پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

سال نو مبارک
بازديد : 527

سلام . . .

سال نو مبارک . . .

امیدوارم سال خوبی داشته باشین و بهتون خوش بگذره و توش موفق باشین و به هرچی میخواین برسین. . .


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لیست شانزده نفره ولاسکو اعلام شد
بازديد : 717

خولیو ولاسکو اسامی شانزده بازیکن را به منظور حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و شرکت در لیگ جهانی 2013 اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در سال 91 و اتمام اردوی آمادگی تیم ملی، اسامی شانزده بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی ایران به منظور حضور هر چه شایسته تر در رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال که برای اولین بار با حضور هجده تیم برگزار می شود را اعلام کرد که به شرح زیر است:
سعید معروف
مهدی مهدوی
شهرام محمودی
امیر غفور
سید محمد موسوی عراقی
عادل غلامی
مسعود غلامی
آرمین تشکری
علیرضا جدیدی
رحمان داوودی
پوریا فیاضی
آرش کشاورزی
فرهاد قائمی
حمزه زرینی
فرهاد ظریف
مجتبی یوسفی

لازم به ذکر است بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون والیبال بازیکنان دعوت شده ای که در کمیته انضباطی پرونده دارند، حضور و ادامه فعالیتشان در تمرینات تیم ملی منوط به نظر کمیته انضباطی فدراسیون والیبال می باشد.
همچنین امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، حسین معدنی به عنوان مربی، احمد مساجدی به عنوان مترجم، سیامک افروزی  به عنوان فیزیوتراپ، نوید مشجری به عنوان آنالیزور، علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور و میثم جعفری به عنوان  تدارکات اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را تشکیل می دهند و ناصر شهنازی و ایرج مقدم هم مربیان حاضر اردو هستند و  دعوت شدگان از 7 فروردین سال 92 به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.
رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال در مرحله بین قاره ای از 10خرداد آغاز می شود و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ماردل پلاتای آرژانتین، میزبان فینال لیگ جهانی
بازديد : 516

فدراسیون جهانی والیبال FIVB اعلام کرد آرژانتین فینال لیگ جهانی 2013 را از 17 تا 21 جولای در ماردل پلاتا برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرژانتین بخصوص شهر ماردل پلاتا پیشینه ای غنی از برگزاری بازی های بین المللی دارد. لیگ جهانی بین قاره ای 2013 فدراسیون والیبال جهان از 31 می تا 13 جولای برگزار می شود. در لیگ جهانی امسال، 16 تیم به 18 تیم افزایش یافت که در سه گروه شش تیمی به رقابت می پردازند. حضور 18 تیم در این مسابقات بی سابقه بوده است، پیش از این از سال 2001 تا 2003 و از 2006 تا 2012، این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می شده است.
اما از جمله افتخارات کشور آرژانتین باید به برگزاری مسابقات فینال لیگ جهانی 1999، قهرمانی مردان جهان در سال 2002 و سه تور جهانی اٌپن FIVB از سال های 1998 تا 2000 اشاره کرد. ضمن اینکه در سال 2010، شهر کوردوبا میزبان فینال مسابقات لیگ جهانی بود.
مسابقات لیگ جهانی در سال اول خود در سال 1990 با هشت تیم و در سال 1991 با ده تیم و از سال 1992 تا 2000 و از سال 2004 تا 2005 با 12 تیم برگزار شد.
مسابقه فینال بین دو تیم برتر از گروه A و B ، برنده گروه C و تیم میزبان خواهد بود. از آنجائی که تیم آرژانین، میزبان مسابقات در گروه A قرار دارد و پیش از این نیز در میان تیم های انتخابی قرار گرفته است، بهترین تیم گروه A که هنوز به جمع تیم های برتر نپیوسته انتخاب می شود.
در فینال سال قبل در صوفیه، تیم لهستان به مربیگری آندره آناستازی بعد از شکست 3 بر صفر آمریکا عنوان قهرمانی لیگ جهانی را از آن خود کرد؛ کوبا مدال برنز را برای اولین بار بعد از سال 2005 با خود به خانه برد در حالیکه کشور میزبان، بلغارستان با ارائه بازی خوب تیمی به مقام چهارم رضایت داد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

فیلم آموزشی مراحل اجرای سرویس پرشی-موجی
بازديد : 1345

1- تمرکز و آمادگی کامل ذهنی و انتخاب هدف
2- پرتاب توپ به سمت جلو و بالا با ارتفاع مناسب و با دو دست، همزمان با برداشتن گام برای پرش.
3- توجه و تمرکز بر روی توپ. زمان سنجی و ریتم مناسب حرکت از زمان پرتاب توپ تا زمان ضربه زدن به توپ.
4- پرش، چرخش بالاتنه و حرکت مناسب دست برای ضربه به توپ.
5- در حالی که عضلات دست منقبض هستند، با قسمت سفت کف دست از بالاترین نقطه و  با قدرت، باکنترل و هدفمند به توپ ضربه بزنید و دست را به دنبال توپ امتداد دهید. مسیر حرکت توپ باید موجی باشد.
6- پس از فرود باتعادل، بازی را دنبال کنید و همزمان به سمت محل توپگیری خود حرکت کنید.
مزایا سرویس پرشی موجی:
 چون بازیکن در زمان ضربه به توپ پرش می کند و بدن شتاب دارد، می تواند نیروی بیشتری به توپ وارد کند و به توپ در مسیر دشوارتری برای دریافت کننده ها ضربه بزند.
 تشخیص جهت سرویس برای دریافت کننده ها دشوار است و بنابراین زمان کمتری برای عکس العمل دارند.
 این نوع سرویس می تواند فریبنده باشد. چون در آخرین لحظه می توان جهت و سرعت سرویس را تغییر داد، بنابراین امکان فریب دریافت کننده ها وجود دارد.
معایب سرویس پرشی موجی:
  چون ضربه به توپ با پرش زده می شود و برای ایجاد حرکت موجی باید ضربه درست به وسط توپ زده شود، زدن ضربه نامناسب به توپ در بین بازیکنان کم تجربه رایج است. ضربه نامناسب به توپ اغلب منجر به سرویسی آسان برای دریافت کننده های تیم حریف خواهد شد.
  چون ضربه به توپ با پرش زده می شود، زدن سرویس دقیق و هدفمند برای بازیکنان کم تجربه دشوار خواهد بود.
  پرتاب مناسب توپ و زمان سنجی مناسب در گام برداشتن و پرش برای بازیکنان کم تجربه دشوار خواهد بود.

جهت دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نوین کشاورز قهرمان والیبال ساحلی ایران شد
بازديد : 600

نوین کشاورز قهرمان والیبال ساحلی ایران شد 1


نوین کشاورز قهرمان والیبال ساحلی ایران شد 2

 تیم نوین کشاورز قهرمان رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور که با حضور 21 تیم از سراسر کشور در زمین های والیبال ساحلی فدراسیون والیبال برگزار شد، امروز یکشنبه  27 اسفندماه با قهرمانی تیم نوین کشاورز به پایان رسید.

در مرحله نهایی این مسابقات تیم های نوین کشاورز و درسا مهرکیش به مصاف هم رفتند که تیم نوین کشاورز با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست حریف خود شد. در بازی رده بندی هم تیم های دانشگاه آزاد الف و بیمه کارآفرین مقابل هم بازی کردند که در پایان تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست داد تا در رده سوم این مسابقات قرار بگیرد. به این ترتیب تیم های نوین کشاورز، درسامهر کیش، دانشگاه آزاد الف و بیمه کارآفرین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در پایان این مسابقات تیم های شهرداری ارومیه و دانشگاه آزاد ب در رده پنجمی مشترک و تیم های شهدای آدران و آلکان ماشین هم در رده هفتمی مشترک قرار گرفتند.

 

اما در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که صبح امروز برگزار شد نتایج زیر به دست آمد:

دانشگاه آزاد الف 1-2 درسا مهرکیش

نوین کشاورز 2-1 بیمه کارآفرین

 


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

4 تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی معرفی شدند
بازديد : 675

تیم های درسا مهر کیش، دانشگاه آزاد الف، نوین کشاورز تهران و بیمه کارآفرین به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور جام سردار شهید حسن طهرانی مقدم که از روز جمعه 25 اسفندماه آغاز شده است امروز شنبه 26 اسفندماه با انجام بازیهای مرحله دوم و سوم ادامه یافت. در این رقابتها که با حضور 21 تیم آغاز شده بود ، 16 تیم برتر در مرحله دوم به مصاف هم رفتند. در روز دوم این مسابقات، 8 بازی در مرحله دوم و 4 بازی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد تا از چهره 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رونمایی شود.
اما نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:
درسا مهر کیش 2- دهیاری خواجه لر صفر
شهدای آدران 2- کوا صفر
نوین کشاورز تهران 2 – اتوسرویس جعفری ندیم صفر
دانشگاه آزاد ب 2- ایمن پارک 1
شهرداری ارومیه 2 – آزادگان نعیم آباد صفر
دانشگاه آزاد الف 2 – یخچال فریزر سونیا صفر
بیمه کارآفرین 2 – جوانان بندرعباس صفر
آلکان ماشین 2 – شهرداری تهران صفر
 
به این ترتیب 8 تیم برتر این مسابقات به مرحله سوم صعود کردند که در دور سوم به مصاف هم رفتند و نتایج آن به شرح زیر است:
درسا مهرکیش 2- شهدای آدران صفر
نوین کشاورز 2 – دانشگاه آزاد ب صفر
شهرداری ارومیه 1 – دانشگاه آزاد الف 2
بیمه کارآفرین 2- آلکان ماشین صفر
در پایان این روز، تیم های درسا مهر کیش، دانشگاه آزاد الف، نوین کشاورز تهران و بیمه کارآفرین به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اهدا کاپ اخلاق به 3 تیم لیگ برتر
بازديد : 543

اهدا کاپ اخلاق به 3 تیم لیگ برتر 1

سازمان لیگ والیبال 3 تیم لیگ برتری را شایسته دریافت کاپ اخلاق دانست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، سازمان لیگ والیبال با بررسی شرایط تیم ها اعم از حواشی کمتر و دریافت کارت های زرد و بر اساس اعلام گزارش ناظران مسابقات، سه تیم را بر اساس اولویت به عنوان تیم های با اخلاق لیگ برتر معرفی کرد و به آنها کاپ اخلاق اهدا کرد.
بر این اساس تیم های بازرگانی جواهری گنبد ، شهرداری تبریز و میزان خراسان به ترتیب به عنوان تیم های با اخلاق این فصل لیگ برتر والیبال ایران شناخته شدند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

افشاردوست: کاله شایسته قهرمانی بود
بازديد : 549

کارشناس والیبال ایران در مورد فینال لیگ برتر ایران گفت: بازی فینال یکی از مهمترین بازی های این فصل بود و از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست که سالها به عنوان بازیکن در تیم ملی والیبال حضور داشت در مورد بازی نهایی لیگ برتر و قهرمانی تیم کاله گفت: جدا از اینکه کدام تیم برنده یا بازنده شد باید اعلام کنم که بازی فینال واقعا در سطح بالایی برگزار شد چون تا آخرین لحظه قهرمان مشخص نبود.
وی افزود: تیم کاله مازندران نسبت به بازی قبل پیشرفت خوبی داشت و نسبت به آن بازی با آرامش بیشتری کار کرد و تحت تاثیر هیچ هیجانی قرار نگرفت. به اعتقاد من بازیکنان این تیم با نداشتن استرس به سادگی توانستند کار و در نهایت برنامه مربیان را در زمین پیاده کنند. این تیم روی نقاط ضعف و قوت متین کار کرده بودند و حتی چیدمان بازیکنان کاله این موضوع را نشان داد که برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند.
افشاردوست در مورد تیم متین هم گفت: با توجه به اینکه این تیم برای اولین بار در لیگ برتر وارد می شد رسیدن به نایب قهرمانی برای آنها پوئن مثبتی است. بازیکنان این تیم تلاش خود کردند تا بهترین بازی شان را ارائه دهند. اما بازیکن جوان و سرعتی زن این تیم یعنی فتحعلی، پاشنه آشیل این تیم شد تا در نهایت حتی با تلاش زیاد هم نتوانند پیروزی شان را تکرار کنند. این تیم روند مثبتی را در این بازی داشت و تا آخرین امتیازات پابه پای حریف پیش آمد. اما در لحظات آخر تیمی برنده می شود که از هوش و تدبیر خود به بهترین شکل بهره ببرد.
وی در مورد شایستگی تیم کاله برای قهرمانی گفت: هر کدام از 4 تیم راه یافته به پلی آف که قهرمان میشدند لایق قهرمانی بودند. مربیان باید در طول فصل برنامه ریزی خوبی را برای تیمشان انجام دهند تا در پلی آف نتیجه بگیرند. به عنوان مثال  در لیگ ایتالیا تیمی که در دور مقدماتی هفتم بود قهرمان ایتالیا شد و در باشگاههای جهان هم قهرمان شد. بنابراین رسیدن به قهرمانی برنامه خاصی می خواهد که مطمئنا تیم کاله این موضوع را به خوبی انجام داد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پایان اردوی نوجوانان با پیروزی مقابل ترکیه
بازديد : 564

تیم ملی زیر 19 سال ایران در چهارمین بازی تدارکاتی خود مقابل ترکیه به پیروزی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زیر 19 سال ایران که دومین اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا کرده است صبح امروز شنبه 26 اسفندماه، در چهارمین بازی تدارکاتی خود مقابل نوجوانان ترکیه به میدان رفت و به پیروزی 3 بر 1 رسید.
در این بازی شاگردان ایرج مظفری که سه بار پیش از این مقابل تیم نوجوانان ترکیه دست یافته بودند در آخرین بازی خود با امتیاز های 25-20، 25-22 و 25-22 پیروز شد و تنها در ست سوم با نتیجه 26-24 ست را واگذار کرد.
به این ترتیب و با پایان این مسابقه اردوی دوم تیم ملی زیر 19 سال کشورمان در تهران به پایان رسید تا ملی پوشان با استراحتی چند روزه ، از روز 8 فروردین ماه وارد اردوی سوم خود شوند.
ضمن اینکه اردوی تیم ملی ترکیه هم امروز به پایان رسید و این تیم بعد از شش روز برپایی اردو در تهران و انجام 4 بازی دوستانه با تیم نوجووانان کشورمان، فردا به کشورش باز می گردد.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در تهران
بازديد : 766

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی قهرمانی کشور جام سردار شهید تهرانی مقدم از امروز در تهران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از امروز 25 اسفندماه در زمین های والیبال ساحلی فدراسیون والیبال آغاز به کار کرد. در این مسابقات که با حضور 21 تیم از سراسر کشور برگزار می شود تیم ها در 8 گروه قرعه کشی شدند که در روز اول ، مسابقات خود را به صورت دوره ای برگزار کردند.
حسن منصوری سرپرستی کل مسابقات را در این دوره بر عهده دارد، ضمن اینکه نادر انصادی سرپرست فنی و محمدرضا کاویانی سرپرست داوری در این مسابقات هستند. همچنین 15 داور کار قضاوت در این مسابقات را بر عهده دارند.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه یک: درسا مهر کیش، هیئت والیبال کارگران خراسان رضوی، جوانان بندرعباس
گروه دو: نوین کشاورز تهران، یخچال فریزر سونیا
گروه سه: بیمه کارآفرین، اتوسرویس جعفری ندیم
گروه چهار: شهرداری ارومیه، امین پارک، شن و ماسه اولیایی آمل
گروه پنج: دانشگاه آزاد الف، کوا رشت
گروه شش: آلکان ماشین، دهیاری خواجه لر، آلومینیوم المهدی بندرعباس
گروه هفت: دانشگاه آزاد ب، صنایع بسته بندی دلگشا، آزادگان نعیم آباد یزد
گروه هشت: شهرداری تهران، شهدای آدران، سیبک خراسان رضوی
 
اما در روی اول این مسابقات که امروز در دو زمین والیبال ساحلی آزادی تهران برگزار شد تیم ها به مصاف هم رفتند که در پایان 16 تیم به مرحله دوم راه یافتند تا از فردا مسابقات خود در این مرحله را به صورت حذفی برگزار کنند.
 
بر اساس برنامه امروز 8 مسابقه برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:
ساعت 9 صبح: 

درسامهر کیش- دهیاری خواجه لر
شهدای آدران- کوا رشت
 
ساعت 9:40:

نوین کشاورز تهران – اتوسرویس جعفری ندیم
دانشگاه آزاد ب – ایمن پارک
 
ساعت 10:20:

شهرداری ارومیه – آزادگان نعیم آباد
دانشگاه آزاد الف – یخچال فریزر سونیا
 
ساعت 11:

بیمه کارآفرین – جوانان بندرعباس
آلکان ماشین – شهرداری تهران


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مراسم اهدای جوایز(2)
بازديد : 922

مراسم اهدای جوایز
بازديد : 890

کاله -متین/عکس(3)
بازديد : 733

کاله -متین/عکس(2)
بازديد : 797

کاله -متین /عکس(1)
بازديد : 694

دومین پیروزی نوجوانان ایران مقابل ترکیه
بازديد : 663

دومین پیروزی نوجوانان ایران مقابل ترکیه 1

تیم ملی زیر 19 سال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم ترکیه به پیروزی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ترکیه که برای برپایی اردوی تدارکاتی به کشورمان سفر کرده است در دومین بازی تدارکاتی مقابل نوجوانان ایران شکست خورد. در این بازی که عصر روز گذشته در سالن والیبال آزادی تهران برگزار شد تیم زیر 19 سال کشورمان موفق به شکست 3 بر 1 تیم حریف شد تا دومین پیروزی اش را کسب کند.
در این بازی بازیکنان ایرج مظفری ست های دوم تا چهارم را با نتیجه 26-24، 26-24 و 25-20 پیروز شدند و تنها ست اول را با نتیجه 25-22 واگذار کردند.
همچنین تیم ایران در سومین بازی خود هم صبح امروز در 4 ست مقابل تیم نوجوانان ترکیه به میدان رفتند که نتیجه این بازی 2 بر 2 به پایان رسید. این بازی به دلیل محدودیت زمانی و به دلیل شروع تمرینات تیم ملی بزرگسالان، در پایان ست چهارم تمام شد. در این بازی ترک ها ست های اول و سوم را با نتیجه 25-18 و 25- 20 به سود خود تمام کردند و تیم ایران هم در ست های دوم و چهارم با نتایج 25-18 و 25-22 بر حریف خود پیروز شدند.
قرار است صبح فردا شنبه 26 اسفندماه چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی این دو تیم برگزار شود. تیم ملی ترکیه روز یکشنبه و با پایان اردوی تدارکاتی خود در تهران، به کشور خود بازمی گردد.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله برای دومین سال پیاپی قهرمان شد
بازديد : 798

کاله برای دومین سال پیاپی قهرمان شد 1

تیم والیبال کاله مازندران به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در سال 91 رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال امروز جمعه 25 اسفندماه در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران و با حضور مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شد که طی آن تیم کاله مازندران با شکست متین ورامین برای دومین سال پیاپی، بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
بعد از انجام 142 بازی ، بالاخره مسابقات لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید و در بازی نهایی که با استقبال تماشاگران آملی و ورامینی و جمع کثیری از علاقمندان و پیشکسوتان والیبال برگزار شد، نماینده آمل با قدرتنمایی مقابل حریف خود جام قهرمانی را در تهران بالای سر برد و جشن قهرمانی اش را امشب به پا کرد. در این بازی کاله با نتیجه 3 بر صفر بر حریف مدعی خود پیروز شد تا در مجموع دو بازی و با احتساب ست شماری 4 بر 3 بر متین غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
مصطفی کارخانه و بازیکنانش در تیم متین که در بازی اول 3 بر 1 پیروز شده بودند امروز برای تکرار پیروزی شان به میدان آمدند. اما در طرف مقابل هم بهروز عطایی با بازیکنان کاله برای جبران شکست قبل آمدند تا شانس رسیدن به قهرمانی را تا لحظه آخر داشته باشند. این بازی هم همانند بازی های قبلی لیگ غیر قابل پیش بینی بود و بازیکنان دو تیم برای به قدرت کشیدن توانایی خود پا به میدان گذاشتند.
در دومین بازی فینال که هر دو تیم با انگیزه تر از قبل و برای پیروزی به میدان آمده بودند تیم کاله در ابتدا از حریف خود به خوبی پیش افتاد تا نشان دهد برای رسیدن به قهرمانی شکست دو روز قبل را فراموش کرده و با تمام توانش بازی می کند. در ست اول تیم کاله در تمام لحظات از حریف خود جلو زد. بازیکنان بهروز عطایی زودتر از متین با کسب امتیاز 8 و 16 به وقت استراحت فنی رسیدند اما این در حالی بود که آملی ها روند مثبت خود را ادامه دادند تا در ست اول 27-25 حریف خود را شکست دهد. در این بین ورامینی ها که می دانستند رسیدن به قهرمانی شان در حال به خطر افتادن است در ست دوم زودتر و با قدرتنمایی بازیکنانی همچون تاجر، میرزاجانپور و فتحعلی پا به پای بازیکنان آملی امتیاز گرفتند تا متینی ها باشند که زودتر به عدد 8 می رسند. اما کاله که شرایط را کمی سخت دید تاکتیک خود را عوض کرد و به دنبال آن امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آورد تا در پایان این ست هم کاله به لطف بازیکنانی همچون زرینی، موسوی و قائمی با نتیجه 32-30 این ماراتن را به سود خود پایان دهد.
اما در ست سوم که ست سرنوشت ساز برای دو تیم بود تیم متین ابتدا با قدرت شروع کرد و زودتر از حریفش به امتیازات 8 و 16 رسید اما این بازیکنان آملی بودند که از تجربه بالای خود در این لحظات حساس استفاده کردند و با جبران امتیازات از دست رفته پیروزی در این ست با نتیجه 25بر 23 را از آن خود کردند تا در نهایت علاوه بر پیروزی در این بازی، عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را هم به دست آورد.
 
نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:
کاله مازندران 3- صفر متین ورامین
(27-25، 32-30،25-23)
 
به این ترتیب لیگ برتر والیبال ایران بعد از انجام 142 بازی به پایان رسید و رده بندی کلی تیم ها در این مسابقات به شرح زیر است:
1-      کاله مازندران
2-      متین ورامین
3-      پیکان تهران
4-      سایپا البرز
5-      شهرداری ارومیه
6-      پیشگامان کویر یزد
7-      میزان خراسان
8-      باریج اسانس کاشان
9-      آلومینیوم المهدی بندرعباس
10-  شهرداری تبریز
11-  نوین کشاورز
12-  بازرگانی جواهری گنبد


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پیکان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت
بازديد : 530

پیکان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت 1

 تیم والیبال پیکان به مقام سوم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در سال 91 دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز جمعه 25 اسفندماه آخرین روز مسابقات لیگ برتر والیبال در بازی رده بندی و فینال برگزار شد که طی آن تیم پیکان با پیروزی بر حریف چندساله خود موفق به کسب رده سوم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران شد.
پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده که در طول این فصل سه بار مقابل هم قرار گرفته بودند در بازی چهارم خود در مرحله نهایی پلی آف و در بازی رده بندی بار دیگر به مصاف هم رفتند تا برای آخرین بار قدرت خود را به رخ یکدیگر بکشند.
خودروسازان در بازی اول در این مرحله در سالن 12 هزار نفری به مصاف هم رفتند که نتیجه آن بازی 3 بر صفر به سود پیکان رقم خورد تا این تیم با آرامش خیال بیشتری پا به میدان بگذارد. اما سایپا هم اگرچه در بازی اول شکست را پذیرا شده بود اما در بازی امروز خود با چهره دیگری به میدان آمد و با قدرت مقابل تیم باتجربه پیکان رقابت کرد.  کرجی ها در این بازی مهم و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان تهران بازی را واگذار کردند تا پیکان به رده سوم برسد و تیم سایپا هم در پایان این مسابقات به رده چهارمی رضایت دهد.
تیم پیکان که بازی قبل را پیروز شده بود در ست اول 26-24 از حریف خود پیش افتاد تا بار دیگر قدرت خود را به رخ این تیم بکشد. اما این بازیکنان جوان سایپا بودند که در ست های دوم و سوم به ترتیب با امتیازات 25-21 و 25-23 پیروز شدند تا به حریف با تجربه خود ثابت کنند اگرچه از تجربه آنها برخوردار نیستند اما می توانند با انگیزه بالای خود و برای اعاده حیثیت تکنیک خود را به بازیکنان پیمان اکبری نشان دهند. بازی رده بندی که از حساسیت بالایی برای این دو تیم برخوردار بود روی عملکرد بازیکنان هم تاثیرگذار شد تا جایی که استرس بازیکنان بر توانایی آنها غلبه می کرد. اما در ست چهارم این تیم پیکان بود که خود را جمع و جور کرد تا این ست را با نتیجه 25-21 پیروز شود و به کرجی نشان دهد که برای رده سومی لیگ برتر با تمام توان کار می کنند. در ست پنجم هم تیم سایپا برای گرفتن امتیازات از همان ابتدا دست به کار شد و اختلاف امتیاز خوبی را با حریف تهرانی خود داشت اما در امتیازات آخر بود که باز هم تجربه تهرانی ها به کمکشان آمد و این تیم با نتیجه 15 بر 13 در این ست پیروز شد تا در پایان چهار جدال دو تیم در این فصل ، پیمان اکبری برنده دوئل مربیان در هر چهار بازی باشد.
 
نتایج کلی این بازی به شرح زیر است:
پیکان 3 – 2 سایپا
(26-24، 21-25، 23-25، 25-21، 15-13)


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پیروزی نوجوانان ایران بر ترکیه در اولین بازی تدارکاتی
بازديد : 543

تیم ملی والیبال زیر 19 سال ایران در اولین بازی تدارکاتی مقابل ترکیه به پیروزی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زیر 19 سال ترکیه که برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی دوستانه به کشورمان سفر کرده است روز گذشته در اولین بازی خود مقابل تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.
در این بازی بازیکنان ایرج مظفری در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 بر تیم ترکیه غلبه کردند تا کادر فنی را به بازیهای آینده این تیم امیدوار تر کنند. تیم ایران با ترکیب حکمتی، حمودی، ولایی، سید نیازی، اله وردیان، تقی زاده، عوض پور، معنوی نژاد، معینی فر، دلیری، عظیمی، محرم زاده و حسینی ایمنی در این بازی به میدان رفت.
قرار است این دو تیم در دو بازی دیگر عصر امروز و صبح فردا به مصاف هم بروند. تیم ملی زیر 19 سال ترکیه بعد از پایان اردوی تدارکاتی خود در تهران، باید در مسابقات قهرمانی اروپا که حکم انتخابی مسابقات جهانی را دارد شرکت کند و برای آمادگی برای حضور در این مسابقات که به میزبانی صربستان برگزار می شود، به کشورمان آمده است.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ناظران و داوران آخرین مسابقات لیگ برتر معرفی شدند
بازديد : 825

ناظران و داوران آخرین مسابقات لیگ برتر معرفی شدند 1

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران مرحله نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز جمعه 25 اسفندماه بازیهای مرحله نهایی لیگ برتر والیبال در بازیهای رده بندی و فینال انجام می شود. بر این اساس در این روز تیم های متین ورامین و کاله مازندران در بازی فینال و تیم های پیکان تهران و سایپا البرز در بازی رده بندی به مصاف هم می روند. اما درآستانه این بازیها که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود، سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 
بازی رده بندی: ساعت 14:45: سایپا البرز – پیکان تهران
ناظر: محمدحسن خوشدل، داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: نادر انصاری
 
بازی فینال: ساعت 17: کاله مازندران – متین ورامین
ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: حسین پورکاشیان، داور دوم: علیرضا قریب

لازم به ذکر است این دو مسابقه در روز جمعه به طور زنده از شبکه های 3 و ورزش سیما و رادیو ورزش پخش خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله - متین /عکس(6)
بازديد : 769

ادامه مطلب

کاله - متین /عکس (5)
بازديد : 668

ادامه مطلب

کاله - متین/عکس(4)
بازديد : 740

ادامه مطلب

کاله - متین /عکس (3)
بازديد : 716

ادامه مطلب

کاله - پیکان /عکس(2)
بازديد : 533

ادامه مطلب

کاله - متین / عکس(1)
بازديد : 720

ادامه مطلب

بهروز عطایی: شکست را در بازی بعد جبران می کنیم
بازديد : 781

بهروز عطایی  شکست را در بازی بعد جبران می کنیم 1

سرمربی تیم کاله مازندران بعد از شکست مقابل متین ورامین گفت: تلاش می کنیم برای بازی بعد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی که در  اولین بازی مرحله نهایی، مقابل تیم متین ورامین شکست خورد در نشست خبری بعد از این بازی گفت: تیم متین مستحق پیروزی بود. در پلی آف آنقدر بازیها حساس است که هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
وی افزود: متین کیفیت خوبی دارد و برخلاف برخی ها که فکر می کنند این تیم کم تجربه است اما اینگونه نیست، حتی میانگین سنی شان از تیم ما بالا است. خوشبختانه بازی در فضای سالمی برگزار شد البته داور اشتباهاتی داشت که بیشتر بازیکن ما را عصبی کرد اما در روند نتیجه گیری تیم بی تاثیر بود.
عطایی در مورد بازی دوم دو تیم گفت: تلاش می کنیم برای بازی بعد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. معدل پوئن ما کمتر از متین است و کاله پتانسیل این را دارد که این شکست را جبران کند اما کار سختی است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت
بازديد : 563


مصطفی کارخانه  کاله ما را دست کم گرفت 1

سرمربی تیم متین ورامین بعد از کسب اولین پیروزی در بازی نهایی لیگ برتر گفت: تیم کاله با دست کم گرفتن تیم متین شکست خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه که در اولین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مقابل تیم کاله مازندران به پیروزی 3 بر 1 دست یافت در مورد پیروزی تیمش گفت: این بازی در سطح بالایی برگزار شد و بازی تاکتیکی بود. ضمن اینکه با در اختیار نداشتن نیکولاف در تیممان خلا ایجاد شده بود که خوشبختانه در طول تمرینات این مشکل را برطرف کردیم.
وی افزود: نسبت به تیم کاله از بازیکنان شاخص کمتری برخوردار بودیم و این تیم از نظر مهره از ما سرتر بود. اما توانستیم بازیکنان شاخص این تیم را کنترل کنیم و بازی را از دست ندادیم و تحت تاثیر هم قرار نگرفتیم. اما به اعتقاد من تماشاگران واقعی تماشاگران ورامینی بودند که با حضور در سالن در تمام دقایق بازی ما را تشویق کردند و تنها نگذاشتند.
کارخانه ادامه داد: به داشتن این بازیکنان تاکتیک پذیر می بالم و این بازیکنان برگ برنده ما بودند. به هر حال پیروزی 3 بر 1 مقابل کاله برای ما نتیجه خوبی بود که می خواهیم در بازی برگشت هم آن را تکرا کنیم. همه از روحیه قهرمان طلبی من آگاهند و درست است که سال قبل در اصفهان هم قول قهرمانی دادم اما مسئولان بامن همکاری نکردند. امسال هم به دلیل داشتن دین به ورامین و همکاری همه مسئولان و پشتیبانی آنها، خوشحالم که در سال اول حضور این تیم به فینال رسیدیم .
سرمربی تیم متین ورامین در ادامه افزود: احساس می کنم که تیم کاله ما را دست کم گرفت و فکر کرد با در اختیار نداشتن نیکولاف تیم ما فروغ قبل را ندارد. در این بازی سرویس های هدفمند و دفاع خوب داشتیم که توانستیم تاکتیک حمله کاله را خنثی کنیم.
کارخانه در مورد حواشی ایجاد شده توسط خبرنگاران گفت: تیم متین 11 هفته از سوی سازمان لیگ صاحب بهترین تماشاگران بود و در مورد مسایل امروز هم نمی توانم بگویم آنها تماشاگران ما بودند یا نه. به هر حال حساسیت مسابقات امسال نسبت به قبل بیشتر شده و انگیزه و رقابت تبم ها هم بالا رفته. از طرفی هم والیبال رشد کرده و به اعتقاد من اگر پلی آف نبود تنش ها و حساسیت ها هم کمتر می شد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

متین یک گام به قهرمانی نزدیک شد
بازديد : 631



متین یک گام به قهرمانی نزدیک شد 1

 

تیم متین ورامین با پیروزی بر کاله مازندران  یک گام به قهرمانی در لیگ برتر والیبال نزدیک شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون  والیبال، اولین بازی فینال در مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 23 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم متین ورامین با تحمیل اولین شکست به کاله مازندران خود را به قهرمانی در لیگ برتر والیبال نزدیک کرد.
در این بازی دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، حلیم شرعی نایب رییس، امیرحسین منظمی مدیر تیم های ملی، غفار درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی ،اعضای هینت رییسه و سایر مسئولان فدراسیون والیبال با حضور در سالن از نزدیک تماشاگر این بازی بودند. تماشاگران هر دو تیم هم که از شهرهای آمل و ورامین به سالن 12 هزار نفری آمده بودند با شور خاصی تیم های خود را تشویق می کردند.
تیم متین با میرزاجانپور، حسینی، نظری افشار، فتحعلی، تاجر، شریفات و جوردی در مقابل کاله با بازیکنانی همچون زرینی، موسوی، علیزاده، قائمی، قرا، محمودی و  پتکوویچ وارد میدان شدند و جدال دیدنی را از خود به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه این بازی جدال دو پاسور خارجی لیگ برتر یعنی جوردی و پتکوویچ بود که در نهایت جوردی با همراهی هم تیمی هایش سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.
در ست اول هر دو تیم شروع خوبی را داشتند و به لطف هواداران انبوه خود امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کردند. حرکت پابه پای دو تیم در ست اول نوید بازی جذاب و دیدنی را می داد که همین اتفاق هم افتاد. علی الرغم اینکه متین ورامین به امتیازات 8 و 16 در بازی رسید اما در پایان این تیم کاله بود که ست اول را با تکیه بر تجربه بازیکنان ملی پوشش با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرد.

اما در ست دوم شرایط فرق کرد و متین از همان ابتدا با فاصله گرفتن از کاله سعی در پیروزی در این ست را داشت. اما کاله هم بیکار نبود و برای کم کردن فاصله خود با متین تلاش کرد که اتفاقا موفق هم بود تا جایی که در امتیازات آخر بازیکنان مصطفی کارخانه موفق تر عمل و با نتیجه 25 بر 21 شکست ست اول را جبران کردند.
اما ست سوم اوج هیجام و بازی دو تیم بود؛ جایی که تیم کاله بازهم از حریف خود در امتیازگیری عقب بود و این نماینده ورامین بود که در تمام امتیازها بازهم قدرت خود را به رخر حریفش کشید. در این بین اوج جدال در امتیازهای 23 به بعد بود؛ جایی که هر دو تیم برای به دست آوردن امتیاز پایانی و در کل پیروزی در ست تا امتیاز 31 پیش رفتند که در نهایت پیروزی از آن تیم متین با امتیاز 31 بر 29 بود.

در ست چهارم رقابت دو تیم آنقدر حساس بود که پیش بینی نتیجه کاری غیر ممکن بود چراکه همانند ست های قبل کار پیش نرفت و این تیم کاله بود که به لطف بازیکنان ملی پوش خود در ابتدا موفق به پیشروی شد اما در ادامه ورامینی ها بازهم گوی سبقت را از حریف خود ربودند و برنده امتیاز 16 شدند.

 اما در این بین حساسیت بازیها که روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود منجربه  دریافت کارت زرد برای شهرام محمودی شد. در همین ست و در امتیاز 23 بود که بازیکنان هر دو تیم کمی وارد حاشیه شدند اما با حضور مربیان این موضوع تمام شد.  در پایان هم تیم متین ورامین با کسب امتیاز 25 این ست و بازی را به سود خود تمام کرد تا این بازی هم با نتیجه 3 بر 1 به پایان برسد.
ناگفته نماند این بازی با برخی حواشی از سوی تماشاگران هم مواجه بود.
 
نتایج کلی این بازی به شرح زیر است:
متین ورامین  -  کاله مازندران
(21-25، 25-21 ، 31-29، 25-23)


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال خودروسازان؛ پیکان، سایپا را متوقف کرد
بازديد : 652

جدال خودروسازان؛ پیکان، سایپا را متوقف کرد 2

تیم پیکان تهران اولین پیروز مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال لقب گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با شروع دور نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال ایران تیم پیکان با شکست رقیب دیرینه خود سایپا، به رده سوم مسابقات لیگ امیدوار شد.
در اولین مسابقه مرحله نهایی پلی آف دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، حلیم شرعی نایب رییس، امیرحسین منظمی مدیر تیم های ملی، غفار درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی ،اعضای هینت رییسه و سایر مسئولان فدراسیون والیبال با حضور در سالن از نزدیک تماشاگر این بازی بودند.
در اولین بازی از مرحله نهایی پلی آف تیم های پیکان تهران و سایپا البرز در اولین بازی برای رده بندی به میدان رفتند که در پایان تیم پیکان موفق به شکست 3 بر صفر تیم سایپا البرز شد.

در این بازی که دو تیم برای اعاده حیثیت مقابل هم قرار گرفته بودند تیم پیکان همچون دو مسابقه قبلی این دو تیم در مرحله مقدماتی توانست پیروز میدان شود و البته نباید از تجربه بالای بازیکنان تهرانی در مقابل بازیکنان جوان و کم نام و نشان البرزی به سادگی گذشت.
تیم پیکان با ترکیب شبان، حسینی، محمدنژاد، بازارگرد، بخششی، کشاورزی و ظریف وارد میدان شد تا مقابل بازیکنان جوان و با انگیزه سایپا رقابتی دیدنی را به نمایش بگذارند.

تیم سایپا هم با فانزی، تشکری، فیاضی، سلیمانی، نجفی، عزیزی و حیدری بازی را آغاز کرد و در ست اول این تیم پیکان بود که توانست پیروز شود. هر دو تیم پا به پای هم امتیازات را به دست می آوردند در این بین پیکان با گرفتن امتیاز هشتم و سایپا با به دست آوردن امتیاز 16، قدرت خود را به رخ هم می کشیدند. در نهایت تهرانی ها موفق شدند ست اول را با نتیجه 25 بر 20 از آن خود کنند.

در ست دوم هم اگرچه سایپا فروغ ست اول را نداشت اما این پیکان بود که با استفاده از فرصت ها در تمام دقایق این ست از حریف خود پیش بود و در نهایت توانست 25 بر 20 ست دوم را هم به شود خود تمام کنند. در این بین نباید از تلاش بازیکنان جوان سایپا گذشت؛ وقتی که اختلاف این دو تیم به عدد 5 رسید این بازیکنان سایپا بودند که جبران امتیازات از دست رفته را کردند و خود را به یک قدمی تهرانی ها رساندند. اما در ست سوم سایپا شروع خوبی را داشت و توانست در بیشتر دقایق بازی از پیکانی ها پیش بیفتد. حتی زمانی که اختلاف امتیاز این دو تیم به عدد 4 رسید شبان با 3 امتیاز سرویس، پیکان را به حداقل امتیاز اختلاف با سایپا رساند تا بازهم بی تجربگی بازیکنان جوان سایپا باعث شود تا این تیم از تهرانی ها شکست بخورد و در نهایت بازی اول را 3 بر صفر به پیکان واگذار کند.
به این ترتیب این تیم ها باید برای دومین بازی خود در مرحله نهایی پلی آف برای روز جمعه آماده شوند تا نتیجه آن بازی تعیین کننده تیم رده سوم لیگ برتر والیبال ایران باشد.
نتیجه کلی بازی امروز به شرح زیر است:

پیکان 3 – صفر سایپا
(25-20، 25-20، 25-23)


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

اعلام برنامه مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر
بازديد : 449

اعلام برنامه مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر 1

 

 

سازمان لیگ والیبال برنامه مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال ایران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با مشخص شدن تیم های صعود کننده به فینال لیگ برتر والیبال در سال 91، سازمان لیگ برنامه مسابقات مرحله نهایی را اعلام کرد که طی آن بازی رفت روز چهارشنبه 23 اسفندماه به میزبانی ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. در این روز تیم های پیکان تهران و سایپا البرز در بازی رده بندی و تیم های کاله مازندران و متین ورامین در بازی فینال به مصاف هم می روند.
بازی برگشت تیم ها هم روز جمعه 25 اسفندماه در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
طبق اعلام سازمان لیگ این مرحله تنها با انجام دو بازی پیگیری می شود و در صورتی که پس از برگزاری دو مسابقه، ست ها و امتیازات برابر باشد، بلافاصله ست طلایی 15 امتیازی مقام های اول تا چهارم را مشخص می کند.

برنامه کلی مسابقات به شرح زیر است:
چهارشنبه 23 اسفندماه
بازی رده بندی : ساعت 15: پیکان تهران – سایپا البرز
بازی فینال: ساعت 17: متین ورامین – کاله مازندران

جمعه 25 اسفندماه
بازی رده بندی : ساعت 15: سایپا البرز – پیکان تهران
بازی فینال: ساعت 17: کاله مازندران – متین ورامین


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام ساعت و شهر های مسابقات لیگ جهانی والیبال
بازديد : 754


اعلام ساعت و شهر های مسابقات لیگ جهانی والیبال 1

فدراسیون جهانی والیبال جدول زمانبندی و شهرهای محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2013 با حضور 18 تیم در سه گروه برگزار می شود. این مسابقات که به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود از 31 می (10 خرداد ماه ) آغاز و تا 14 جولای (23 تیرماه) ادامه دارد.
بر این اساس مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال به ترتیب با تیم های روسیه، آلمان، صربستان، ایتالیا و کوبا خواهد بود.
در گروه A تیم های برزیل، لهستان، آمریکا، بلغارستان، آرژانتین، فرانسه، در گروه B  تیم های روسیه ، ایتالیا، کوبا، صربستان، آلمان ، ایران و در گروه C تیم های کانادا، کره جنوبی، فنلاند، هلند، ژاپن ، مصر حضور دارند.
 
برنامه کامل بازیهای لیگ جهانی به شرح زیر است:

31 می -2 جون (10- 12 خرداد)
گروه C
10 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال : فنلاند – مصر
10 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا- هلند
11 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
11 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال: فنلاند – مصر
11 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا – هلند
12 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
 
7 – 9 جون (17 -19 خرداد)
گروه A
17 خرداد، ساعت 20:15، شهر ورشو ، ورزشگاه توروار  : لهستان – برزیل
17 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا :آمریکا – آرژانتین
17 خرداد ساعت 20:30، شهر مونت بلیارد ، ورزشگاه ال اکسون : فرانسه – بلغارستان
18 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا: آمریکا – آرژانتین
19 خرداد ساعت 17، شهر متز، ورزشگاه لس ارنس : فرانسه – بلغارستان
19 خرداد ساعت 20:15، شهر لودز، ورزشگاه اطلس آرنا : لهستان – برزیل
 
گروه B
17 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد ، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – ایران
17 خرداد ساعت 20:30، شهر مودنا ، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – آلمان
17 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – صربستان
18 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – ایران
18 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – صربستان
19 خرداد ساعت 18، شهر تورینو ، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – آلمان
گروه C
17 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – مصر
18 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
18 خرداد، شهر اپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن
 18 خرداد ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – مصر
19 خرداد ساعت 14، کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
19 خرداد، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن
 
14- 16 جون ( 24 – 26 خرداد)
گروه A
24 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر : آمریکا – فرانسه
24 خرداد ساعت 20، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس: آرژانتین – برزیل
25 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر: آمریکا – فرانسه
26 خرداد ساعت 19، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس : آرژانتین – برزیل
گروهB
24 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – صربستان
24 خرداد ساعت 20، شهر تورینو، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – کوبا
25 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد ، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – صربستان
26 خرداد ساعت 20، شهر فیرنر،  ورزشگاه نلسون ماندلا فورم : ایتالیا – کوبا
گروهC
24 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی
25 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند
 25 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی
26 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند
 
21-23 جون (31 خرداد -2 تیر)
گروه A
31 خرداد ساعت 20، شهر روئن، ورزشگاه کیندارنا: فرانسه – لهستان
1تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک : بلغارستان – آرژانتین
2تیر ساعت 18، شهر تولوس، ورزشگاه پالایش دس اسپورت بروت : فرانسه – لهستان
2تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک: بلغارستان – آرژانتین
گروه B
31 خرداد ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک : روسیه – ایتالیا
1 تیر ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک: روسیه – ایتالیا
1 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا
2 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا
31 خرداد ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان
2 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان

 
گروه C
1 تیر، شهر آپلدورن ، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا: هلند- مصر
2 تیر، شهر آپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا : هلند- مصر
 
28-30 جون (7-9 تیر)
گروه A
7تیر ساعت 10 صبح، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا : برزیل – فرانسه
7 تیر ساعت 20:15، شهر بیدگاشچ ، ورزشگاه لوچنیشکا : لهستان – آرژانتین
7 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر : آمریکا- بلغارستان
8 تیر ساعت 10:10، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا: برزیل – فرانسه
8 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر: آمریکا- بلغارستان
9 تیر ساعت 20:15، شهر گدنسک ، ورزشگاه ارگو آرنا : لهستان – آرژانتین
گروه B
7تیر ساعت 20:30، شهر مودنا، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – ایران
7 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – روسیه
8 تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر : صربستان – آلمان
8 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – روسیه
9 تیر ساعت 18، شهر ساساری، ورزشگاه پالاسرادیمیگنی : ایتالیا – ایران
9تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر: صربستان – آلمان
 
گروه C
7تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا
8تیر ، ساعت 14، کره جنوبی – هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
8تیر، ساعت18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا
9تیر، ساعت 14، کره جنوبی - هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
مصر – ژاپن (زمان و مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
 
5-7 جولای (14 -16 تیر)
گروه A
14 تیر ساعت 10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون : برزیل – بلغارستان
14 تیر ساعت 20:15، شهر کاتویس ، ورزشگاه اسپودیچ : لهستان – آمریکا
14 تیر ساعت 20، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز : آرژانتین – فرانسه
15 تیر ساعت 10:10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون: برزیل – بلغارستان
16 تیر ساعت 20:15، شهر وراسلاف ، ورزشگاه سنتنیال هال : لهستان – آمریکا
16 تیر ساعت 19، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز: آرژانتین – فرانسه
گروه B
14 تیر ، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا : آلمان – روسیه
14 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران
15 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا : صربستان – ایتالیا
15 تیر، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا: آلمان – روسیه
15 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران
16 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا: صربستان – ایتالیا
 گروه C
14 تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند
15 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
15 تیر، شهر تامپر، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند
16 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
مصر- کره جنوبی (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
 
12-14 جولای (21 -23 تیر)
گروه A
22 تیر ساعت 10، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو : برزیل – آمریکا
22 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس  : بلغارستان – لهستان
23 تیر ساعت 9:45، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو: برزیل – آمریکا
23 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس : بلغارستان – لهستان
گروه B
21 تیر ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان
23 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان

 


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله - پیکان/عکس(4)
بازديد : 1098

ادامه مطلب

کاله - پیکان/عکس(3)
بازديد : 511

ادامه مطلب

کاله - پیکان/عکس(2)
بازديد : 2213

ادامه مطلب

متین ورامین دومین فینالیست لیگ برتر شد
بازديد : 632


متین ورامین دومین فینالیست لیگ برتر شد 1

تیم متین ورامین با باخت فنی سایپا به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 16 اسفندماه در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد که طی آن در ورامین تیم متین ورامین با باخت فنی سایپا البرز موفق شد مجوز صعود به فینال را از آن خود کند و جشن صعود خود را در خانه برپا کند.
در این دیدار بازیکنان جوان دکتر نفرزاده ست های اول و دوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 14 از آن خود کردند و در ست سوم در حالی که 16 بر 13 البرزی ها از حریف خود پیش بودند، پس از قطع برق سالن و توقف چند دقیقه ای مسابقه  این ورامینی ها بودند که  جریان بازی را در دست گرفتند و ست های سوم و چهارم را 25 بر 23 و 25 بر 17 از آن خود کردند.
در ست پنجم این دیدار در حالی متین 12 بر 11 از حریف خود پیش بود و ابراهیم فیروزی داور اول این دیدار امتیاز 13 را به متین داد که این موضوع مورد اعتراض سایپا و موجب اخطار گرفتن آنها و رقم خوردن امتیاز 14 به سود متین ورامین شد.

در ادامه سایپای مهمان با ترک زمین مسابقه، بازی را 14 بر 11 به سود متین ناتمام گذاشت.
بدین ترتیب بر اساس اعلام سازمان لیگ نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود متین ورامین با امتیازات 25 بر صفر در نظر گرفته شد و برای سایپا به علت ترک زمین باخت فنی در نظر گرفته شد تا متین پیروز این بازی اعلام شود و در خانه در میان هزاران هوادار والیبال دوست ورامینی جشن فینالیست شدن برپا کند.

بنابراین روزهای چهارشنبه و جمعه هفته آینده 23 و 25 اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در دیدار فینال تیم های کاله مازندران و متین ورامین مقابل هم صف آرایی می کنند و  پیکان تهران و سایپا البرز دیدار رده بندی را برگزار می کنند تا بدین ترتیب تیم های اول تا چهارم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور در سال 91 مشخص شوند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله - پیکان/عکس(1)
بازديد : 860

ادامه مطلب

کاله اولین فینالیست لیگ برتر شد
بازديد : 704

کاله اولین فینالیست لیگ برتر شد  1

تیم کاله مازندران با پیروزی در سومین بازی پلی آف، به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز چهارشنبه 16 اسفندماه شهرهای تهران و ورامین میزبان دو بازی از مرحله اول لیگ برتر والیبال ایران بودند که طی آن تیم کاله مازندران با پیروزی برابر پیکان تهران مجوز حضور در فینال لیگ برتر والیبال را در سال 91 به دست آورد.
در رقابت های امروز و در خانه والیبال، تیم های پیکان تهران و کاله مازندارن به مصاف هم رفتند که طی آن تیم کاله با پیروزی 3 بر 1 مقابل حریف خود اولین فینالیست لیگ برتر لقب گرفت. در بازی امروز که یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیهای این فصل و البته این دو تیم بود، مربیان دو تیم با بازیخوانی خوب در تمام دقایق بازی پا به پای هم پیش می رفتند.
در ست اول تیم پیکان تنها تا امتیاز چهارم از حریف پیش بود اما در سایر دقایق بازی این بهروز عطایی و بازیکنان کاله بودند که فاصله امتیازی خود با حریف را حفظ کردند تا در نهایت ست اول را 25-20 از آن خود کنند. در ست دوم هم اگرچه دو تیم در همه امتیازها باهم پیش می رفتند اما حساسیت بازی روی بازیکنان هر دوتیم هم تاثیرگذاشته بود که در نهایت تیم میهمان بازهم با تکیه بر بازیکنان با انگیزه اش توانست 28-26 ست دوم را از آن خود کند و با انگیزه تر از پیکان پا به ست سوم بگذارد.
 در ست سوم هم سورمه ای پوشان پیکان از همان ابتدا با امتیازگیری خود نشان دادند که برای رسیدن به فینال باید این ست را پیروز شوند و این باز آنالیز اکبری از تیم حریف موفق ترعمل کرد و تهرانی ها توانستند ست سوم را 25-22 از آن خود کنند و با روحیه به ست چهارم بروند. اما دوئل تیم ها در ست چهارم هم ادامه داشت و تیم کاله بازهم با غلبه بر حریف، جشن صعود را در خانه والیبال برپا کرد.
آملی ها در این ست با نتیجه 25-23 پیروز شدند تا به این ترتیب این تیم بازهم پیکان را در خانه شکست دهد.
به این ترتیب کاله مازندران باید از این پس برای بازی فینال برنامه ریزی و تیم پیکان هم برای بازی رده بندی تلاش کند که این دیدار ها در روز های چهارشنبه و جمعه هفته آینده(23 و 25 اسفند) در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی والیبال تماشاگر ویژه بازی پیکان و کاله مازندران
بازديد : 433

تیم ملی والیبال کشورمان روز چهارشنبه 16 اسفندماه برای تماشای بازی پلی آف لیگ برتر به خانه والیبال می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال کشورمان از روز 12 اسفندماه در سالن والیبال آزادی آغاز شده است و دعوت شدگان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی و حسین معدنی دستیار او و دیگر مربیان حاضر تمرینات خود را پی گیری می کنند.

اما این تیم روز چهارشنبه از ساعت 9:30 دقیقه تمرینات خود را آغاز می کند و با تعطیلی تمرین عصر خود، راهی خانه والیبال می شود تا مسابقه تیم های پیکان و کاله را از نزدیک تماشا کنند.
به این ترتیب اردونشینان تیم ملی والیبال به همراه خولیو ولاسکو و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی فردا ساعت 15:30 دقیقه در خانه والیبال حاضر می شوند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایستگاه آخر برای مدعیان فینال
بازديد : 698

رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به فینال آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی سوم از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال که برای تعیین چهره های راه یافته به فینال انجام می شود، روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در شهرهای ورامین و تهران برگزار می شود. بعد از اینکه شورای تامین استان تهران مسئولیت برقراری امنیت و نظم را در ورزشگاه های ورامین و خانه والیبال بر عهده گرفت تیم ها برای بازی روز چهارشنبه  در این شهرها، خود را مهیا می کنند تا بتوانند با قدرتنمایی مقابل حریفان بلیط حضور در فینال را کسب کنند.
تیم های پیکان تهران و متین ورامین در این روز میزبان تیم های کاله مازندران و سایپا البرز هستند و این بازیها به دلیل اینکه آخرین فرصت برای  تیم های مدعی است از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در انتظار جدال دیدنی از 4 تیم حاضر در این مرحله بود.

اما در تهران تیم پیکان تهران میزبان کاله مازندران است. هر دو تیم که در دو بازی اخیر خود هر کدام صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند در این بازی برای ثبت دومین پیروزی شان به میدان می روند تا بتوانند راهی فینال شوند. پیمان اکبری و بهروز عطایی که تجربه حضور در این مرحله را از سال قبل دارند، به حساسیت بازی های این مرحله آگاه هستند و می دانند این مرحله جایی برای اشتباه نیست و باید با بهترین های خود پا به میدان بگذارند. البته تجربه ثابت کرده تیم هایی که با برنامه ریزی و حضور بهترین هایشان مسابقه می دهند اگرچه شرایط بهتری را تجربه می کنند اما حساسیت رقابت ها روی آنها تاثیر می گذارد و نتایج غیر قابل پیش بینی می شود. بازیکنان مازندرانی که در تهران و در بازی اول 3 بر 2 پیروز شده بودند و به نوعی راه پیروزی بر پیکان را در خانه اش می شناسند با انگیزه ای بالا به مصاف خودروسازان می روند. در این بین تهرانی ها هم دست و پا بسته نیستند و با شکست 3 بر 2 که در بازی دوم نصیب آملی ها کردند حالا با انگیزه تر شدند تا علاوه بر کسب پیروزی در بازی سوم، انتقام شکست فصل قبل را بگیرند.

در ورامین هم تیم های متین ورامین و سایپا البرز در یک بازی غیرقابل پیش بینی به مصاف هم می روند. کارخانه و بازیکنانش که اصلا فکر شکست 3 بر 2 در بازی دوم در کرج را نمی کردند مغلوب  بازی خوانی نفرزاده شدند و بعد از مدتها در لیگ برتر شکست را تجربه کردند. حالا که بازی سوم در شهر ورامین است باید دید که کرجی ها می توانند از تکرار شکست 3 بر صفر خود در این شهر جلوگیری کنند یا نه. متینی ها هم اگرچه در بازی اول پیروز شدند و در بازی دوم در کرج شکست خوردند، اما برای این بازی تمام اندیشه ها تفکرات خود را به تیم تزریق می کنند و به روحیه ای بالا و برای کسب پیروزی به میدان می روند. در هر حال این بازی هم همانند بازی تهران از حساسیت بسیار بالا برخوردار است و تیم پیروز این بازی راهی فینال می شود. اما آنچه مسلم است این است که هر دو تیم شایسته حضور در فینال هستند و باید دید که شانس و اقبال کدام تیم در این روز بیشتر است.
 
برنامه کامل بازیهای پلی آف به شرح زیر است:
تهران ساعت 15:30 : پیکان تهران – کاله مازندران
ورامین ساعت 15:30 : متین ورامین – سایپا البرز


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف