پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

رده بندی لیگ زیر گروه در پایان دور رفت
بازديد : 510

با پایان دور رفت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور رده بندی تیم ها در چهار گروه علام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که با حضور 14 تیم در 4 گروه برگزار میشود روز گذشته به پایان رسید و رده بندی تیم ها در گروههای مختلف اعلام شد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال ردهبندی تیم ها در گروههای مختلف به شرح زیر است:
گروه اول
1-فولادنوردکوه سیرجان با 5 امتیاز
2-پیکان ریز بوشهر با 3 امتیاز
3-اداره کل راه و ترابری ایرانشهر با 1 امتیاز
گروه دوم
1-ذوب آهن اصفهان با 3 امتیاز
2-پالایشگاه امام خمینی شازند با 3 امتیاز
3-شهرداری دزفول با 3 امتیاز
گروه سوم
1-شهدای 12 دی گنبد با 9 امتیاز
2-سام سیاوش کرج با 5 امتیاز
3-شورای شهر ملکان با 4 امتیاز
4-آینده سازان قزوین بدون امتیاز
گروه چهارم
1-فراغی بندرترکمن با 8 امتیاز
2-نیکان علی آباد کتول با 6 امتیاز
3-نکا مازندران با 3 امتیاز
4-انرژی بار مازندران جویبار با 1 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پایان هفته سوم لیگ زیر گروه
بازديد : 655

هفته سوم از دور رفت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور امروز به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در هفته سوم از دور رفت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که امروز 29 دی ماه برگزار شد 6 بازی در شهرهای مختلف به انجام رسید که نتایج آن به شرح زیر است:
فولادنوردکوه سیرجان 3 – 1 پیکان ریز بوشهر (18-25 ، 25-16 ، 25-23 ، 25-19)
پالایشگاه امام خمینی شازند 1 – 3 شهرداری دزفول (23-25 ، 22-25 ، 25-22 ،19-25)
سام سیاوش کرج 3 – 2 شورای شهر ملکان (25-20 ، 21-25 ، 21-25 ،25-20 ، 15-9)
انرژی باز مازندران جویبار 1 – 3 نیکان علی آباد کتول (25-20 ، 19-25 ، 26-28 ، 20-25)
نکا مازندران 2– 3 فراغی ترکمن (14-25 ، 25-20 ، 24-26 ، 25-22 ، 10-15)
آینده سازان قزوین 1 – 3 شهدای 12 دی گنبد (14-25 ، 19-25 ، 25-23 ، 15-25)

موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: 12 اسفند شروع می کنیم
بازديد : 579


سرپرست تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه ولاسکو 12 اسفند ماه برای شروع تمرینات تیم ملی به ایران باز می گردد گفت: با آمدن ولاسکو اردوی های تیم ملی هم آغاز به کار می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در این باره افزود: جلساتی را با حضور ولاسکو درخصوص برنامه های تمرین و اردوهای تیم ملی برگزار کردیم که قرار شد دو تیم ملی بزرگسالان و زیر 23 سال را تشکیل داده و تمرینات این تیم ها را از اسفند ماه آغاز کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان هشت تیمی که از صعود به پلی آف بازمی مانند از 12 اسفندماه اردوها را آغاز می کنند و بازیکنان 4 تیم برتر هم از اوایل فروردین ماه سال 92 و بعد از پایان پلی آف به اردوها که در محل فدراسیون والیبال برگزار می شود ملحق خواهند شد.
هدایت تیم الف را ولاسکو و دستیارانش بر عهده می گیرند و قرار است برای تیم ملی بهم از میان مربیان لیگ برتری سرمربی و کمک هایش را انتخاب می شود تا زیر نظر سیچلو این تیم را آماده سازند.
خوش خبر در ادامه افزود: برنامه اردویی همانند سال گذشته است و 3 روز تمرین صبح و عصر و یک روز استراحت را در برنامه قرار دادیم.
ضمن اینکه مربی وزنه برداری هم قراراست با شروع اردوها به تیم ملحق شود. در مورد انتخاب بازیکنان هم باید بگویم برای تیم ملی زیر 23 سال 24 بازیکن و برای تیم ملی بزرگسالان 18 بازیکن در ابتدای شروع اردوها به تیم ملی دعوت می شوند.
سرپرست تیم ملی والیبال در با اشارهبه رویدادهای پیش روی والیبال ایران گفت: برای تیم ملی زیر 23 سال بازیهای کشورهای اسلامی در اندونزی ومسابقات زیر 23 سال جهان در برزیل را در پیش داریم.
برای تیم ملی بزرگسالان هم مسابقات لیگ جهانی، جام ملتهای آسیا، مسابقات جایزه بزرگ ژاپن، بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی و مسابقات وردکاپ را درپیش داریم.
خوش خبر افزود: برای بازیهای دوستانه هم در حال مذاکره و انجام هماهنگی های لازم هستیم تا برای تیم ملی بزرگسالان و زیر 23 سال بتوانیم چند بازی را تدارک ببینیم. مثلا بلغارستان طالب بازی با ایران است اما هنوز کتبا اعلام نکرده است. به هر حال قرار است ولاسکو از نفوذش استفاده کند و با سرمربیان مطرح سایر تیم ها که از تیم های قدرتمند هم هستند صحبت کند و چند بازی تدارکاتی را برای ایران فراهمکند.
وی همچنین در مورد نظر ولاسکو در خصوص لیگ برتر هم گفت: ولاسکو همه مسابقات را دیده و بازی پیکان و آلومینیوم المهدی بندرعباس را هم از نزدیک دید و اعلام کرد که بازیکنان همچنان در بحث دریافت مشکل دارند.
او همچنین از مربیان لیگ تشکرکرد و گفت که لیگ نسبت به سالهای قبل پویاتر شده و بازیکنان بهتر بازی می کنند.
سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: ولاسکو 11 اسفند ماه به تهران می آید و سیچلو با اتمام کارشدر لیگ ایتالیا اواخر فروردین ماه به اردوی می پیوندد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

هفته ششم لیگ برتر؛ سایپا باخت، کاله صعود کرد
بازديد : 903


هفته ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی در شهرهای مختلف و تداوم صدرنشینی پیکان و صعود کاله به رده دوم جدول به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در بازیهای این هفته که در شهرهای تهران، گنبد، آمل، کاشان، ارومیه و بندرعباس برگزار شد سه تیم میزبان پیروز شدند و سه تیم میزبان دیگر هم بازی خود را واگذار کردند. در این هفته همه نگاههابه سوی دو بازی در شهرهای آمل و ارومیه دوخته شده بود؛ جایی که تیم های مدعی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندارن با پیشگامان کویر یزد بازی کردند که در هر دو مسابقه تیم های میزبان پیروز میدان شدند تا جدول رده بندیلیگ برتر دچار برخی تغییرات شودو حساسیت بازیها در هفته های بعد بالاتر رود. اما نکته جالب توجه این است که پیکان با تمام حساسیت های بازیها همچنان روند پیروزی هایشرا ادامه داده و با 4 امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول باقی مانده است.
اما در حساس ترین بازی این هفته و در آمل تیم های کاله مازندران وپیشگامان کویر یزد به مصاف هم رفتند که پایان این دوئل به سود شاگردان عطایی تمام شد. فرهاد قائمی ستاره امروز تیم کاله و آراجو ستاره تیم پیشگامان بود که هر دو توان و قدرت خود را در این میدان به رخ یکدیگر کشیدند. بی شک نمایش بازی زیبا از هر دو تیم در هفته ششم نوید روزهای جذاب تر را در لیگ برتر والیبال ایران می دهد. هواداران آملی هم که سالن را پر کرده بودند نقش زیادی در پیروزی تیمشان داشتند تا در نهایت کاله با نتیجه 3 بر یک از سد دیگر مدعی این مسابقات بگذرد.
میرحسینی هم هر چه در آستین داشت رو کرد اما در نهایت تجربه بازیکنانی چون قائمی، زرینی و موسوی که ملی پوشان تیم کاله بودند بر انگیزه جوانی یزدی ها چربید و این تیم 35 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.پیشگامان هم با همان 29 امتیاز در ردهششم جای گرفت.
در ارومیه که میزبان یکی دیگر از بازیهای حساس این هفته بود تیم میزبان بر میهمان خود غلبه کرد. شهرداری ارومیه در این روز توانست 3 بر یک از سد سایپای البرز بگذرد ودر رده چهارم بایستد. دکتر نفرزاده و شاگردان جوانش در تیم سایپا که دربازی رفت پیروز شده بودند این باردر ارومیه مغلوب میزبان خود شدند تا با همان 29 امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهند.
جورجوویچ هم با تکیه بر توان بازیکنان با انگیزه و با تجربه خود هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد تا 32 امتیازی شود.
در گنبد تیم صدرنشین پیکان تهران بر میزبان خود جواهری گنبد غلبه کرد. اکبری که همچنان تیمش راروی نوار پیروزی می بیند در این بازی هم 3 بر یک پیروز میدان شد تا شمار امتیازاتش را با عدد 39 برساند و به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهد. در طرف مقابل هم جواهری که هفته خوبی را نداشت و باتغییر دوباره سرمربی اش مواجه شد باز هم باخت تا تغییر سرمربی هم در نتیجه گیری این تیم بی تاثیر باشد و آنها در خانه بدون امتیاز بمانند. با این شرایط جواهری با همان5 امتیاز در رده آخر باقی ماند.
در کاشان شاگردان معدنی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز از این بازی شدند. در این بازی باریج اسانس با نتیجه 3 بر یک شهرداریتبریز را مغلوب کرد تا جدال دو مربی باتجربه و جوان لیگ برتر به سود تجربه حسین معدنی تمام شود.
البته ناگفته نماند که امتیاز آوری تبریزی ها با هدایت مساجدی بسیار خوب بود و این تیم تا امتیازات آخر پا به پای کاشانی ها پیش رفتند اما در نهایت پیروزی ست از آن شاگردان با تجربه حسین معدنی بود. به این ترتیب باریح اسانس 22 امتیازی شد ودر رده نهم قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با 17 امتیاز قبلی خود رد رده دهم باقی ماند.
در تهران تیم نوین کشاورز3 بر یک از میزان خراسان شکست خورد تا از این بازی هم دست خالی بیرون بیاید.
شاگردان آرمات که انتظار پیروزی بر میزان خراسان را داشتند در خانه شکست خوردند تا همچنان با 11 امتیاز در انتهای جدول در رده یازدهم قرار داشته باشند. اما قوچان نژاد با پیروزی در این بازی شکست هفته قبل را جبران کرد و هر سه امتیاز را به نام تیمش یعنی میزان ثبت کرد تا 28 امتیازی شودو در رده هفتم قرار بگیرد.
در بندرعباس تیم متین ورامین با پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس دوازدهمین برد خود در این فصل را کسب کرد تا با 35 امتیاز به رده سوم سقوط کند. در این بازی شاگردان کارخانه که برای حفظ جایگاهشان با تمام توان به میدان آمده بودند اجازه عرض اندام را به تیم میزبان ندادند تا این تیم در نهایت همچون بازی رفت پیروز این میدان باشد. به این ترتیب شاگردان دامغانی که نگاه همه را این فصل به خود جلب کرده بودند بدون کسب امتیاز از این بازی 22 امتیازی ماندند و در رده هشتم قرار گرفتند.
نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:
هچنين جدول مسابقات بعد از پايان هفته ي ششم به اين صورت است:

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

داوران و ناظران لیگ زیر گروه معرفی شدند
بازديد : 701

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران هفته سوم از دور برگشت لیگ زیر گروه را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم از دور برگشت لیگ زیر گروه باشگاههای کشور روزجمعه برگزار می شود که سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این هفته رااعلام کرد که به شرح زیر است:
جمعه 29 دی ماه
سیرجان ساعت 16: فولادنوردکوه سیرجان – پیکان ریز بوشهر ناظر: نادر عربشاهی ، داور اول: احمد وکیلی ، داور دوم: علیرضا برومند
اراک ساعت 16: پالایشگاه امام خمینی شازند – شهرداری دزفول ناظر: امیر صداقت ، داور اول: علی فتاحی ، داور دوم: سعید پورسعیدی
کرج ساعت 16: سام سیاوش کرج –شورای شهر ملکان ناظر: خلیل یگانه مجد ، داور اول: بهرام سلیمانی ، داور دوم: رسول بابایی
جویبار ساعت 16: انرژی باز مازندران جویبار- نیکان علی آباد کتول ناظر: خسرو اباذری ، داور اول: عبدالوهاب سقلی ، داور دوم: مجید علیزاده
نکا ساعت 16: نکا مازندران – فراغی ترکمن ناظر: مسلم یحیی پور، داور اول: داودنافعی ، داور دوم: هادی مرتضوی
قزوین ساعت 16: آینده سازان قزوین –شهدای 12 دی گنبد ناظر: علی امیدی، داور اول: داود آقایی ، داور دوم: جواد جاودانی

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال مدعیان در هفته ششم لیگ برتروالیبال
بازديد : 853


هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران بعد از یک هفته از روز چهارشنبه پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ برتر والیبال که با حضور 12 تیم برگزار می شود این هفته وارد هفته ششم از دور برگشت خود می شود و تیم های حاضر برای رقابت با حریفان خود بعد از یک هفته آماده شده اند.
در بازیهای روز چهارشنبه 27 دی ماه ،6بازی در شهرهای ارومیه، گنبد، کاشان، بندرعباس، آمل و تهران برگزار می شود که در مهمترین بازیها تیم های بالای جدولی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندران با پیشگامان کویر یزد روبه رو می شوند که نتایج این بازیها برای این تیم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در رده بندی شان در پایان این هفته موثرباشد.
در ارومیه تیم شهرداری این شهر از سایپای البرز میزبانی می کند. این تیمها که به ترتیب با 29 امتیاز در رده های پنجم و چهارم جدول رده بندی و هم امتیاز باهم هستند در این روزکار سختی را در پیش دارند. شاگردان جوان دکتر فرهاد نفرزاده که با تکیه بر انگیزه بالای خود می خواهند از ارومیه بیشترین امتیاز را به دست آورند و مانند بازی رفت پیروز میدان شوند مقابل تیمی به میدان می روند که از 5 بازی دور برگشت از 4 بازی پیروز خارج شدهو برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر، به آب و آتش می زند.
مطمئنا تقابل اندیشه جورجوویچ سرمربی صربارومیه ای ها با نفرزاده سرمربی موفقایرانی در این بازی بسیار دیدنی خواهد بود. ضمن اینکه این بازی با رای کمیته انضباطی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.
اما در دیگر بازی مهم این هفته کاله آمل از پیشگامان کویر یزد پذیراییمی کند. پیشگامان که بعد از 3 باخت پیاپی این هفته برای رسیدن به پیروزی تلاش می کند کار راحتیرا در پیش ندارد چراکه بهروز عطایی و شاگردانش که سه هفته ای است طعم شیرین پیروزی را چشیدند وروی نوار پیروزی افتادند، به سادگی حاضر به از دست دادن جایگاه دومی شان نیستند و مقابل تیم ها با تمام توان بازی می کنند. در یزد هم که هواداران این تیم دو هفته پیاپی شاهد باخت تیم خودبودند به سالن می آیند تا این بار شاهد برد تیم شهر خود باشند.
پیشگامان هم اکنون با 29 امتیاز در رده ششم است برای تکرار نتیجه دور رفت که پیروزی بوده با تمام وجود به میدان می رود.
در این روز تیم صدرنشین پیکان تهران میهمان بازرگانی جواهری گنبداست. پیمان اکبری که با تکیه بر نیروهای باتجربه خود در این فصلهم به نتایج خوبی رسیده و هم اکنون با 36 امتیاز در رده اول قرار دارد مقابل تیم آخر جدول کار سختی را نخواهد داشت و در روزی که سایر مدعیان باید با حساسیت بالا به میدان بروند این تیم با خیالی آسوده کار می کند. البته ناگفته نماند که هیچ نتیجه ای در والیبال قابل پیش بینی نیست و در صورتی که تهرانی ها کمی لغزش داشته باشند گنبدی ها از فرصت استفاده می کنند. در هر حال رضا ابراهیمی و شاگردانش بعد از دو باخت در هفته های قبل این هفته به دنبال پیروزی اند تا به 5 امتیاز خود بیافزایند و از خطر سقوط رهایی یابند.
در دیگر بازی هفته ششم از دور برگشت تیم متین ورامین در بندرعباس به مصاف آلومینیوم المهدی این شهر می رود. متین که هم امتیاز با کاله در رده سوم جدول قرار دارد برای افزایش شمار امتیازاتش تنها بهبرد در این بازی فکر می کند تا از کورس قهرمانی عقب نماند و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر به پلی آف برسد. البته جنوبی ها که در این فصل نتایج خوبی را کسب کردند و از شروع دور برگشت به 3پیروزی و 2 شکست دست یافتند انگیزه زیادی برای صعود در جدول دارند و در این بین دامغانی برای عوض کردن نتیجه دور رفت تفکراتخود در این بازی را به اجرا می گذارد. در طرف مقابل هم کارخانه برای کسب دوازدهمین برد این فصل خود بازیکنانش را با روحیه تر از قبل به میدان می فرستد.
ضمناینکه این بازی به طور مستقیم از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.
اما در کاشان شاگردان حسین معدنی در تیم باریج اسانس از شهرداری تبریز پذیرایی می کنند. کاشانی ها که با دو پیروزی در هفته های قبل مقابل شهرداری ارومیه و سایپا به شرایط خوبی از لحاظ روحی دست یافتند می خواهند جبران مافات کنند و برخلاف نتیجه بازی دور رفت نتیجه بگیرند.
کاشانی ها که هم اکنون با 19 امتیاز در رده نهم و تبریزی ها با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارند برای صعود به رده ای بالاتر در جدول به آب و آتش می زنند. احمد مساجدی هم که اولین تجربه مربیگری اش در لیگبرتر را تجربه می کند مقابل تجربه بالای سرمربی سابق تیم ملی کار سختی را دارد و باید منتظر بود و دیدکه کدام مربی در این روز پیروزی تیمش در هفته ششم را جشن می گیرد.
در آخرین بازی این هفته هم که در تهران برگزار می شود نوین کشاورزبه مصاف میزان خراسان می رود.
مسعودآرمات در تیم نوین که همچنان از پیروزی هفته قبل مقابل پیشگامان خوشحال است با روحیه ای خوب به مصاف نماینده مشهد می رود تا بتواند خود را از انتهای جدول دور کند. نوین که هم اکنون با 11 امتیاز در ردهیازدهم جدول رده بندی قرار دارد برابر تیم با انگیزه میزان خراسان کار سختی را دارد چراکه این تیم هم اگرچه در بازی قبل شکست خورد اما یک امتیاز را از ورامینی ها گرفت تا هم اکنون با 25 امتیاز در رده هفتم باشد و نیم نگاهی به نتایج تیم های بالای جدول ب
یاندازد. برنامه کلی مسابقات هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – سایپا البرز
گنبد ساعت 17:30 : جواهری گنبد – پیکان تهران
کاشان ساعت 16: باریج اسانس کاشان – شهرداری تبریز
بندرعباس ساعت 15:20 : آلومینیوم المهدی بندرعباس – متین ورامین
آمل ساعت 17:30 : کاله مازندران – پیشگامان کویر یزد
تهران ساعت 17:30 : نوین کشاورز – میزان مشهد

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خولیو ولاسکو با حضور در جمع اصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخداد
بازديد : 553


خولیو ولاسکو با حضور در جمع اصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخداد ادامه همکاری تصمیم بگیرد. من اگر بودم باشگاه را انتخاب می کردم. در کل از همکاری مربیان در سال گذشته بسیار راضی هستم. ولاسکو در بیان راهبردهای خود برایتدام موفقیت های تیم ملی والیبال گفت: اولین اردو برای لیگ جهانی ماه مارس آغاز می شود و بازیکنان که در پلی اف هستند نیز بعد از تعطیلات نوروز در تیم ملی خواهند بود. چند نکته برای بهتر شدن شرایط وجود دارد، اول ایجاد تعادل بین خود خواهی و چگونگی رفتار بازیکنان است. باید به چیزی که هستیم افتخار کنیم و با آن وارد لیگ جهانی شویم. همچین اعتماد به نفس باید افزایش دهیم و تلاش برای بهبود کار تیمی داشته باشم. برای پیشرفت تیمی هر بازیکنی باید یک یا دو تکنیک خود را افزایش دهد هر چند برای بازیکنان خوب این کار خیلی سخت است. وی در مورد مشکلات شرایط ارزی ایران و برگزاری بازی های تدارکاتی گفت: تیم ملی والیبال ایران از سال گذشته خیلی بهتر شدهاست زیرا در لیگ جهانی حضور دارد. با داورزنی و خوش خبر صحبت کردم آنان قول چند بازی دوستانه دادند . شرایط را درک می کنم و درخواست های مشکل نخواهم داشت. من ارژانتینی هستم و با این شرایط سختآشنا هستم. رییس فدراسیون بلغارستان از ایران درخواست بازی دوستانه دارد. اگر در لیگ خوب بازیکنیم سایر کشورها از ایران درخواست بازی دوستانه خواهند داشت. اگر سازمان دهی لیگ در میزبانی ایران خوب باشد حتما تمایل کشورها برای حضور در ایران برای بازی های دوستانه افزایش خواهد یافت. سرمربی تیم ملی در باره نگرانی از حاشیه های لیگ برتر در روند آماده سازی تیم ملی تاکید کرد: این موضوع از مسئولیت های من خارج است. به فدراسیون نظرات خودم را می گویم. رسانه ها باید در این زمینه کمک کنند که بازیکنان بزرگ نباید به داوران اعتراض کنند. اینگونه بازیکنان در تیم ملی جایی نخواهند داشت. اگر این کار را در بازی اول لیگ جهانی انجام شود برای تیم ایران شرایط مناسبی ایجاد نمی شود. باید همگی از داورها حمایت کنیم . وی در باره پیش بینی موفقیت هایآینده والیبال ایران گفت: قهرمانی آسیا را به دست خواهیم آورد و آن را تکرار می کنیم. شاید ذهنیت شما اینگونه باشد که دوباره باید قهرمانشویم، اما ورزش اینگونه نیست. قرار گرفتن در 12 تیم برتر جهان نیز یکی دیگر از اهداف والیبال ایران خواهد بود. ولاسکو در باره برنامه های وی برای صعود والیبال ایران به المپیک و اینکه قرارداد دو ساله او در روند این موضوع چه نقشی دارد، گفت: والیبال اگر رشد یابد برای تمامی رویدادها موفق می شود اگر به درجات بالا برسیم آماده حضور در المپیک 2016 خواهیم بود. با من یا بدون من ایران باید در المیپک برزیل حضور یابد. وی در مورد هدف والیبال ایران در لیگ جهانی تصریح کرد: صحبت کردن در مورد این رقابت ها سخت است نمیدانیم ایتالیا و کوبا با چه بازیکنانی حضور خواهند یافت. روسیه از حریفان مهم ایران است و با تمام بازیکنان شرکت میکند. مربی جدید این تیم مایل است که نتیجه خوب بگیرند. صربستان با بازیکنان جدید سال قبل آغاز کرده و فکر می کنم ادامه دهد. سخت است پیش بینی کردن جایگاه ایران بعد از بازی های لیگ جهانی. وی امکانات ایران را برای میزبانی لیگ جهانی مناسب دانست و گفت: تیم های مهمان اهمیت نمی دهند که شما چه توجیه در مورد کارهای خود دارید، باید برای میزبانی مناسب برنامه ریزی مناسب نیز داشته باشیم وباید همه کارها چند روز قبل از بازی هاآماده شده باشد. باید همه چیز برایتیم ها آماده باشد. نباید در زمان تمرین و یا بازی آنان کارها انجام شود. به عنوان مثال برای رفتن به کنفرانس خبری نباید از بین تماشاگران رفت. باید همه امکانات ازقبل آماده باشد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو قراردادش را امضا کرد
بازديد : 483


خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ظهر امروز قرارداد جدید همکاریش با فدراسیون والیبال ایران را امضا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو ظهر امروز یکشنبه 24دیماه با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، قرارداد دوساله خود را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران را امضا کرد.
گفتنی است سرمربی تیم ملی والیبالایران از ساعت 14 امروز نیز در نشست خبری با رسانه ها در هتل آکادمی فوتبال پاسخگوی سئوالات آنان خواهد بود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پایان هفته دوم لیگ زیر گروه باشگاههای کشور
بازديد : 660


هفته دوم لیگ زیر گروه باشگاههای کشور با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور امروز چهارشنبه 20 دی در شهرهای مختلف برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:
پیکان ریز بوشهر3 – 1 اداره کل راه و ترابری ایرانشهر (25-20 ، 19-25 ، 25-20 ، 25-23)
شهرداری دزفول 1 – 3 ذوب آهن اصفهان (25-22، 21-25 ، 22-25، 19-25)
شورا شهر ملکان 3 – 1 آینده سازان قزوین (24-26، 26-24، 25-18 ، 25-16)
نکا مازندران صفر – 3 نیکان علی آباد (19-25 ، 22-25 ، 19-25)
فراغی بندر ترکمن 3 – صفر انرژی بار مازندران جویبار (25-21 ، 31-29 ، 25-18)
:
شهدای 12 دی گنبد 3 – صفر سیاوش سام ایرانیان (25-8 ، 25-19 ، 25-9)

موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شکست سخت برای پیشگامان و سایپا در هفته پنجم
بازديد : 698


رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری هفته پنجم پیگیری شد که طی آن برخی تیم های مدعی مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند تا شرایط در ادامه مسابقات حساس تر شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در هفته پنجم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال که تحت تاثیر حضور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برگزار شد 12 تیم حاضر به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت مدعیانهفته ای آرام و بی دغدغه اما همراه با حساسیت خاصی را پشت سر گذاشتند که نتیجه آن قدرتنمایی مدعیان مقابل حریفانشان بود تا همچنان کورس قهرمانی با حساسیتبالا دنبال شود. در این بین سایپا و پیشگامان تنها بالانشینانی بودند که مقابل حریفان خود شکست خوردندتا کار در هفته های بعد برای آنها سخت تر شود.
در کرج تیم سایپای این شهر که از باریج اسانس پذیرایی می کرد در یک بازی دیدنی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا امتیازات این بازی تقسیم شود. شاگردان جوان نفرزاده که برای کسب بیشترین امتیاز از این بازی برنامه ریزی کرده بودند مقابل انگیزه بالای شاگردان حسین معدنی نتوانستند مقاومت کنند و تنها یک امتیاز از این بازی را در خانه خود کسب کردند. در طرف مقابل نماینده کاشان هم با کسب دومین پیروزی پیاپی خود 19 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.سایپا هم با 29امتیاز در رده چهارم جای گرفت.
پیشگامان کویر یزد سومین باخت پیاپی خود را این بار در مقابل نوین کشاورز تجربه کرد.
میرحسینی که اصلا فکرش را نمی کرد در این روزهای حساس اینطور امتیازات را یکی پس از دیگری از دست بدهد بازهم شکست خورد تا این بار به رده ششم جدول سقوط کند. در این بازی مسعود آرمات و شاگردانش از شرایط حساس یزدی استفاده کردند و در نهایت 3 بر 2 بازی را به سود خود تمام کردند. به این ترتیب پیشگامان با کسب یک امتیاز از اینبازی با 29 امتیاز به رده ششم سقوط کرد و نوین کشاورزی هم با11امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.
اما در ورامین تیم متین با هدایت مصطفی کارخانه توانست به سومینپیروزی اش در سه هفته گذشته دست یابد. در این بازی میزان خراسان هم مثل گذشته برای مدعیان دردسر ساز شد و در حالی که متین به امتیاز کامل این بازی نیاز داشت تنها دو امتیاز را نصیب آنها کرد و یک امتیاز هم برای خود جمع کرد.
ورامینی ها با نتیجه 3 بر 2 موفق شدند نماینده خراسان را شکست دهند اما با 32 امتیاز به رده سوم سقوط کردند، در مقابل هم میزان خراسان با 25 امتیاز دررده هفتم باقی ماند.
در این بین تیم صدرنشین پیکان تهران هم پنجمین برد پیاپی خود رسید تا مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی والیبال بدون رقیب و با خیالی راحت در رده اول بایستد.ولاسکو برخلاف اعلام قبلی در تهران ماند و بازی تیم های پیکان و آلومینیوم المهدی بندرعباس را از نزدیک تماشاکرد. در این بازی تهرانی ها 3 بر صفر از سد آلومینیوم المهدی بندرعباس گذشتند تا با 36 امتیاز دربالاترین نقطه جدول قرار بگیرند.مطمئنا پیمان اکبری برای این پیروزی و جا گذاشتن رقبایش برنامه ای خاص چیده بود تا از آنها فاصله بگیرد و با این 3 امتیاز این اتفاق افتاد. اما آلومینیوم در مصاف با پیکان در دو ست اول تا امتیازات بالا یعنی 23 پیش آمد اما در نهایت مغلوب تجربه پیکان شدند تا در نهایت بدون امتیاز از این بازی، با همان 22 امتیاز در رده هشتم جدول باقی بماند.
در ارومیه تیم شهرداری این شهر بعد از شکستی که در هفته چهارم از نماینده کاشان خورده بود این بار دست به جبران شکستش زد و هر سه امتیاز بازی را از جواهری گنبد گرفت. در این بازی شاگردان جورجوویچ صرب نتیجه بازی رفت را که 3 بر صفر بود را عینا تکرار کردند تا صاحب 3 امتیاز مهم این بازی شوند و پانزدهمین باخت این فصل تیم گنبدی را به این تیم تحمیل کنند. به این ترتیب دهمین پیروزی ارومیه ای ها باعث شد تا اینتیم 29 امتیازی شود و در رده پنجم قرار گیرد. جواهری هم همچنان در رده آخر با 5 امتیاز قرار دارد.
در دیگر بازی این هفته، دیگر مدعی حضور در پلی آف یعنی کاله مازندران موفق شود حریفش شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد. شاگردانبهروز عطایی موفق شدند 3 بر یک میزبان خود را شکست دهند تا با خیالی آسوده به بازیهای بعد نگاه کنند. شهرداری تبریز هم با این نتیجه سومین باخت پیاپی خود را کسب کرد تا بعد از سه هفته تلاش تنها به کسب یک امتیاز قناعت کند. آملی هم در شرایطی این پیروزی را به نام خود ثبت کردند که همچنان در کورس مدعیان باقی ماندند. به این ترتیب کاله مازندران با 32 امتیاز در رده دوم ایستاد و شهرداری تبریز هم در رده دهم با 17 امتیاز باقی ماند.
نتایج کلی رقابتهای هفته پنجم از دور برگشت مسابقات به شرح زیر است:
شهرداری ارومیه 3 – صفر بازرگانی جواهری گنبد (25-17 ، 25-19 ، 25-17)
سایپا البرز 2 – 3 باریج اسانس کاشان (19-25 ، 25-21 ، 21-25 ، 25-21 ، 9-15)
پیکان تهران 3 – صفر آلومینیوم المهدی بندرعباس (25-23 ، 25-23 ، 25-20)
شهرداری تبریز 1 – 3 کاله مازندران (26-24 ، 22-25 ، 24-26 ، 18-25)
متین ورامین 3–2 میزان مشهد (17-25 ، 25-22 ، 20-25 ، 29-27 ، 15-12)
پیشگامان کویر یزد 2 – 3 نوین کشاورز (23-25 ، 25-22 ، 25-22 ، 19-25 ، 7-15)
به این ترتیب رده بندی تیم ها در پایان هفته پنجم دور برگشت به شرح زیر است:
1-پیکان تهران36
2-کاله مازندران32
3-متین ورامین32
4-سایپا البرز29
5-شهرداری ارومیه29
6-پیشگامان کویر29
7-میزان خراسان25
8-آلومینیوم المهدی22
9-باریج اسانس19
10-شهرداری تبریز17
11-نوین کشاورز11
12-جواهری گنبد5

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خولیو بالاخره آمد
بازديد : 404


سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از سفری طولانی امروز چهارشنبه ازطریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که بعد از رقابتهای انتخابی لیگ جهانی به ایتالیاسفر کرده بود بامداد امروز به ایران بازگشت تا قرارداد خود برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال کشورمان را امضا کند.
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص بازگشت ولاسکو گفت: قرار بود ولاسکو بامداد امروز به تهران برسد اما به دلیل تاخیر در پرواز بولونیا به استانبول به دلیل شرایط بد آب و هوای ترکیه، او از پرواز تهران هم جاماند تا بعد از 3 بار کنسل شدن پروازهای استانبول به تهران، بالاخره ولاسکو با تاخیری چند ساعته، ساعت 9:30 صبح به ایران برسد.
او در خصوص برنامه امروز سرمربی تیم ملی کشورمان افزود: ولاسکو به علت خستگی سفر و کمبود زمان و مسافت زیاد به کرج نمی رود و برای دیدن مسابقه پیکان و آلومینیوم المهدی به خانه والیبال تهران خواهد رفت.
لازم به ذکر است دیدار پیکان و آلومینیوم المهدی از ساعت 17:30 آغاز می شود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

چهارشنبه، هفته دوم لیگ زیر گروه کشور
بازديد : 802

رقابتهای لیگ زیر گروه کشور روز چهارشنبه 20 دی ماه ادامه پیدا می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که با حضور 14 تیم در 4 گروه برگزار می شود به هفته دوم خود رسیده و طی آن تیم هایحاضر روز چهارشنبه در هفته دوم این مسابقات به میدان می روند که برنامه مسابقات به شرح زیر است:
ریز بوشهر ساعت 16: پیکان ریز بوشهر – اداره کل راه و ترابری ایرانشهر
دزفول ساعت 16: شهرداری دزفول – ذوب آهن اصفهان
ملکان ساعت 16: شورا شهر ملکان – آینده سازان قزوین
نکا ساعت 16: نکا مازندران – نیکان علی آباد
بندرترکمن ساعت 16: فراغی بندر ترکمن – انرژی بار مازندران جویبار
گنبد ساعت 18: شهدای 12 دی گنبد– سیاوش سام ایرانیان

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

خولیو ولاسکو بامداد چهارشنبه وارد تهران می شود
بازديد : 468


سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بامداد روز چهارشنبه 20 دیماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که پس از صعود ایران به لیگ جهانی 2013 والیبال به منظور استراحت و معالجه به کشورش ایتالیا بازگشته بود و پس از مذاکرات با مسئولان فدراسیون والیبال برای همکاری با تیم ملی ایران به مدت دوسال دیگر به توافق شفاهی رسیده است، به منظور انعقاد قرارداد جدید و ارائه و بررسی برنامه های آینده تیم ملی والیبال ساعت 3:30 بامداد روز چهارشنبه 20 دیماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران خواهد شد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داوران و ناظران هفته پنجم معرفی شدند
بازديد : 849


سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردانباشگاه های کشور را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 20 دی ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود که سازمان لیگ در آستانه این هفته از مسابقات اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد ناظر: محمود حداد ، داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: نادر انصاری
کرج ساعت 17:30: سایپا البرز – باریج اسانس کاشان ناظر: حمید حق بین، داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: محسن ترابی
تهران ساعت 17:30: پیکان تهران – آلومینیوم المهدی بندرعباس ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان
تبریز ساعت 16: شهرداری تبریز – کاله مازندران ناظر: غفار درخشنده، داور اول: حسین پورکاشیان، داور دوم: محمد عشق دوست
ورامین ساعت 17:30: متین ورامین – میزان مشهد ناظر: محمدحسین شفقی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علیرضا قریب
یزد ساعت 17:30: پیشگامان کویر یزد – نوین کشاورز ناظر: خلیل یگانه مجد، داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: وحید پورکاشیان

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی بازیکنان و مربيان تیم شهدای12 دی گنبدکاووس
بازديد : 1092

هفته اول لیگ زیر گروه برگزار شد
بازديد : 625

هفته اول رقابت های لیگ زیر گروه باشگاههای کشور با حضور 14 تیم امروز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ زیرگروه والیبال باشگاههای کشور با حضور 14 تیم از شهرهای مختلف ایران از امروز جمعه 15 دی ماه آغاز شد و تیم ها در چهار گروه رقابت ها خود را برگزار کردند که نتایج هفته اول آن به شرح زیر است: هفته اول
اداره کل راه و ترابری ایرانشهر 2 – 3 فولاد نورد کوه سیرجان (25-27 ، 22-26 ، 30-28 ، 27-25 ، 10-15)
ذوب آهن اصفهان 1 – 3 پالایشگاه امام خمینی شازند (25-20 ، 23-25 ، 18-25، 20-25)
آینده سازان قزوین 1 – 3 سام سیاوشکرج (29-27 ، 16-25 ، 21-25 ، 13-25)
انرژی بارمازندران جویبار 2 – 3 نکا مازندران (22-25 ، 16-25 ، 25-13 ، 25-19 ، 16-18)
نیکان علی آباد کتول 1 – 3 فراغی بندر ترکمن (20-25 ، 14-25 ، 25-23 ، 17-25)
شهدای 12 دی گنبد 3 – صفر شورایشهر ملکان (25-18 ، 25-16 ، 25-20)

موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لیگ جهانی والیبال با طعم انتخابات ریاست جمهوری
بازديد : 556

والیبال ایران برای میزبانی بازی های لیگ جهانی با مشکل جدی روبرو شدهاست؛ همزمانی تاریخ برگزاری این مسابقات با انتخابات ریاست جمهوری.
والیبال ایران بعد از سال ها به لیگ جهانی والیبال راه پیدا کرده است.
امسال بعد از این که تیم ملی، مصر و ژاپن را در مسابقات مقدماتی شکست داد، روز نوزدهم شهریورماه حضورش را در این لیگ قطعی کرد. بعد از این اتفاق همه منتظر بودند ببیند که ایران می تواند میزبان یکیاز بازی ها باشد یا نه.
چندی پیش فدراسیون جهانی والیبال گروه بندی رااعلام کرد و ایران با تیم های روسیه، ایتالیا، کوبا، صربستان و آلمان هم گروه شد. با اعلام زمانبندی مسابقات، میزبان تیم های ملی آلمان و صربستان به ایران رسید. طبق زمانی که فدراسیون جهانی مشخص کرده است، ایران باید روزهای 25 و 27 خرداد در ورزشگاه آزادی از تیم آلمان میزبانی کند. اما این میزبانی با معضلبزرگی روبرو است. انتخابات ایران قراراست 24 خرداد ماه برگزار شود، و ا ولین بازی ایران و آلمان با فردای روز انتخاب ریاست جمهوری ایران و روز شمارش آرا مصادف است.
تیم آلمان باید چند روز قبل از بازی وارد ایران شود. حضور آنها با اوج فعالیت ستادهای انتخاباتی همراه است؛روزهایی که همه شهرهای ایران و به خصوص تهران شلوغترین است. تامین امنیت این تیم و همچنین تیم ایران به نظر نمی رسد کار ساده یی باشد. فردای روز انتخابات هم تماشاگران زیادی راهی ورزشگاه آزادیمی شوند. در شرایطی که بیشترین نیروهای امنیتی درگیر این هستند که رای گیری و شمارش آرا بدون مشکلی برگزار شود، باید به تامین امنتیت در ورزشگاه آزادی هم باشند. گفته می شود فدراسیون والیبال مدت ها است که در تلاش است تا تاریخ میزبانی مسابقات را تغییر بدهد. اما فدراسیون جهانی موافق هیچ تغییری نیست. فدراسیون نگران این است که شورای تامین ایران، اجازه انجام این بازی ها را همزمان با انتخابات ندهند.
فدراسیون جهانی والیبال شرط و شروط های زیادی برای برگزاری این مسابقات در کشور میزبان می گذارد.
اگر ایران میزبان خوبی در این چند مسابقه نباشد، احتمال آنکه میزبانی را از ایران بگیرند و در دوره های بعدی لیگ جهانی ایران را حذف کنند، بسیار زیاد است. در روزهایی که محمد داورزنی، رییس فدراسیون جوابگوی تماس های تماشا نبود، محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون درباره این نگرانی ها صحبت کرد:
- آقای افشار دوست، فدراسیون راه حلی دارد که بازی ایران و آلمان در لیگ جهانی با انتخابات ریاست جمهوری همزمان نشود.
- بله ما از این موضوع باخبر هستیم ولی فدراسیون جهانی تاریخ مسابقاترا تعیین کرده است و به همه کشورها ابلاغ شده. ما موظف به اجرای آن هستیم. متاسفانه نمی توانیم تاریخ مسابقات را تغییر دهیم.
- شما به فدراسیون جهانی اطلاع داده اید که این مشکل را دارند؟
-نه هنوز. قطعا صحبت هایی را با FIVB انجام می دهیم. مدت زمان زیادی به مسابقات لیگ جهانی مانده.
- مسئولین کشور چطور این موضوع را می دانند؟
- با نزدیک شدن به مسابقات، حتمابه مسئولین کشور خ خبر می دهیم.
-شرایط کشور در انتخابات کاملا متفاوت و حساس است. احتمال دارد استقبال مردم از مسابقه کمتر شود.
-فکر نمی کنم این شرایط به وجودبیاید و استقبال مردم کم شود. مردم ما وظایف خودشان را به خوبی می شناسند. آنها می دانندکه هم باید در انتخابات شرکت کنند و هم به ورزشگاه بیایند و حامی تیم ملی کشورشان باشند. امیدوارم هر در هر دومورد، بهترین انتخاب را انجام دهند.
- در زمان انتخابات، کشورهای دیگر به ایران توجه خاصی دارند. والیبال ایران برای اولین بار میزبان آلمان است. نگران نیستند که مشکلاتی پیش بیاید که به ضرر والیبال باشد.
-همه جوانب را در نظر می گیریم و سعی می کنیم تا آنجایی که می توانیم، نگذاریم مشکلی پیش بیاید.در نهایت امیدوارم که بازی زیبایی ازتیم ملی ایران ببینیم و تیم ملی پرقدرت آلمان را شکست دهیم.
-مشکل ورود زنان به ورزشگاه حل شد. به هر حال یکی از مواردی که در لیگ جهانی باید رعایت شود، این است که همه تماشاگران بدون مشکل بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.
-فدراسیون به هیچ عنوان نمی توانددر این مورد تصمیم بگیرد. . باید تا روزهای قبل از مسابقات منتظر خبر مسئولین باشیم.
توضیح: تماشا دیروز با مسولان استانداری و شورای تامین تماس گرفت تا مشخص شود که این مسابقات در این تاریخ انجام می شود یا نه. اما هیچ یک از آنها پاسخگوی تلفن همراهشان نبودند.
منبع: تماشا

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دکتر داورزنی:همه خواستارهمکاری باولاسکوهستند/ امیدوارم روزیبرسد که چوب بی برنامگی لیگفوتبال رانخوريم
بازديد : 461


رییس فدراسیون والیبال آمدن ولاسکو به ایران را قطعی دانست و اعلام کرد که این مربی آرژانتینی الاصل برای امضای قراداد خود هفته آینده به کشورمان سفر می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی با اشاره به مسایل مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خولیو ولاسکو هفته آینده به ایران می آید تا بحث قراردادش برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال را به پایان برساند.
وی در خصوص اظهارنظرهای برخی افراد درباره قراردادهای ولاسکو با باشگاههای خارجی افزود: ولاسکو همیشه پیشنهادهای خوبی از تیم های باشگاهی و ملی از کشورهای مختلف داشته و این موضوع مربوط به حالا نیست. او تا زمانی که با تیمی قرارداد داشته باشد با سایر تیم ها کار نمی کند. هم اکنون هم باشگاههای ایتالیا در خواست همکاری با او را دارند اما او اعلام کرده که هفته آینده به ایران می آید تا قراردادش راامضا کند. در هر حال هفته آینده قطعا وضعیت و تکلیف ولاسکو مشخص می شود و اگر با او قرارداد نبندیم تیم های آرژانتین، آمریکا، ژاپن و ... او را می خواهند.
خولیو ولاسکو مربی است که به دلیل تجربه بالا و افتخارات فراوانش همه خواستار همکاری با او هستند.
رییس فدراسیون والیبال در ادامه با شاره به حضور ربادنگو در کشورمان و همکاری او به عنوان مشاور فدراسیون والیبال گفت: ربادنگو 6 سال رییس کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال بوده و تجربه ارزشمندی دارد. ما هم اولین حضورمان در عرصه لیگ جهانی است و می خواهیم سال اول حضورمان مطابق با استاندارها در این مسابقات حاضرشویم. چندی پیش با ربادنگو صحبت کردیم تا برای میزبانی از تیم های آلمان و صربستان از او مشاوره بگیریم. او در این مدت یار و مشاور ما خواهد بود تا با رفع کمبودها رضایت FIVB را فراهم کنیم یعنی ترجیح می دهیم از بالاترین فرد در این حوزه مشورت بگیریم.
دکتر داورزنی ادامه داد: وقتی می خواهیم کارمان را در سطح عالی انجام دهیم باید با افراد سطح بالا کار کنیم.
حالا زمان آزمون و خطا نیست و حسن کار فدراسیون این است که از بهترین نظرات افراد شناخته شده استفاده می کند.
در طول 24 دوره برگزاری مسابقات لیگ جهانی اولین بار است که ایران در این میدان مهم شرکت می کند و طبیعی است از کسانی استفاده کنیم که چندین سال سابقه در این سطح دارند. چه چیزی بهتر از این می تواند باشد چراکه به مراتب هزینه اش کمتر از آزمون و خطای ما است. به هر حال در ایران هیچرشته ای به اندازه والیبال در بالاترین سطح کار نمی کند. ما در 4 رده نوجوانان، جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان در سطح جهانی حضور فعالی داریم و این یعنی باید در بالاترین سطح هم فعالیت کنیم.
وی با اشاره به زمان حضور ربادنگو توضیح داد: او بهمن ماه به ایران می آید و اقامت یک هفته ای خواهد داشت.سپس اردیبهشت ماه مجددا به ایران بازمی گردد و بعد از آن هم دو هفته درزمان برگزاری مسابقات با آلمان و صربستان در کشورمان حضور خواهد داشت.
رییس فدراسیون والیبال در ادامه از مسئولان صداوسیما در پخش نکردن مسابقات لیگ برتر والیبال هم گلایه کرد و گفت: والیبال صاحب منظم ترین لیگ کشور است اما بیبرنامگی در لیگ فوتبال به والیبال ضربه می زند. لیگ والیبال از ابتدای شروع فصل برنامه اش را طبق نظم پیش برده و تاکنون تغییری در برنامه های آن ایجاد نشده است. حق والیبال این نیست که از طرف فوتبالمورد لطمه و آسیب قرار بگیرد؛ آنهمفوتبالی که هر روز برنامه لیگش تغییر می کند.
در مجموع 14 هفته ، متاسفانه 9 هفته از مسابقات لیگ والیبالپخش نشده و دلیل آن تغییر برنامه های فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی است. باید دوستان ما در فدراسیون فوتبال و صدا و سیما همکاری کنند تا به والیبال آسیبی نرسد.
چراکه ما به بزرگترین و معتبرترین لیگ والیبال دنیا (لیگ جهانی) وارد شده ایم. مسابقاتی برنامهریزی و نظم و ترتیب در آن حرف اول و آخر را می زند و پخش مستقیم تلویزیونی هم در این مسابقات برای فدراسیون جهانی اهمیت زیادی دارد.
امیدوارم روزی برسد که چوب بی برنامگی لیگ فوتبال را نخوریم.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: ولاسکو از چند کشور پیشنهاد دارد، اما هفته آینده به ایران خواهد آمد
بازديد : 581


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان از حضور قطعی خولیوولاسکو در ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اخباری مبنی بر احتمال عدم بازگشت ولاسکو به ایران، اظهار داشت: تماس‌های زیادی با ولاسکو داشتم؛ وی قطعا به ایران می‌آید و هیچ مشکلی بین فدراسیون ایران و ولاسکو وجود ندارد.
وی بارها اعلام کرد که از کشورهایی مانند آمریکا، آرژانتین، باشگاه‌های روسیه و ایتالیا پیشنهاد دارد، اما علاقمند است که در ایران فعالیت کند.
وی با بیان اینکه ولاسکو نگرانی‌هایی داشت، ادامه داد: وی خبر نوسانات ارزی ایران را شنیده بود و کمی از این نظر نگران بود.
همچنین اخبار مربیان خارجی حاضر در ایران را هم شنیده بود، اما از این بابت هم کمی نگران بود، اما با صحبت‌هایی که با وی انجام دادیم و اطمینان خاطری که به ولاسکو دادیم،وی گفت که دوست دارد به ایران بیاید.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت:اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ولاسکو به ایران می‌آید نگاهی بهصحبت‌های اخیرش بکنید. وی لیگ ایران و تک تک بازیکنان را زیرنظردارد و حتی حاشیه‌های لیگ را هم دیدهو حساس شده بود. وی از ملی‌پوشان درخواست کرده بود که وارد حاشیه نشوند و بیشتر به بازی خود تمرکز کنند. این اتفاقات نشان می‌دهد که ولاسکو به ایران خواهد آمد و امیدواریم با آمدنش تمام این حاشیه‌ها خاتمه پیدا کند.
خوش‌خبر با بیان اینکه برای حضور ولاسکو در ایران هنوز بلیت تهیه نکرده‌ایم، عنوان کرد: از ولاسکو خواستم تا خودش بلیت تهیه کند و سپس ما با وی حساب کنیم.
تاریخی که ما تعیین کرده‌ایم 18 دی‌ماه است؛ ربادنگو هم قرار است قرار حضورش در ایران را متعاقبا اعلام کند.
وی درمورد صحبت‌های ولاسکو مبنیبر الگو بودن ملی‌پوشان و اینکه در تمام اتفاقات اخیر ملی‌پوشان نقش اول بودند، خاطرنشان کرد: ولاسکو فیلم بازی‌ها و درگیری‌هارا دیده بود و بلافاصله از من پرسید که چرا ملی‌پوشان اینگونه رفتار می‌کنند؟ از من خواست تا به آنها تذکر دهم و آنها را به آرامش دعوت کنم.
خوش‌خبر افزود: درست است که همیشه به ملی‌پوشان توجه زیادی می‌شود، اما ملی‌پوشان باید مقاوم باشند و صبوری کنند. من هم تذکراتی به بازیکنان دادم، اما بخشی از حاشیه‌ها با توجه به حساسیت مسابقات طبیعی است. این بازیکنان معروف هستند و تماشاگران دوست دارند که آنها را بیشتر اذیت کنند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

سقوط سه پله ای پیشگامان در روز صعود متین و کاله
بازديد : 646


هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران با صدرنشینی پیکان تهران صعود متین ورامین به رده دوم جدول به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز یکشنبه 10 دی ماه هفتهچهارم از دور برگشت لیگ برتر والیبال در شهرهای کاشان، بندرعباس، کرج، مشهد، تهران و یزد برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم متین ورامین با شکست پیشگامان کویر یزد به رده دوم صعود کرد و کاله مازندران هم با شکست سایپا به رده سوم رسید.
در بازیهای امروز تیم پیشگامان کویر یزد در حالی که از متین ورامین میزبانی می کرد در شهر خود و مقابل هوادارانش با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا 3پله در جدول رده بندی سقوط کند. در این بازی شاگردان مصطفی کارخانه با تمام قدرت مقابل پدیده این فصل لیگ برتر به میدان رفتند و در نهایت توانستند این تیم را در خانه خود شکست دهند.
شاگردان میرحسینی که در دور رفت با همین نتیجه متین ورامین را شکست داده بود این بار مغلوب شاگردان کارخانه شدند تا به رده پنجم جدول نزول پیدا کنند و در مقابل هم تیم حریف با 30 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی تکیه بزند.
اما در کرج یک بازی مهم دیگر برگزار شد و آن جدال دیدنی سایپا و کاله آمل بود. در این بازی تیم میزبان 3 بر 2 مقابل کاله آمل شکست خورد تا پنجمین شکست این فصل خود را تجربه کند.
بهروزعطایی و شاگردانش همانند بازی رفت پیروز جدال با نفرزاده و شاگردان جوانش شدند. به این ترتیب کاله با 29 امتیاز به رده سومصعود و سایپا با 28 امتیاز به رده چهارم نزول پیدا کردند. از حواشی به وجود آمده در این بازی درگیری تماشاگران کاله با نیروی انتظامی درسالن مسابقه بود.
در این بین در روزی که تغییرات زیادی در جدول رده بندی برای تیم های مدعی به وجود آمد شاگردان پیمان اکبری در مشهد با خیالی آسودهمقابل میزان خراسان به میدان رفتند و 3 بر صفر بر این تیم غلبه کردند. با این پیروزی پیکان با 33 امتیاز در رده اول همچنان باقی ماند و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است. شاگردان قوچان نژاد هم با شکست در این بازی دهمین باخت خود را تجربه کردند تا با 17 امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرند.از نکات جالب توجه این بازی حضور خوب تماشاگران مشهدی و احترام آنها به هردو تیم بود. با وجود اینکه تیم میزان در این بازی شکست خورد اما تماشاگران مشهدی به خوبی از پس میزبانی برآمدند و این روز را به نام خود ثبت کردند. در کاشان تیم باریج اسانس از شهرداری ارومیه پذیرایی کرد و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر راهی کرد.
حسین معدنی که برای پیروزیدر این بازی بازیکنانش را آماده کرده بود در نهایت موفق شد و توانست جبران شکست مرحله رفت را کند. به این ترتیب باریج اسانس با این 3 امتیاز 17 امتیازی شد و در ردهنهم قرار گرفت و شهرداری ارومیه هم با 26 امتیاز در همان رده ششم باقی ماند. در این بازی سعید مصطفی وند و سعید معروف از تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به داور به ترتیب اخطار شفاهی و کارت زرد دریافت کردند.
اما آلومینیوم المهدی بندرعباس امروز در دیداری سخت مقابل بازرگانی جواهری گنبد به پیروزی دست یافت. در این بازی نماینده بندرعباسبه سختی با نتیجه 3 بر 2 مقابل رضاابراهیمی و شاگردانش پیروز شد تا22 امتیازی شود و همچنان در رده هشتم بماند. اما تیم جواهری که این فصل نمایش سال گذشته خود را نداشته چهاردهمین باخت خود را ثبت کرد تا تنها با 5 امتیاز این تیم در رده آخر جدول رده بندی قرار بگیرد.
در آخرین بازی این هفته هم شهرداری تبریز از سد نوین کشاورز گذشت.
نماینده تهران در حالی که از تبریزی ها میزبانی می کرد مقابل این تیم 3 بر یک شکست خورد تا بدون کسب امتیاز این هفته را به پایان برساند. اما شاگردان احمد مساجدی درتیم تبریزی با 3 امتیاز این بازی 17 امتیازی شدند و رده دهم را به نام خود ثبت کردند.
نتایج کامل مسابقات هفته چهارم دور برگشت به شرح زیر است:
باریج اسانس کاشان 3- صفر شهرداری ارومیه (25-23، 25-20، 31-29)
آلومینیوم المهدی بندرعباس 3-2 بازرگانی جواهری گنبد (20-25،26 -28، 25-22 ، 25-21، 17-15)
سایپا البرز 2-3 کاله آمل (17-25، 25-17، 25-22، 17-25، 19-21)
میزان مشهد صفر – 3 پیکان تهران (26-28، 16-25، 17-25)
نوین کشاورز 1 -3 شهرداری تبریز (24-26، 21-25، 29-27، 18-25)
پیشگامان کویر یزد 1-3 متین ورامین (25-14، 19-25، 14-25، 19-25)
به این ترتیب و با پایان هفته چهارم لیگ برتر رده بندی تیم ها به شرحزیر است:
1-پیکان تهران33
2-متین ورامین30
3-کاله مازندران29
4-سایپا البرز28
5-پیشگامان کویر28
6-شهرداری ارومیه26
7-میزان خراسان24
8-آلومینیوم المهدی22
9-باریج اسانس17
10-شهرداری تبریز17
11-نوین کشاورز9
12-جواهری گنبد5

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تقدیر سازمان لیگ از تماشگران پنج تیم لیگ برتر
بازديد : 528


سازمان لیگ فدراسیون والیبال از تماشاگران پنج تیم لیگ برتر تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز شنبه نهم دیماه سازمان لیگ با ارسال نامه های جداگانه به مدیران عامل پنج تیم متین ورامین، آلومینیوم المهدی هرمزگان، سایپا البرز، بازرگانی جواهری گنبد، و کاله مازندران به علت رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی توسط تماشاگران و هواداراناین تیمها در جریان مسابقه آنها در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان تقدیر و تشکر کرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال تفکرات مربیان در هفته چهارم لیگ برتر
بازديد : 877


هفته چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران یکشنبه 10 دی ماه با انجام 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاهها روز یکشنبه به هفته چهارم خود می رسد؛ هفته ای که حساسیت خاصی در بالای جدول دارد چراکه تیم های مدعی در این روز به مصاف هم می روند تا مشخص شودکدام تیم قدرت بیشتری دارد. شهرهای تهران، کاشان، بندرعباس، کرج، مشهد و یزد در این روز از تیم های حاضر در لیگ برتر میزبانی می کنند.
پیکان که هم اکنون با 30 امتیاز در رده اول قرار گرفته در این هفته با فراغ بال بیشتری به میدان می رود و نظاره گر جدال سایر مدعیان این فصل خواهد بود.
شاگردان پیمان اکبری که با پیروزی مقابل پیشگامان کویر در هفته قبل نتیجه مهمی را به دست آوردند روز یکشنبهدر مشهد به مصاف میزان خراسان می روند.
البته در این بین نباید از اندیشه قوچان نژاد و بازیکنان در تیم میزان گذشت چراکه دست کم گرفتن این تیم با انگیزه می توانند نتیجه ای همانند نتیجه دور رفت را که با شکست تهرانی ها همراه بود رقم بزند.
در کرج تیم سایپا از کاله مازندران میزبانی می کند؛ جایی که جدال دیدنی را میان تیم های مدعی رقم می زند و شاید روز مهمی برای نفرزاده و عطایی در هر دو تیم باشد. هر دو تیمکه در دیدارهای هفته گذشته خود پیروز از میدان بیرون آمدند و شمار امتیازات خود را افزودند حالا رودرروی یکدیگر قرار می گیرند تا مشخص شود که آیا عطایی و شاگردانش در تیم کاله همانند بازی رفت می توانند پیروز شوند و یا نفرزاده با آنالیز رقیب اجازه پیروزی حریف را نمی دهدو بازیکنانش را برای کسب بیشترین امتیاز آماده کرده است. 27 امتیاز بودن هر دو تیم برای اینکه یکی از دیگری سبقت بگیرد و خودرا به رده های بالاتر برساند بر حساسیت این بازی می افزاید.
اما یزد این هفته برگزار کننده یک بازی مهم دیگر این هفته خواهد بود. روز یکشنبه تیم پیشگامان کویر یزد به مصاف متین ورامین می رود تابتواند همچنان رده دومی اش را با پیروزی بر این تیم حفظ کند. یزدی ها که هفته قبل با شکست مقابل پیکان به رده دوم سقوط کردند حالا می خواهند جبران مافات کنند و به همین دلیل میرحسینی با افکار خود روز سختی را برای ورامینی ها رقم میزند. در طرف دیگر هم اگرچه کارخانه بازی رفت را به یزدی ها واگذار کرده بود اما با انگیزه ای که شاگردانش دارند مقابل این مدعی قد علم می کنند و اجازه نمی دهند تا امتیازات نصیب میزبان شود. هم اکنون پیشگامان 28 امتیازی است و در رده دوم قرار دارد و متین با 27 امتیاز بعد از تیم های سایپا و کاله در رده پنجم قرار گرفته است.
در ادامه این مسابقات در کاشان تیم باریج اسانس از شهرداری ارومیه پذیرایی می کند.
بازی رفت این دو تیم که 3 بر یک به سود ارومیه ای ها تمام شده بود درس عبرتی برای معدنی است تا این تیم را دستکم نگیرد و با تمام قدرت مقابل حریف به میدان برود. در هر حال معدنی به خوبی از توان معروف و نادی که در تیم شهرداری ارومیه بازی می کنند آگاه است و باید ترفندهای خود را برای مهار این دو بازیکن به کار ببندد.
شهرداری ارومیه که از شروع دور برگشت هنوزنباخته هم برای ادامه روند پیروزی هایش امیدوار است تا به 26 امتیاز ورده ششمی اش در جدول بیافزاید فرصت حضور در میان مدعیان را پیدا کند.
در تهران هم تیم نوین کشاورز از شهرداری تبریز میزبانی می کند. این بازی که جدال تیم های انتهایی جدول به شمار می رود طبعا در سایه سایر مسابقات این هفته قرار می گیرد اما نباید فراموش کرد که تیم های انتهایی جدول هم برای بقا در لیگ برتر تلاش زیادی می کنند و باید اینمسابقه را هم حساس برای این تیم ها دانست. در هر حال مسعود آرمات و قاسم تاجری که این فصل بر خلاففصل قبل نتایج خوبی را به دست نیاوردند شرایط سختی را تجربه می کنند که پیروزی در این بازی برایهر کدام از آنها اهمیت خاصی را دارد. شهرداری هم اکنون در رده دهم و نوین در رده یازدهم ایستاده است.
اما در آخرین بازی این هفته بازرگانیجواهری گنبد میهمان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.
آلومینیوم که هم اکنوندر رده هشتم جدول قرار گرفته به مصاف تیم آخر جدول رده بندی می رود اما این دلیل نمی شود تا گنبدیها را دست کم گرفت و مقابل آنها به سادگی بازی کرد. جواهری که بعد از هفته ها در هفته گذشته بالاخره طعم شیرین پیروزی را میزان مشهد چشید مطمئنا انگیزه زیادی برای تکرار پیروزی دارد و باید دامغانی و شاگردانش در تیم آلومینیوم مراقب اینانگیزه باشند.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار باریج اسانس و شهرداری ارومیه در کاشان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
برنامه کلی هفته چهارم دور برگشت به شرح زیر است:
یکشنبه 10 دی ماه
کاشان ساعت 17:30: باریج اسانس کاشان – شهرداری ارومیه
بندرعباس ساعت 16: آلومینیوم المهدی بندرعباس – بازرگانی جواهری گنبد
کرج ساعت 17:30: سایپا البرز – کاله مازندران
مشهد ساعت 17: میزان مشهد – پیکان تهران
تهران ساعت 17:30: نوین کشاورز – شهرداری تبریز
یزد ساعت 17:30: پیشگامان کویر یزد – متین ورامین
جدول رده بندی تیم های تا پایان هفته سوم از دور برگشت رقابتها بهشرح زیر است:
1-پیکان تهران با 30 امتیاز
2-پیشگامان کویر یزد با 28 امتیاز
3-سایپا البرز با 27 امیتاز
4-کاله مازندران با 27 امتیاز
5-متین ورامین با 27 امتیاز
6-شهرداری ارومیه با 26 امتیاز
7-میزان خراسان با 24 امتیاز
8-آلومینیوم المهدی بندرعباس با 20 امتیاز
9-باریج اسانس کاشان با 14 امتیاز
10-شهرداری تبریز با 14 امتیاز
11-نوین کشاورز با 9 امتیاز
12-جواهری گنبد با 4 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اولين برد گنبد در روز صدرنشيني پيكان
بازديد : 752


هفته سوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین بازی تیم پیکان تهران با شکست پیشگامان کویر یزد به صدر جدول رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با تغییراتی در جدول رده بندی همراه بود که در مهترین بازی این هفته تیم پیکان تهران با شکست 3 بر یک پیشگامان کویر یزد بعد از هفته ها بالاخره صدر جدول را از آن خود کرد تا با 30 امتیاز و 2 امتیاز اختلاف نسبت به یزدی ها به رده اول تکیهبزند و جبران شکست دور رفت را کند. همچنین با پایان رقابتهای این هفته تیم های سایپا، کاله و متین ورامین 27 امتیازی شدند تا تنور رقابتها داغ تر از قبل شود. در این بازی حساس شاگردان پیماناکبری در خانه در حالی مقابل یزدی هابه میدان رفتند که گویی تنها پیروزی آنها را راضی می کرد و توان و قدرتشان در اجرای تاکنیک های مربی شان نشان از همین موضوع داشت. در طرف مقابل هم عباسعلی میرحسینی و شاگردانش اگرچه می دانستند در صورت باخت صدر جدولرا از دست می دهند اما با اشتباهات فردی در حساس ترین لحظات بازی امتیازات را یکی پس از دیگری از دست دادند تا در نهایت تجربه بالای بازیکنان پیکان بر انگیزه پیشگامان غلبه کرد و ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25-19، 25-18 و 25-20 به سود تهرانی ها رقم خورد. یزدی ها هم تنها در ست دوم و با امتیاز 22-25 توانستند پر افتخارترین تیم ایران را شکست دهد اما این پیروزی در این ست مانع از شکست یزدی ها نشد تا این تیم بعد از هفته ها صدرنشینی جایگاهش را از دست بدهد و با 28 امتیاز به ردهدوم نزول پیدا کند.
در کرج تیم سایپا موفق شد نوین کشاورز را شکست دهد تا هم در بازی رفت و هم بازی برگشت پیروز میدان باشد. فرهاد نفرزاده و شاگردان جوانش که برای ماندن در جمع مدعیان به این پیروزی نیاز داشتند میهمان خود را 3 بر یک شکست دادند تا شمار امتیازشان بهعدد 27 برسد و در رده سوم قرار بگیرند. در طرف دیگر هم مسعود آرمات در تیم نوین کشاورز دوازدهمین باخت خود را تجربه کرد تا حالا تنها با 9 امتیاز در رده یازدهمبایستد.
در آمل تیم کاله این شهر با وجود اینکه بازی گذشته خود را با رای کمیته انضباطی واگذار کرد در بازیامروز موفق شد تا با روحیه ای بالا مقابل میهمان خود باریج اسانس قرار بگیرد و نهمین پیروزی اش را با نتیجه 3 بر یک ثبت کند. بهروز عطایی که می داند برای رسیدن به پلی آف باید این روزها از میدان مسابقهپیروز بیرون آید تاکتیک خوبی را در تیمش به نمایش گذاشت تا این 3 امتیاز مهم برایش کسب شود و با 27 امتیاز در رده چهارم باقی بماند.
شاگردان حسین معدنی هم در باریج اسانس اسیر تفکرات و البته تجربه بالای ملی پوشان تیم کاله شدند و در نهایت بدون امتیاز آمل را ترک کردند تا همچنان با 14 امتیاز در جدول نهم باشند.
اما در دیگر بازی این هفته تیم آلومینیوم المهدی که از شهرداری ارومیه میزبانی می کرد مقابل این تیم شکست خورد تا ششمین باخت اینتیم مقابل ارومیه ای ها ثبت شود. در این بازی ارومیه ای ها شادمان از پیروزی هفته گذشته خود در این بازی با انگیزه کار کردند و در نهایت با پیروزی 3 بر یک راهی شهرشان شدند. البته در این بازی در ست چهارم پیروت پور بازیکن تیم شهرداری ارومیه با توهین به داور دوم مسابقه از بازی اخراج شد. به این ترتیب شاگردان دامغانی در رده هشتم ماندند و آذری ها به رده ششم رسیدند.
در ادامه این مسابقات تیم جواهری گنبد به اولین پیروزی خود در رقابتهای لیگ برتر والیبال رسید.
در بازی امروز این تیم مقابل میزان خراسان شاگردان رضا ابراهیمی بالاخره توانستند پیروز از میدان مسابقه خارج شوند و اولین برد شیرینخود را جشن بگیرند. البته قوچان نژاد برای برد این مسابقه به آب و آتش زد اما ظاهرا توان گنبدی ها بیشتر از مشهدی ها بود تا بازی بانتیجه 3 بر 2 به سودشان تمام شود. میزان با این باخت در رده هفتم ماند و جواهری گنبد هم با وجود کسب پیروزی همچنان در رده آخر قراردارد.
در آخرین بازی این هفته هم متین ورامین با هدایت مصطفی کارخانه برد دیگری را کسب کرد تا همچنان خود را به عنوان مدعی مطرح کند. در این بازی ورامینی ها با نتیجه 3 بر یک و همانند بازی رفت شهرداری تبریز را شکست دادند تا در رده پنجم جدول رده بندی باقی بمانند.
بازیکنان قاسم تاجری هم با این شکست و بدون کسب امتیاز در رده دهم ماندند تا هم امتیاز با باریح اسانس یعنی 14 امتیازی باشند. اما در جریان این بازی کفپوش سالن بامشکل روبرو شد که پس از 38 دقیقهوقفه با تلاش مسئولان کفپوش ترمیم و مسابقه ادامه پیدا کرد.
نتایج کلی مسابقات هفته سوم دور برگشت به شرح زیر است:
آلومینیوم المهدی هرمزگان 1 – 3 شهرداری ارومیه (25-22 ، 13-25 ، 14-25 ، 23-25)
کاله مازندران 3-1 باریج اسانس کاشان (25-27 ، 25-17 ، 25-23 ، 25-21)
جواهری گنبد 3-2 میزان خراسان (25-22 ، 19-25 ، 25-22 ، 25-27 ، 15-11)
سایپا البرز 3-1 نوین کشاورز (25-20 ، 25-20 ، 19-25 ، 25-22)
پیکان تهران 3 -1 پیشگامان کویر یزد (25-19 ، 22-25 ، 25-18 ، 25-20)
متین ورامین 3 -1 شهرداری تبریز (25-23 ، 25-19 ، 23-25 ، 25-22)
در پایان هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال رده بندیتیم ها به شرح زیر است:
1-پیکان تهران30
2-پیشگامان کویر28
3-سایپا البرز27
4-کاله مازندران27
5-متین ورامین27
6-شهرداری ارومیه26
7-میزان خراسان24
8-آلومینیوم المهدی20
9-باریج اسانس14
10-شهرداری تبریز14
11-نوین کشاورز9
12-جواهری گنبد4

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

15 دی، آغاز رقابت های لیگ زیر گروه کشور
بازديد : 474


مسابقات والیبال لیگ زیرگروه باشگاههای کشور از 15 دی ماه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای ایران جام سردار سرلشکرشهید حسن طهرانی مقدم از روز جمعه 15 دی ماه و با حضور 13 تیم از مناطق مختلف کشور آغاز به کار می کند.
13تیم حاضر در 4 گروه قرعه کشی شدند که در گروه اول تیم های اداره کل راه و ترابری ایرانشهر،فولادنور سیرجان و پیکان ریز بوشهرحضور دارند. در گروه دوم ذوب آهن اصفهان، شهرداری ذزفول و پالایشگاه امام خمینی شازند ، در گروه سوم سام سیاوش کرج، آینده سازان قزوین و شهدای 12 دی گنبد و در گروه چهارم انرژی بارمازندران جویبار، نیکان علی آباد کتول، فراغی بندر ترکمن و نکا مازندران حضور دارند. درپایان مسابقات رفت و برگشت از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه پیدا می کنند تا مسابقات این مرحله نیمه اول اسفند ماه برگزار شود.
همچنین طبق اعلام سازمان لیگ والیبال، مسابقات دور برگشت هم از 13 بهمن ماه آغاز می شود. ضمنا تیم ها می توانند از 30 دی تا 11 بهمن برای نقل و انتقال بازیکنان آزاد اقدام کنند.
لازم به ذکر است برنامه کلی مسابقات به شرح زیر است:
هفته اول جمعه 15 دی ماه:
ایرانشهر ساعت 16: اداره کل راه و ترابری ایرانشهر – فولاد نورد کوه سیرجان
اصفهان ساعت 18: ذوب آهن اصفهان – پالایشگاه امام خمینی شازند
قزوین ساعت 16: آینده سازان قزوین –سام سیاوش کرج
جویبار ساعت 16: انرژی بارمازندران جویبار – نکا مازندران
علی آباد کتول ساعت 16: نیکان علی آباد کتول – فراغی بندر ترکمن
هفته دوم چهارشنبه 20 دی ماه:
ریز بوشهر ساعت 16: پیکان ریز بوشهر – اداره کل راه و ترابری ایرانشهر
دزفول ساعت 16: شهرداری دزفول – ذوب آهن اصفهان
کرج ساعت 16 : سام سیاوش کرج – شهدای 12 دی گنبد
نکا ساعت 16: نکا مازندران – نیکان
علی آباد کتول بندر ترکمن ساعت
16: فراغی بندر ترکمن – انرژی بارمازندران جویبار
هفته سوم جمعه 29 دی ماه:
سیرجان ساعت 16: فولاد نورد کوه سیرجان – پیکان ریز بوشهر
اراک ساعت 16: پالایشگاه امام خمینی شازند – شهرداری دزفول
گنبد ساعت 16: شهدای 12 دی گنبد– آینده سازان قزوین
جویبار ساعت 16: انرژی بارمازندران جویبار – نیکان علی آباد کتول
نکا ساعت 16: نکا مازندران – فراغی ترکمن

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

دوئل پیکان و پیشگامان کویر در هفته سوم دور برگشت
بازديد : 897


هفته سوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی چهارشنبه 6 ديماه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در تهران تیم های رده اول و دوم جدول در حساس ترین بازی به مصاف هم می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران تیم های بالانشین کار سختی را مقابل رقبای خود دارند چراکه کوچکترین لغزش می تواند امتیازها ورده ها را جابجا کند. به همین دلیل تیم ها با احتیاطی بیشتر از گذشته به مصاف حریفان خود می روند تا بیشترین امتیاز را در این روزهای حساس لیگ برتر والیبال از آن خود کنند. در این بین تیم های 24 امتیازی سایپا،کاله و متین ورامین که در رده های سوم تا پنجم قرار دارند برای حفظ جایگاه خود کار سختی را در پیش دارند.
در تهران تیم پیکان میزبان تیم صدرنشین جدول یعنی پیشگامان کویر یزد است؛ تهرانی ها که برای جبران شکست دور رفت خود تدابیر خاصی را اندیشیده اند در این روز از شاگردان میرحسینی میزبانی می کنند و البته می دانند که اگر این تیمرا مانند بازی رفت دست کم بگیرندپیش بینی نتیجه بازی سخت می شود. در این بین سرمه ای پوشان یزدی هم با انگیزه تر از همیشه به میدان می آیند تا با ارائه یک بازی زیبا، بر جذابیت این مسابقه حساس بیفزایند. در کرج تیم سوم جدول یعنی سایپا از نوین کشاورز تهران میزبانی می کند.
کرجی ها که یک برد شیرین 3 بر صفر را از هفته گذشته در کارنامه خود ثبت کردند حالا با روحیه ای خوب به مصاف نوین می روند تا با کسب امتیاز کامل این بازی ، خود را از تعقیب مدعیان دور نکند. مطمئنا آرمات سرمربی نوین همبرای مقابله برابر این تیم هم تدابیر خاص خود را دارند تا شکست 3 بر2 مرحله رفت را این بار با پیروزی جبران کنند.
اما در ورامین تیم متین این شهر از شهرداری تبریز پذیرایی می کند.
شاگردان مصطفی کارخانه که شکست سنگینی را در بازی گذشتهخود متحمل شدند مقابل تبریزی هایی به میدان می روند که آنها هم درست باهمین شرایط مواجه هستند و برای جبران شکست بازی هفته قبل پا به میدان می گذارند. تاجری سرمربی شهرداری تبریز برای کسب امتیاز ازورامینی ها به آب و آتش می زند تا با دست پر از ورامین خارج شود.
در ادامه رقابتهای این روز شهرداری ارومیه در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می رود. هرمزگانی ها که خوشحال از برد 3 بر 2 خود در مشهد هستند در شرایطی به مصافشهرداری می روند که یاشار شاهینی بازیکن کلیدی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند.
شهرداری ارومیه هم برای کسب بهترین نتیجه سخت تلاش خواهد کرد تا مانند بازی رفت پیروز از میدان خارج شوند.البته این تیم که با رای کمیته انضباطی پیروز بازی با کاله شد وهم اکنون خود را 2 رده بالاتر و در رده ششم می بیند تا حدی به بالانشینان نزدیک شد و تمام تلاش خود را برای افزایش شمار امتیازاتش می کند.
بازرگانی جواهر گنبد هم در شهر گنبدپذیرای میزان مشهد است. مشهدی ها که هم اکنون در رده هفتم جدول جای دارند مطمئنا روز سختی را برای تیم میزبان رقم می زنند چراکه شاگردان قوچان نژاد همچون بازی رفت به دنبال پیروزی هستند تا از کورس مدعیان خارج نشوند.
اما در آمل تیم کاله این شهر از باریج اسانس کاشان پذیرایی می کند.
بهروز عطایی و شاگردانش کهبازی هفته گذشته خود را نیمه تمام رها کردند تا کمیته انضباطی آنها را بازنده این مسابقه اعلام کند حالا به مصاف شاگردان حسین معدنی می روند تا نه تنها نتیجه بازی رفت راتکرار کنند بلکه امتیاز کامل را بهدست آورند.
کاشانی ها هم که از بازی هفته گذشته یک پیروزی را به جدول افتخارات خود اضافه کردند مصصم و باروحیه مقابل میزبان خود پابه میدان می گذارند تا بتوانند شمارامتیازاتشان را بیفزایند.
برنامه کامل هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال به این شرح است:
بندرعباس - ساعت 17:30: آلومینیوم المهدی هرمزگان – شهرداری ارومیه
آمل- ساعت 17:30: کاله مازندران- باریج اسانس کاشان
گنبد- ساعت 17:30: بازرگانی جواهری گنبد- میزان مشهد
کرج- ساعت 17:30: سایپا البرز- نوین کشاورز
تهران- ساعت 17: پیکان تهران- پیشگامان کویر یزد
ورامین- ساعت 17:30: متین ورامین- شهرداری تبریز
جدول رده بندی تیم ها تا هفته دوم دور برگشت هم به این شرح است:
1-پیشگامان کویر یزد – 28 امتیاز
2-پیکان تهران – 27 امتیاز
3-سایپا البرز-24 امتیاز
4-کاله مازندران-24 امتیاز
5-متین ورامین-24 امتیاز
6- شهرداری ارومیه- 23 امتیاز
7-میزان خراسان-23 امتیاز
8-آلومینیوم المهدی بندرعباس-20 امتیاز
9-باریج اسانس کاشان-14 امتیاز
10-شهرداری تبریز-14 امتیاز
11-نوین کشاورز- 9 امتیاز
12-جواهری گنبد- 2 امتیاز
موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محرومیت یک جلسه ای تماشاگران کاشانی
بازديد : 612


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا امروز به منظوررسیدگی به رفتار ناشایست تماشاگران باریج اسانس کاشان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه امروز دوشنبه 4 دی ماه کمیته انضباطی که با حضور دکتر فرخی رییس کمیته انضباطی، انصاری دبیر کمیته انضباطی، افشاردوست دبیر کل فدراسیون، پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار و در خصوص رفتار ناشایست تماشاگران کاشانی بحث و رای این کمیته اعلام شد که به قرار زیر است:
تیم باریج اسانس کاشان به علت رفتار ناشایست تماشاگرانش در بازي مقابل متين ورامين به محرومیت از حضور تماشاگرانش در اولین بازیخانگی محکوم شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بازیکنان تیم آلومینیوم و پیشگامان 2جلسه محروم شدند
بازديد : 677


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا به منظور رسیدگی به مسائل پیش آمده در بازی پیشگامان کویر یزد و آلومینیومالمهدی بندرعباس تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه امروز دوشنبه 4 دی ماه کمیته انضباطی که با حضور دکتر فرخی رییس کمیته انضباطی، مهین انصاری دبیر کمیته انضباطی، محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون، منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان تیم ها و بازیکنان خاطی برگزار شد در خصوص رفتار ناشایست بازیکنان تیم های پیشگامان کویر یزد و آلومینیوم المهدی بندرعباس بحث و بعد از شنیدن صحبت های طرفین رای این کمیته اعلام شد که به قرار زیر است:
یاشار شاهینی بازیکن تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس با 2 جلسه محرومیت قطعی مواجه و ملزم به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی شد.
مسعود رمضانی بازیکن تیم پیشگامان کویر یزد هم با 2 جلسه محرومیت قطعی مواجه و ملزم به پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی شد.
لازم به ذکر است حمیدرضا سوسن آبادی بازیکن تیم پیشگامان کویریزد هم با رای کمیته انضباطی تبرئهشد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

راي کمیته انضباطی در خصوص بازی شهرداری ارومیه و کاله مازندران
بازديد : 544


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا امروز به منظوررسیدگی به مسئله ناتمام ماندن بازی شهرداری ارومیه و کاله آمل تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه امروز دوشنبه 4 دی ماه کمیته انضباطی که با حضور دکتر فرخی رییس کمیته انضباطی، انصاری دبیر کمیته انضباطی، افشاردوست دبیر کل فدراسیون، پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد و محمد حسین شفقی ناظران این مسابقه، ابراهیم فیروزی داور، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان تیم ها برگزار ودر خصوص نا تمام ماندن بازی تیمهای شهرداری ارومیه و کاله مازندران بحث و بعد از شنیدن صحبت های ناظران و خاطیان رای این کمیته اعلام شد که به قرار زیر است:
نتیجه بازی شهرداری ارومیه و کاله مازندران 3 بر صفر به سود شهرداری ارومیه و با امتیازات 25 بر صفر اعلام شد.
ضمنا شهرداری ارومیه به دو جلسه بازی بدون تماشاگر محکوم شد.
سید محمد موسوی عراقی هم محکوم بهپرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی ویک جلسه محرومیت تعلیقی شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ماموریت ویژه داورزنی به سازمان لیگ/ اهانت به خبرنگار کرمانی بررسی می شود
بازديد : 413


رییس فدراسیون والیبال در جلسه اي با رییس سازمان لیگ، از اهانت یکی از مربیان به خبرنگار صداوسیماابراز تاسف کرد و دستور داد تا این موضوع سريعا پيگيري و در کمیته انظباطی بررسی شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بعد از پخش تصاویري در یکی از برنامه های تلویزیون که در آن یکی از مربیان تیم های لیگ دسته یک به گزارشگر واحد مرکزیخبر در کرمان اهانت کرده بود، محمدرضا داورزنی به منوچهر پورحسنماموریت داد تا اين موضوع را به سرعت پيگيري و با آن به شدت برخورد نمايد.
داورزني تاكيد كرد اين موضوع مي بايست پيش تر از طرف ناظر بازي گزارش و پيگيري مي شد و حالا بايد زودتر بررسي شود كه چرا اين موضوع گزارش نشده و با خاطيان به شدت برخورد شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نشست مسئولان فدراسیون برای میزبانی لیگ جهانی
بازديد : 568


حدود شش ماه مانده به آغاز لیگ جهانی مسئولان فدراسیون والیبال ايران اولين نشست هماهنگی خود را برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نشست عصر امروز يكشنبه 3 ديماه مسئولان فدراسیون که با حضور محمدرضا داورزنی رییس ، حليم شرعي نايب رئيس، محمود افشاردوست دبیركل، غفار درخشنده رییس کمیته رویدادهای بین المللی، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، و حميد احمدي نیا مسئول کمیته روابط عمومی برگزار شد، روند مراحل آمادگي كشور برای ميزباني در رقابت هاي ليگ جهاني درخرداد ماه سال 92 بررسي شد.
در اين جلسه شرح وظايف كميته ها براي انجام اموري چون پر كردن فرهاي مخصوص ميزباني و اقامت، پي گيري و انجام هماهنگي هاي لازم براي ضمانت كردن ميزباني از تيم هاي آلمان و صربستان توسط ارگانهاي دولتي مربوطه، هماهنگي جهت انعقاد قرارداد فدراسيون جهاني با سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، تبليغات، برنامه ريزي براي حضور پيه رو ربادنگو درايران و برگزاري جلسات متعدد با وي جهت استفاده از تجربيات ربادنگوبراي ميزباني ، بررسي بروشورها و راهنماهاي شركت در اين مسابقات انجام شد.
همچنين مقرر شد براي رفاه علاقمندانواليبال در كشورمان بليط تماشاي مسابقات ليگ جهاني به صورت اينترنتي به فروش و در اختيار آنها قرار گيرد.
لازم به ذکر است تیم ملی والیبال کشورمان بعد از کسب سهمیه حضور در رقابتهای لیگ جهانی والیبال میزبان تیم های صربستان و آلمان است و به همین دلیل مسئولان در تلاش هستند تا شرایط را برای میزبانی بهتر کشورمان فراهم سازند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خولیو ولاسکو 19 دی ماه به ایران میآید
بازديد : 469


سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان هشتم ژانویه 2013 (19 دی ماه 1391) به ایران باز می گردد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال کشورمان که بعد از کسب جواز حضور در مسابقات لیگ جهانی 2013 والیبال در شهریور ماه به ایتالیا رفته بود 19 دی ماه به منظور نهایی کردن قرارداد جدید خود و امضای آن به ایران می آید.
ولاسکو در این سفر علاوه بر ارائه برنامه های خود برای آماده سازی تیمملی کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی، جام ملتهای آسیا، برپایی اردوهای تیم ملی، برنامه تمرینی و ... از رقابتهای لیگ برتر والیبال هم دیدن می کند تا از نزدیک در جریان این مسابقات قرار گیرد. گرچه ولاسکو با گذشت 13 هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال در ایران حضور نداشت اما با در اختیار داشتن فیلم تمامی مسابقات که از سوی فدراسیون والیبال برای وی ارسال شد در جریان کامل رویدادها بود و به تمام اتفاقات لیگ برتر اشراف پیدا کرد.
در این بین مسئولان فدراسیون والیبال در تلاش هستند تا همزمان باحضور ولاسکو در ایران از پیه رو ربادنگو مشاور فدراسیون والیبال ایرانهم دعوت به عمل آورند تا به کشورمان سفر کند و نشستی با ربادنگو و ولاسکو داشته باشند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

یک ایتالیایی؛ مشاور بین الملل فدراسیون والیبال ایران
بازديد : 604


پیه رو ربادنگو؛ مدیر سابق کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال، مشاور فدراسیون والیبال کشورمان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیه رو ربادنگو ایتالیایی که شش سال (2006 – 2012) مدیریت کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB را در بر عهده داشت بهعنوان مشاور امور بین الملل با فدراسیون والیبال ایران همکاری خواهد کرد.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در سفر خود به لوزان سوییسمذاکرات مقدماتی را با وی داشته کهبه تازگی نیز ربادنگو ابراز تمایل ورضایت خود را برای همکاری با ایران اعلام کرده است.
بدین ترتیب ربادنگو که شش سال پیاپی مسئول برگزاری سنگین ترین و معتبرترین مسابقات والیبال در سراسر دنیا بوده و ارتباطات نزدیکی هم در سال های اخیربا مسئولان فدراسیون والیبال ایران داشته، از این پس به عنوان مشاور با فدراسیون والیبال ایران در برگزاری و شرکت در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان همکاری می کند.
ربادنگو پاسور اسبق ایتالیا، اهل تورین و 55 ساله است که با تیم ملی کشورش در المپیک 1984 لس آنجلس موفق به کسب مدال برنز شد.
او از سال 1978 تا 1986 در تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سابقه حضور در لیگ جهانی را هم دارد. ربادنگو همچنین از اعضای کنفدراسیون والیبال اروپا نیز هست.
به هر حال با جهانی شدن والیبال ایران و ورود به لیگ جهانی که معتبرترین و پرهزینه ترین رویداد FIVB میباشد، حضور چنین شخصیت های با تجربه ای در برگزاری مسابقات مهم و سطح بالا می تواند کمک بسزایی به والیبال کشور کند.
حضور ربادنگو و تجربیاتش می تواند بیش از پیش والیبال ایران را امیدوارتر و هدفمندتر در رسیدن به سطوح بالا در دنیا کند. تلاش های فدراسیون والیبال در کنار حضور خولیو ولاسکو و دستیاران باتجربه اش،والیبال ایران را به آرزوی دیرینه اش یعنی ورود به لیگ جهانی رساند و همین تجربه کار کردن با بزرگان است که مسئولان فدراسیونوالیبال را علاقمند به ادامه این راه کرده است.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف