2 مساوی شوند و بازی به ست طلاییبرسد. تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در ست طلایی 15 بر 9 مغلوب ژاپن شد تا در مجموع 3 بر 2 شکست را پذیرا شود و از راه یابی به جمع چهارتیم برتر بازماند. نمایندگان کشورمان در دور نخست باشکست ویتنام به این مرحله راه یافته بودند. در دیگر دیدار های امروز این مرحله استرالیا سه بر صفر قزاقستان را شکست داد، اندونزی سه بر یک عمان را از پیش رو برداشت و چین میزبان این رقابت ها سه بر صفر تایلند را تسلیم کرد. بدین ترتیب چهار تیم ژاپن، چین ، استرالیا و اندونزی راهی مرحله نیمه نهایی شدند. قهرمان این رقابت ها جوازحضور در رقابت های المپیک 2012 لندن را به دست خواهد آورد. تیم های نایب قهرمان و مقام سومی این رقابت ها نیز جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن با نام"جام جهانی والیبال ساحلی انتخابی مسکو" را به دست خواهند آورد که در آن میدان با هشت کشور دیگر برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک 2012 لندن مبارزه خواهند کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

قائمی: اگر شرایط مهیا باشد، در گنبد كاووس می مانم
بازديد : 863

آپلود سنتر رایگان تصویرگنبدكاووس - بازیكن ملی پوش والیبال گنبدكاووس گفت: اگر مسئولین تیم والیبال هاوش گنبدكاووس بخواهند و شرایط نیز مهیا باشد در این تیم خواهم ماند.'فرهاد قائمی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چند پیشنهاد خوب از تیم های مطرح كشور دارم ولی خیلی دوست دارم در تیم شهرم و برای تماشاگران خونگرم گنبدی و گلستانی بازی كنم، اگر مسئولین بخواهند و خواسته های مرا برآورده كنند در تیم هاوش باقی خواهم ماند.وی گفت: بگذارید اعتراف كنم ، منآنقدر به والیبالدوستان و تیم شهرم علاقه دارم كه برای من دور بودن از تیم گنبدكاووس و تماشاگران پایتخت والیبال ایران مانند یك كابوس است.او در خصوص خواسته های خود اظهار داشت: شاید خیلی ها فكر كنند منظورو خواسته من مالی است ولی پول برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارد چون اگر من به دنبال پول بودم سال گذشته به تیمهای دیگر كه پیشنهادات بسیار بالای مالی داده بودند می رفتم خواسته من از مدیر باشگاه هاوش و مسئولین شهر و استانبستن تیمی قدرتمند و در حد قرار گرفتن در سكوی لیگ برتر است.قائمی افزود: دوست دارم تیمی قدرتمند داشته باشیم تا نتایج خوبی در لیگ كسب كنیم و باعث غرور و افتخار تماشاگران گنبدی و گلستانیشویم.تیم والیبال هاوش گنبدكاووس در رقابتهای لیگ برتر سال گذشته ضمن ارائه بازیهای زیبا و شكست دادن تیمهایی همچون پیكان و كاله دربین 14 تیم حاضر رده هفتم را به خود اختصاص داده بود.وی در خصوص برنامه آتی خود گفت:تمرینات تیم ملی به زودی آغاز خواهدشد كه خوشبختانه من هم دعوت شده ام ضمن اینكه باشگاه كاله از مدیریت باشگاه هاوش درخواست كرده است تا به عنوان بازیكن كمكی در جام باشگاه های آسیا آنها را یاری كنم.بازیكن گنبدی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص عملكرد تیم ملی در رقابتهای انتخابی المپیك نیز اظهار داشت: تیم ایران در رقابتهای انتخابی المپیك بازیهای بسیار خوبی انجام داد و با بدشانسی از صعود به المپیك بازماند.قائمی افزود: همه كارشناسان حاضر در این رقابتها بازی تیم ایران را تحسینكردند و تیم ایران را شایسته ترین تیم آسیایی برای صعود می دانستند.او گفت: سطح رقابتهای توكیو بسیار بالا بود و به غیر از ونزوئلا وپورتوریكو همه تیمهای حاضر مدعی صعود بودند و ما تیمهای قدرتمند كره، چین و ژاپن را با اقتدار شكست دادیم و در برابر صربستان به رغم شكست (3-0) بازی پایاپایی را برگزار كردیم و تنها بازی بد ما دربرابر استرالیا بود كه همان یك لغزشمانع صود ما به المپیك لندن شد.وی در خصوص ولاسكو نیز گفت: وی یكی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا است و ما به داشتن چنین مربی افتخار می كردیم.او افزود: حضور او بر روی نیمكت بهتیم ایران اعتبار دوچندان می داد و مربیاناكثر تیمها برای وی احترام ویژه ای قائل بودند.بازیكن گنبدی تیم ملی والیبال ایران در خصوص برخی انتقادها از این مربیگفت: انتقاد و زیر سوال بردن عملكرد وی واقعا بی انصافی است و فقط افرادی كه با او كار كردند می دانند وی چه توانائیهایی دارد.قائمی كه كسب قهرمانی جام جهانی جوانان و كسب عنوان بهترین اسپكر جوانان جهان را در كارنامه خود دارد در رده بزرگسالان برای اولین بار پیراهن تیم ملی را به تن می كرد و با ارائه بازیهای زیبا به عنوان یكی از پدیده های رقابتهای توكیو شناخته شده و مود توجه كارشناسان و رسانه هاقرار گرفت.بازیكن تیم والیبال هاوش گنبدكاووس در خصوص عملكرد خود در این رقابتها اظهار داشت: در این خصوص كارشناسان باید نظر بدهند ولی خوشحالم در اولین حضور خود در تیم مل بزرگسالان كشورم توانستم نظر مثبت ولاسكو را جلب كنم و مهم برایمن این است كه وی از من رضایت داشت.قائمی افزود: مطمئنا در این موفقیت لطف خدا و دعاهای مردم شهر و كشورمتاثیر بسیاری داشته است و توانستم به عنوان نماینده پایتخت والیبال ایران شایستگی های منطقه ام را به نمایش بگذارم.او در خصوص توجه ویژه توجه تلویزیون ژاپن به سرویسهای سهمگین و نیز استیل منحصر به فردسرویس زدن خود نیز گفت: در توكیوخیلی ها در این مورد از من سوال كردم در حالی كه از نظر خودم به دلیل اینكه اولین حضورم در رقابتهایی با این سطح بود نتواسته بودم آنگونه كه باید سرویس بزنم و در لیگ برتر و خصوصا سالن المپیك سرویسهایی به مراتب بهتر از این را زده بودم.او افزود: ولاسكو خیلی به من روحیه دادو همیشه مرا راهنمایی می كرد و البته بازیكنان با سابقه تیم نیز همیشه حامی و مدافع بازیكنان جوان بودند كه این امر و اتحاد و صمیمیتی كه در تیم وجود داشت در پیروزیهای ما نقش بسزایی داشت.وی در خصوص برنامه های آتی تیم ملی گفت: وقتی تمرینات را آغاز كردیم دو هدف و دو رویا داشتیم كه یكی از آنها صعود به الپیك لندن بودكه نتوانستیم به آن دست یابیم و حالاهمه تلاش تیم ملی ایران معطوف بههدف دوم كه صعود به لیگ جهانی والیبال است می باشد.قائمی در اولین حضور ملی خود تا آخرین روز این رقابتها عنوان بهترین سرویس زن را در اختیار داشت و تنها در روز آخر با امتیاز برابر با بازیكن با سابقه استرالیایی به عنوان دومین سرویس زن این رقابتها شناخته شد، وی در بخش امتیاز آورترین بازیكن نیز وی با 74 امتیاز بعد از امیر غفور و نیز موسوی سومین بازیكن امتیاز آور ایران بود همچنین در جمع بهترین اسپكرها نیز در بین 12 بازیكن ایران بعد از امیرغفور و حمزه زرینی در رده سوم قرار گرفته است.قائمی در بین بازیكنان ایرانی و خصوصا در حضور قدرتی زنهای دریافت كننده ایران بعد از فرهاد ظریف كه لیبرو است بهترین توپ گیر و نیز بهترین دریافت كننده بودو بالاتر از سایر بازیكنان كشورمان قرار گرفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف