پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

علامت سوال (؟) روی عکس بازیکنان هاوش در سالن المپیک
بازديد : 1289

آپلود سنتر رایگان تصویر در اواسط فصل گذشته مسئولان تیمهاوش تصمیم گرفتند تا تصویر بازیکنان و کادرفنی این تیم را بر روی قسمت بیرونی سالن المپیک بزنند. پس از پایان لیگ برتر مسئولان تیم هاوش تصمیم جالبی گرفتند و روی عکس بازیکنان علامت سوال گذاشتند!!! چون هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی در فصل آینده پیراهن تیم هاوش را بر تن خواهند کرد؟
منبع: Saeed80.mihanblog.com

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مسابقات برلين مانعي براي سفر كوبا به تهران
بازديد : 993

آپلود سنتر رایگان تصویر كوبايي ها به علت شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك برلين نمي توانند در دهه اول خرداد به تهران بيايند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، علي رغم اينكه كليه امور مربوط به دريافت ويزاي ايران براي تيم ملي كوبا انجام شد و فدراسيون واليبال اين كشور ليست اسامي صدور ويزا را به ايران ارسال كرده بود، پس از اينكه فدراسيون جهاني واليبال اعلام كرد، تيم ملي كوبا براي شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك مي بايست 19 خرداد به برلين آلمان رود و براي كسب سهميه المپيك آخرين شانس خودرا بيازمايد، رئيس فدراسيون كوبا با ارسال نامه اي به همتاي ايراني خود ضمن عذر خواهي از ايران، اعلام كرد به علت مشكلات اخذ ويزاي شينگن از سفارت آلمان در هانوي پايتخت كوبا، تيم ملي اين كشور نمي تواند پس از مرحله اول ليگ جهاني براي برگزاري چند ديدار دوستانه در دهه اول خرداد به تهران سفر كند. وي با ابراز اميدواري براي صعود تيم ايران به المپيك لندن در مسابقات انتخابي ژاپن تصريح كرد: اميدوارم درآينده و قبل از آغاز بازي هاي لندن درصورت صعود تيم كوبا اردوي تداركاتي و ديدارهاي دوستانه در تهرانبرگزار شود. گفتني است، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن در آلمان از 19 خردادماه با حضور چهار تیم آلمان، کوبا، جمهوری چک و هندوستان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

آغاز تمرينات جديد ساحلي بازان
بازديد : 943

آپلودسنتر آپ98 اردوي تيم ملي واليبال ساحلي كشور از روز گذشته در زمين هاي ساحلي تهران آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، ساحلي بازان كشورمان تمرينات خود را در دو نوبت صبح و عصر پيگيري خواهند كرد تا براي حضور در سه تورنمت حاضر شوند. مسابقات واليبال ساحلي تور آسيا نخستين تورنمنت پيش روي آنان است كه از 29 ارديبهشت ماه در بندر آكتائو قزاقستان آغاز خواهد شد و به مدت سه روز ادامه دارد. سومين دوره مسابقات ورزش هاي ساحلي آسيا كه از 23 تا 29 خردادماه سال جاري در كشور چين برگزار خواهد شد، يكي ديگر از ميادين پيش روي تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان در آينده خواهد بود. مرحله نهايي مسابقات واليبال ساحلي انتخابي المپيك 2012 لندن در منطقه آسيا و اقيانوسيه نيز ديگر رويداد مهم پيش روي تيم ملي واليبال ساحلي ايران است كه از 31 خردادماه به مدت شش روز در شهر هوژان چين برگزار خواهد شد. چهار بازيكن شامل پرويز فرخي، آقا محمد سلاق ، رحمان رئوفي و بهمن قلي پور بازيكن دو تيم ملي كشورمان در اردوي تيم ملي واليبال ساحلي است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه کامل مسابقات والیبال انتخابی المپیک در توکیو
بازديد : 1181

آپلودسنتر آپ98 مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن از12 خردادماه با حضور هشت تیم در توکیو پايتخت کشور ژاپن آغاز مي شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با مشخص شدن سه تیم غیر آسیایی این رقابت تیم ملی والیبال کشورمان در هفت روز برگزاری بازی ها به ترتیب با تیم های کره جنوبی، چین، استرالیا، پرتوریکو، ونزوئلا ، صربستان و ژاپن بازی خواهد داشت. برنامه کامل مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن در ژاپن به قرار است:
جمعه 12 خردادماه: استرالیا – ونزوئلا پرتوریکوو – چین ایران – کره جنوبی صربستان – ژاپن
شنبه 13 خردادماه : ونزوئلا – ژاپن کره جنوبی – صربستان چین – ایران استرالیا – پرتوریکو 14 و 15 خردادماه تیم های شرکت کننده استراحت دارند.
سه شنبه 16 خردادماه: پرتوریکو – ونزوئلا ایران – استرالیا صربستان – چین ژاپن – کره جنوبی
چهارشنبه 17 خردادماه: ونزئلا – کره جنوبی چین – ژاپن استرالیا – صربستان پرتوریکو – ایران
پنج شنبه 18 خردادماه: ایران – ونزوئلا صربستان – پرتوریکو ژاپن – استرالیا کره جنوبی – چین
جمعه 19 خردادماه تیم های شرکت کننده استراحت دارند.
شنبه 20 خردادماه : ونزوئلا - چین استرالیا – کره جنوبی پرتوریکو – ژاپن ایران – صربستان
یکشنبه 21 خردادماه : صربستان – ونزئلا ژاپن – ایران کره جنوبی – پرتوریکو چین – استرالیا

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

هر روز به عشق المپیک از خواب بیدار می شوم
بازديد : 1278

آپلود سنتر رایگان تصویر سی چلو :ولاسکو عشق برد دارد خوان سی چلو دستیار آرژانتینی ولاسکو همه برنامه ریزیهای تیم ملیرا برعهده دارد.وقتی ولاسکو به توصیه گواردیولا مصاحبه نمی کند ما هم سراغ سیچلو رفتیم.او حالا ایران را خوب می شناسد. به نظرش ایران با پیشرفت پله،پله اش می تواند در مسابقه زیرگروه المپیک هم بدرخشد.درخششی که نتیجه اش هیچ چیز جز رفتن به المپیک نیست. انگیزه ای که سیچلو به عشق ان هرروز بیدار می شود.
*وضعیت تیم ایران قبل از مسابقه های زیرگروه المپیک چطور است؟
ایران تیم خوبی است و حالا سخت تمرین می کند.تمریناتی که ضعف های تیم را می پوشاند. البته به تمرین خوب نیاز داریم.
*ایران متفاوت از جام جهانی به ژاپن می رود؟
تیم حالا از نظر آمار و ارقام در بازیهای اخیر مقابل صربستان،اسلوونیو بلغارستان به سطح تیم ایران در جام جهانی ژاپن رسیده است.البته فکر می کنم اگر روی تو پهای برگشتی خوب کار کنیم و دفاع هم جا خالی ها را پر کند تا مدافعان خوب دفاع کنند.همه تیم ها جلوی ما مشکل پیدا می کنند.
*اما تیم های دیگر هم بیکار ننشسته اند؟
ما هم فیلم همه تیم ها را می بینیم.آنها را با آمار و ارقام می سنجیم. ما متوجه شدیم ژاپن،کره و چین دریافت های اول مشکل دارند.اما از بیشتر توپهای برگشتی امتیاز می گیرند .بنابراین اگر بتوانیم رویتا توپ های اول را عوض کنیم ،میتوانیم روی توپهای برگشتی امتیاز بگیریم.یعنی در توپ گیری آمار و ارقام را خوب نگه داریم.
*ما این مشکل را داریم.
درست است اما روی این مساله کار می کنیم و قدم ،قدم بهتر می شویم.البته تیم ما در دریافتها و سرویس های موجی خیلی بهتر شده.در لیگ ایران کمتر بازیکنی سرویس موجی می زند در حالی که دررقابتهای بین المللی بیشتر بازیکنان از ان استفاده می کنند.به همین خاطر تمرکزمان را گذاشته ایمروی سرویس های پرشی.
*اگر قرار باشد تیم را با جام جهانی
مقایسه کنیم .یعنی بهتر از جام جهانی شده؟ به سطح یک نواختی رسیده. باید روی پاسهای بلند از ته زمین بیشتر کار کنیم.البته در بازیهایی که انجام دادیم بالانس سرویس خیلیبهتر از جام جهانی شده است.
* فکر می کنید ایران المپیکی می شود؟
هرروز با انگیزه صعود به المپیک از خواب بیدار می شوم.در ژاپن مسابقه خیلی سختی انتظار ایران را می کشد اما تیم باید برای سهمیه بجنگد.ولاسکو هم می گوید بازیهای زیرگروه از آنچه فکر می کنید سخت تر است.طبیعی است که سخت باشد. اماهمیشه باید افق بالاتری را ببینی تا به هدف پایین تر برسی.درواقع برای رسیدنبه هدف باید هدف بزرگتری داشته باشیم.
* اما خود ولاسکو معتقد است تیمش با قهرمانی زیرگروه المپیک ،سهمیه می گیرد.نه اینکه بهترین تیم اسیاشود؟
او عشق برد دارد. هیچ وقت به باخت فکر نمی کند.
*کار در ایران سخت تر است یا آرژانتین ؟
کار در ایران خیلی با آرژانتین فرق دارد.چرا که هر کدام مشکلات خاص خودشان را دارند. در ایران مشکلات خروج بازیکنان،سربازی آنها و ویزا را داریم که در کشور من نیست.تیم ملی خیلی راحت می تواند بازیهای تدارکاتی با بقیه کشورها داشته باشد. اما آرژانتین امکانات ایران را ندارد.از سالنهای خوب اینجا خبری نیست.
*این بخشی از تفاوتهاست.اما با امدن ولاسکو و شما به ایران انتظارات ناخودآگاه از تیم برای گرفتن نتیجه بالا می رود. این فشارزیادی به شما نمی آورد؟
قرار نیست که ما فقط حضور داشته باشیم.بالاخره حرکت رو به جلو پله،پله انجام می شود.درخشش ایران در جام جهانی.دعوت ایران به صربستان و بازی با تیم های مثل ان و بلغارستان قدم های خوبی است که برداشتیم.البته به بالا رسیدن تیم هم زمان لازم دارد و حرکت خودشرا می طلبد.
*بازیهای تدارکاتی چقدر در بهتر شدن تیم ایران در زیرگروه کمک میکند؟
به طورحتم تاثیر زیادی دارند.وقتی بازیکن در شرایط بازی قرار می گیرد،در بازیهای تدارکاتی می تواند خودش را محک بزند و البته متوجه می شود که برای جبران اشتباهاتش چه کار کند. اما اگر بازی تدارکاتی نباشدنمی داند چه عکس العملی باید داشته باشد.
منبع: روزنامه خبرورزشي

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

حريفان غير آسيايي ايران مشخص شدند
بازديد : 916

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون جهاني واليبال سه تيم غير آسيايي مسابقات انتخابي المپيك در ژاپن كه از 12 خردادماه در توكيو برگزار مي شود را مشخص كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از پايان رقابت هاي انتخابي المپيك در مناطق نورسكا، اروپاو امريكاي جنوبي فدراسيون جهاني واليبال سه كشور ونزوئلا (نايب قهرماني مسابقات انتخابي آمريكاي جنوبي)، صربستان (تيم سوم مسابقات انتخابي اروپا) و پورتوريكو (تيم چهارم رقابت هاي انتخابي نورسكا) را به عنوان سه تيم غير آسيايي شركت كننده در مسابقات انتخابي ژاپن معرفي كرد. لازم به ذكر است تيم هاي ملي واليبال ايران، ژاپن، چين، كره جنوبيو استراليا ديگر تيم هاي شركت كننده در اين مسابقات هستند كه در پايان رقابت هاي تيم قهرمان و بهترين تيم آسيايي به جواز حضور در مسابقات واليبال المپيك 2012 لندن را كسب مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

چهار سكوي باقيمانده براي صعود به المپيك لندن
بازديد : 996

آپلود سنتر رایگان تصویر حضور كشورهاي انگليس (ميزبان)، لهستان، روسيه، برزيل، تونس، ايالات متحده ، ايتاليا و آرژانتين در بازي هاي واليبال المپيك 2012 لندن نهايي شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم ملي واليبال انگلستان با كسب ميزباني سي امين دوره بازي هاي المپيك جواز حضور در اين رقابت ها را به دست آورد. تيم هاي لهستان، روسيه و برزيل نيز با كسب مقام هاي اول تا سوم مسابقات جام جهاني واليباال حضور خود در المپيك را قطعي كردند. تيم ملي واليبال تونس با كسب عنوان قهرماني در قاره آسيا، ايالات متحده ، ايتاليا و آرژانتين نيز به ترتيب با كسب قهرماني در مسابقاتانتخابي المپيك در سه منطقه "آمريكايشمالي و مركزي"، "منطقه اروپا" و " آمريكاي جنوبي" به اين رويداد مهم ورزشي صعود كردند. در حالي كه كمتر از 74 روز به آغاز بازي هاي المپيك 2012 لندن باقي است، (ششم تا 22 مردادماه سال جاري) چهره چهار تيم ديگر شركت كننده در مسابقات واليبال بازي هاي المپيك 2012 لندن مشخص نشده است. مسابقات واليبال انتخابي ژاپن كه از 12خردادماه سال جاري به ميزباني توكيو برگزار خواهد شد، چهره دو تيم ديگر المپيك لندن را مشخص خواهد كرد. در اين رقابت ها تيم قهرمان و بهترين تيم آسيايي شركت كننده جواز حضور در المپيك را به دست خواهد آورد. از قاره آسيا پنج تيم ايران، كره جنوبي، ژاپن، استراليا و چين در اين رقابت ها شركت مي كنند و از ديگر قاره هاي جهان ونزوئلا، صربستان و پرتوريكو به انتخاب فدراسيون جهاني واليبال شركت خواهند كرد. مسابقات انتخابي ايتاليا و آلمان دو سكوي ديگر براي صعود به المپيك لندن است كه قهرمان اين مسابقات راهي المپيك 2012 خواهند شد تا 12تيم شركت كننده نهايي شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

اعتراض ايران و لغو سفر تيم ملي واليبال به چك
بازديد : 987

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران در اعتراض به عدم همكاري سفارت جمهوري چك در تهران، سفرتيم ملي واليبال به اين كشور را لغو كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، ملي پوشان كشورمان قرار بود امشب دوشنبه 25 خرداد به منظوربرگزاري سه ديدار تداركاتي راهي جمهوري چك شوند كه به دليل كوتاهي و عدم همكاري سفارت اين كشور در تهران و صادر نشدن به موقع ويزا فدراسيون واليبال ايران اعلامكرد تيم ملي را به اين كشور نخواهد فرستاد. باتوجه به عدم حضور تيم كوبا در رقابت هاي انتخابي المپيك محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال طينامه اي به همتاي كوبايي خود به طور رسمي اعلام كرد ايران در تاريخ 2 تا 9 خرداد پذيراي تيم ملي كوبادر تهران خواهد بود. همچنين برگزاري بازي هاي دوستانه با تيم ملي هلند نيز كه قراربود در ادامه سفر تيم ملي به چك برگزار شود، لغو شد. بدين ترتيب تيم ملي واليبال كشورمان تمرينات آماده سازي خود را از فردا سه شنبه در تهران آغاز خواهد كرد كه سه روز تمرين و يك روز استراحت در برنامه خود خواهد داشت. با توجه موافقت فدراسيون واليبال با حضور تيم ملي كوبا بر اساس برنامه توافق شده تيم ملي واليبال كشورمان چهار ديدار تداركاتي با مردان واليبال كوبا برگزار مي كند. تيم ملي واليبال كشورمان كه عنوان قهرماني آسيا را يدك مي كشد، هشتمخردادماه نيز عازم توكيو خواهد شد تا با چند روز حضور زودتر در اين كشور، از نظر آب و هوايي و جغرافيايي آماده حضور در مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن شود. مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن نيز از 12 خردادماه آغاز خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مصاف تيم الف و ب ايران در دو ديدار دوستانه
بازديد : 1027

آپلود سنتر رایگان تصویر    بازیکنان دخیره و اصلی تیم های ملی الف و ب کشورمان ديروز – دوشنبه – در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه باهدایت ولاسکو و سیچلو به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عصر ديروز در دو بازی تدارکاتی بازیکنان تیم ملی والیبالکشورمان به مصاف هم رفتند. در نخستین بازی که از ساعت 15:30آغاز شد ذخیره های دو تیم به مصافیکدیگر رفتند که در پایان 68 دقیقه تلاش، تیم الف ايران سه بر صفر بر تیم ب غلبه کرد. مجتبی میرزاجانپور، پوریا فیاضی، شهرام محمودی، پیمان کریمی، سعید مصطفی وند، مهدی مهدوی و یاشار شاهینی (لیبرو) بازیکنان شروع کننده تیم الف بودند که در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 22 ذخیره های تیم ملی ب را از پیش رو برداشتند. در ست سوم مجتبی قلی زاده به جای مجتبی میرزاجانپور به بازی آمد. همچنین سجادی، ناصر رحیمی (لیبرو)، باقرزاده، محمد حسن صنوبری، فائزی ، آرمین تشکری و فرهاد سال افزون نیز در تیم ملی ب بازی را آغاز کردند. در این تیم نیز در ست دوم ملا بهرامی به جای فرهاد سال افزون به بازی آمد. در پايان شهرام محمودی با 21 امتیازامتیازآورترین بازیکن تیم ملی الف و آرمین تشکری نیز با 12 امتیاز در تیم ملی ب امتیازآورترین بازیکنان ایندیدار بودند. نوید مشجری و مهران مهران پور نیز مسئولیت آنالیز دو تیم ملی الف و ب را در این دیدار تدارکاتی بر عهده داشتند. هدایت تیم ملی الف را خولیو ولاسکوبه عنوان سرمربی و سید عباسی، مسعود آرمات و مساجدی به عنوان مربی بر عهده داشتند و در تیم ملی ب سیچلو به عنوان سرمربی و محمد وکیلی، مومنی مقدم و معمری نیز مربیان تیم ملی ب در این دیدار تدارکاتی بودند. در دومین دیدار ديروز نیز که از ساعت17:30 و با حضور محمد رضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال آغاز شد، بازیکنان اصلی دو تیم ملی الف و ب کشورمان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی الف با هدایت ولاسکو موفق به شکست سه بر یک شاگردان سیچلو شد. این دیدار در چهار ست برگزار شد که ست های اول، سوم و چهارم را بازیکنان تیم ملی الف با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 22 از آن خود کردند و تنها ست دوم را با 25 بر 21 به تیم ملی ب واگذار کردند. در دیدار دوم امروز علیرضا مباشری، محمد حسینی پویا، محمدرضا سلیمانی، محمد حسن صنوبری، علیرضا جدیدی ، محمد وادی و رحیمی (لیبرو) برای تیم ملی ب بازی کردند و ظریف (لیبرو) ، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، رضا قرا، محمد موسوی، علیرضا نادی و سعید معروف برای تیم ملی الف آغاز كننده مسابقه بودند. در ست چهارم پوریا فیاضی در تیم الف بجای حمزه زرینی آمد. همچنین فرهاد قائمی و رضا قرا با 16 امتیاز برای تیم الف و محمدرضا سلیمانی با 15 امتیاز برای تیم ملی ب امتیازآورترین بازیکنان این دیدار تدارکاتی بودند. در جريان بازي دوم محمدرضا حسيني پويا از ناحيه پا مصدوم شد و از بازي بيرون رفت. خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در پایان این ديدار ضمن ابراز رضايت از بازي شاگردانش دقت بيشتر در زدن سرويس را به آنها متذكر شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اسامي تيم ملي واليبال ايران اعلام شد
بازديد : 1341

آپلود سنتر رایگان تصویر    خو ليو ولاسكو اسامي بازيكنان تيم ملي واليبال ايران را براي شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، در فاصله 19 روز مانده به آغاز رقابت هاي انتخابي المپيك در توكيو ژاپن خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال اسامي 20 بازيكن را به منظور معرفي به فدراسيون جهاني واليبال براي شركت در مسابقات مذكور اعلام كرد:
1- سعيد معروف
2- مهدي مهدوي
3- محمد وادي
4- امير غفور
5- رضا قرا
6- شهرام محمودي
7- عليرضا نادي
8- محمد موسوي
9- پيمان كريمي
10- سعيد مصطفي وند
11- حمزه زريني
12-فرهاد قائمي
13- پوريا فياضي
14- مجتبي ميرزا جانپور
15- عليرضا مباشري
16- محمد حسن صنوبري
17- عليرضا جديدي
18- محمدرضا سليماني
19- فرهاد ظريف
20- ياشار شاهيني
لازم به ذكر است در پايان تمرينات تيم ملي و قبل از سفر به ژاپن 12 بازيكن از بين 20 بازيكن اعلام شده توسط كادر فني انتخاب و به فدراسيون جهاني واليبال معرفي مي شوند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

گلستان قهرمان مسابقات واليبال ساحلي جوانان شد
بازديد : 1188

آپلود سنتر رایگان تصویر    تيم واليبال ساحلي جوانان گلستان باشكست نماينده تهران در ديدار نهايي، موفق به كسب عنوان قهرماني مسابقات واليبال ساحلي جوانان (جام خليج فارس) شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، مسابقات واليبال ساحلي رده سني جوانان از 20 ارديبهشت ماه با حضور 15 تيم (نمايندگان 12 استان وسه جزيره تنب بزرگ، تنب كوچك و ابوموسي) در چهار گروه در پارك ساحلي غدير شهر بندرعباس آغاز شد. پس از دو روز رقابت تيم هاي گلستان، تهران، ابوموسي و آذربايجان شرقي به عنوان چهار تيم برتر اين رقابت ها به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات صعود كردند. در سومين روز اين رقابت ها و در مرحله نيمه نهايي ، نمايندگان تهران و گلستان به ترتيب با شكست ابوموسي و آذربايجان شرقي به ديدار نهايي راه يافتند. مرحله نهايي مسابقات واليبال ساحلي رده سني جوانان نيز عصر روز گذشته در زمين واليبال ساحلي شهر بندرعباس برگزار شد كه نماينده جزيره ابوموسي با شكست آذربايجان شرقي مقام سومي را از آن خود كرد. نماينده گلستان نيز از سد تهران گذشت و به مقام قهرماني اين رقابتها دست يافت و واليباليست هاي ساحلي تهران نايب قهرمان شدند. گفتني است، نادر انصاري سرپرستفني مسابقات واليبال ساحلي رده سنيجوانان بود و محمدرضا كاوياني نيز به عنوان ناظر داوري، بر اين رقابت ها نظارت داشت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

روز مادر مبارك
بازديد : 1019

مادر جان ،نميدانم برايت چه بنويسم كه جوابي باشد براي اينهمه دلسوزي هاي تو،نميدانم،نميتوانم،عشق تو نصبت به من قابل توصيف نيست،مادر جان اميدوارم سالهاي سال سايه ات بالاي سرم باشد،گاهي به ياد تو بي اختيار اشك ميريزم،ولي ميدانم باز در كنار محبت هاي تو ،قطره اي مقابل اقيانوس بيكران نيست،مادرم اكنون كه به اين سن رسيده ام ديگر وظيفه ي من است كه از تو اي گوهر گران مايه نگه داري كنم،باشد كه از من راضي باشي،ساده در يك جمله :دوستت دارم مادر عزيزم. روز مادر رو به همه ي مادران دوست داشتني دنيا تبريك ميگم.

آپلود سنتر رایگان تصویر آپلود سنتر رایگان تصویر آپلود سنتر رایگان تصویر
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آغاز تمرينات تيم ملي پس از سفر به اروپا/عكس
بازديد : 1046

ادامه مطلب

نگاهی به تمرینات تیم ملی قبل از اعزام به چک
بازديد : 954

آپلود سنتر رایگان تصویر    دوره جدید تمرینات تیم ملی الف و ب پس از بازگشت تیم ملی والیبال از اردوی تدارکاتی سه کشوراروپایی در سالن والیبال فدراسیون پیگیری می شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این تمرینات هر روز در دو نوبت پیگیری می شود که صبح ها بیشتر به تمرینات سرویس و دریافتو سرعتی زن ها نیز بر روی دفاع کارمی کنند. تمرینات صبح تیم ملی ب از ساعت 8:30 شروع و تا 11 ادامه دارد که بعد تیم ملی الف تمرینات خود را آغاز می کند و تا 13:30 پیگیری میشود. تمرینات عصر نیز از ساعت 15:30 برای تیم ملی ب و از ساعت 17:30 برای تیم ملی الف آغاز می شود که به مدت دو ساعت پیگیری می شود. تمرینات عصر تیم ملی الف بیشتر بر محور برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان و مشکلات تیمی که در اردوی تدارکاتی تیم ملی در سه کشور اروپایی (اسلوونی ، صربستان وبلغارستان) برای خولیو ولاسکو مسجل شده بود، بر می گردد. تمرینات این دوره تیم ملی همانند دوره های قبلی سه روز تمرین و یک روز استراحت است که امروز پنچ شنبه روز استراحت بازیکنان است. تمرین تیم ملی الف امروز چهارشنبه با حضور 15 بازیکن برگزار شد. بازیكنان ذخیره تیم ملی نیز زیرنظر'فابین ادواردو'مربی بدنساز تیم ملی بااستفاده از وزنه تمرینات بدنسازی انجام دادند. درجریان تمرینات امروز بازیكنان حدود 30 دقیقه تمرین سرویس و دریافت داشتند كه در آن فرهاد ظریف، حمزه زرینی و فرهاد قائمی دریافت كننده ها بودندودیگربازیكنان به زدن سرویس پرداختند. جهانگیر سیدعباسی و ناصر شهنازی مربیان حاضر در تمرین امروز بودند. ' به دستور سرمربی تیم، سعید مصطفی وند و پیمان کریمی نیز در تیم الف تمرین می کردند تا خولیو ولاسکو سرعتی زن سوم خود را شناسایی کند. در تمرین عصر نیز بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و با هم مسابقه دادند و ولاسکو نیز با تغییر بازیکنان به دنبال انتخاب بهرتین ها و ترکیب نهایی خود می گشت. تیم ملی والیبال ایران در ادامه برنامه های آماده سازی خود سه شنبه 25 اردیبشهت ماه برای برگزاری چند دیدار تداركاتی راهی جمهوری چك میشود. ملی پوشان كشورمان خود را برای حضور در مسابقه های انتخابی المپیك 2012 لندن كه از 11 خرداد ماه در ژاپنآغاز می شود آماده می كنند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

تولدم مبارك
بازديد : 1546

سلام دوستاي گلم،امروز تولدمه،ببينم چيكار ميكنين،راستي اينو بگم كه اين تولد من مثل يه امتحان واسه شماها ميمونه،پيج رنك خودتونو پيش من ... و اينم بگم كه با كسايي كه از همه بيشتر اومدن گرمتر از قبل خواهم بود

آپلود سنتر رایگان تصویر آپلود سنتر رایگان تصویر


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تيم ملي واليبال ساحلي مغلوب كانادا شد
بازديد : 894

آپلود سنتر رایگان تصویر    تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان در نخستين ديدار خود در زير گروه تور جهاني مغلوب كانادا شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی "گراند اسلم" پکن امروز آغاز شد كه تيم ملي ايراندر نخستين بازي خود به مصاف كانادا رفت. تیم ایران شامل رحمان رئوفی و بهمن قلی پور در این مسابقه دو بر صفر و با امتيازهاي 21 بر 16 و 21 بر 17 در برابر كانادا مغلوب شد. 16 تيم مسابقات زيرگروه را به صورت تك حذفي برگزار مي كنند كه نماينده واليبال ساحلي كشورمان با پذيرش شكست در برابر كانادا ازدور مسابقات كنار رفت. در نهايت تيم قهرمان مسابقات زير گروه (يك تيم) به مرحله مقدماتي انتخابي المپيك 2012 لندن صعود مي كند. از مرحله مقدماتي تور جهاني گراند اسلم نيز هشت تيم به مرحله نهايي اين رقابت ها صعود خواهد كرد تا در آن مرحله با 16 تيم ديگر كه جمعا 24 تيم مي شوند، رقابت هاي خود را آغاز كنند. مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی گراند اسلم معتبرترين مسابقات این رشته ورزشی در جهان است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

تيم ملي واليبال ساحلي به مصاف كانادا مي رود
بازديد : 1083

آپلودسنتر آپ98    تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان در نخستين ديدار خود در تور جهاني به مصاف كانادا خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی "گراند اسلم" پکن امروز آغاز مي شود و بر اساس قرعه كشي تيم ملي ايران تا ساعاتيديگر در نخستين بازي خود به مصاف كانادا مي رود. تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان به دليل امتياز كمتر نسبت به تيم هاي فعال واليبال ساحلي، در زير گروه اين رقابت ها قرار گرفت. 16 تيم مسابقات زيرگروه را از امروز آغاز مي كنند كه به صورت تك حذفي خواهد بود. در نهايت تيم قهرمان مسابقات زير گروه (يك تيم) به مرحله مقدماتي انتخابي المپيك 2012 لندن صعود مي كند. از مرحله مقدماتي تور جهاني گراند اسلم نيز هشت تيم به مرحله نهايي اين رقابت ها صعود خواهد كرد تا در آن مرحله با 16 تيم ديگر كه جمعا 24 تيم مي شوند، رقابت هاي خود را آغاز كنند. مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی گراند اسلم معتبرترين مسابقات این رشته ورزشی در جهان است. اين مسابقات از امروز با حضور 80 تیم برتر ساحلی جهان در پكن آغاز شد كه به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. با توجه به مصدومیت زانوی آق محمد سلاق، تیم دوم ایران شامل رحمان رئوفی و بهمن قلی پور در این مسابقات شرکت كرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه دیدارهای کاله در قهرمانی باشگاه های آسیا
بازديد : 1045

آپلودسنتر آپ98   كنفدراسيون واليبال آسيا برنامه مسابقات واليبال قهرماني باشگاههاي مردان آسيا را اعلام كرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دهم تیرماه به مدت 9 روز (18 تیر) در شانگهای چین برگزار می شود که پنج روز نخست دور مقدماتی، یک روز استراحت و سه روز آخر نیمه نهایی و نهایی خواهد بود. تیم والیبال کاله در نخستین دیدار دور مقدماتی به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت و در دومین روز این رقابت هانیز استراحت دارد. نماینده والیبال کشورمان در سومین روزاز دور مقدماتی با نماینده قطر بازی می کند و در روز 13 تیرماه که برابر با چهارمین روز مسابقات است به مصاف نماینده میانمار خواهد رفت. کاله در پنجمین و آخرین روز دور مقدماتی نیز استراحت دارد. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایمردان آسیا با حضور 17 تیم در چهار گروه و در دو سالن شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد که گروه بندی تیم های شرکت کننده به قرار زیر است: گروه اول: چین، ویتنام، افغانستان، امارات
گروه دوم: ایران، قطر، ازبکستان و میانمار
گروه سوم: قزاقستان، اندونزی، هندوستان و کویت
گروه چهارم: ژاپن، تایلند، تاجیکستان، سنگاپور و مغولستان
برنامه کامل دور مقدماتی این مسابقات و ساعت بازی ها به وقت ملحی به قرار زیر است :
دهم تیرماه (روز اول): 10:30، ویتنام – افغانستان 10:30، ایران – ازبکستان 13:30، اندونزی – قزاقستان 13:30، سنگاپور – تاجیکستان 16:30، امارات – چین 16:30، مغولستان – تایلند
یازدهم تیرماه (روز دوم): 10:30، هندوستان – کویت 10:30، ژاپن – مغولستان 13:30، امارات – ویتنام 13:30، تایلند – سنگاپور 16:30، چین – افغانستان 16:30، میانمار – قطر
دوازدهم تیرماه (روز سوم): 10:30، تاجیکستان – تایلند 10:30، ازبکستان – میانمار 13:30، اندونزی – کویت 13:30، سنگاپور - ژاپن 16:30، قزاقستان – هندوستان 16:30، ایران – قطر
سیزدهم تیرماه (روز چهارم): 10:30، مغولستان – سنگاپور 13:30، هندوستان – اندونزی 13:30، ژاپن – تاجیکستان 16:30، ویتنام – چین 16:30، میانمار – ایران
چهاردهم تیرماه (روز پنجم): 10:30، تاجیکستان – مغولستان 13:30، افغانستان – امارات 13:30، قطر – ازبکستان 16:30، کویت – قزاقستان 16:30، تایلند – ژاپن
پانزده تیرماه همه تیم استراحت دارند و از شانزدهم تیرماه مراحل بعدی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایآسیا به مدت سه روز پیگیری خواهدشد. قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان كه مهرماه سال جاري در قطر برگزارمي شود را كسب مي كند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

بازیکنان کاله به AVC معرفی شدند
بازديد : 979

آپلودسنتر آپ98    بازیکنان تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دهم تیرماه به مدت 9 روز (18 تیر) در شانگهای چین برگزار می شود که پنج روز نخست دور مقدماتی، یک روز استراحت و سه روز آخر نیز مراحل نیمهنهایی و نهایی این رقابت ها خواهد بود. تیم والیبال کاله مازندران که با قهرمانی در لیگ برتر والیبال سال 90جواز حضور در رقابت هاي قهرماني باشگاههاي مردان آسيا را به دست آورد، به عنوان نماينده ايران با 12 بازیکن در این رقابت ها شرکت می کند. فدراسيون واليبال ايران اسامي 19 بازيكن كاله را براي شركت در اين رقابت ها به كنفدراسيون واليبال آسيا معرفي كرد كه كادر فني مي بايست تا زمان اعزام تيم به چين 12نفر آنها را به عنوان نفرات نهايي تيم كاله مازندران براي شركت در رقابت هاي باشگاههاي مردان آسيا انتخاب و معرفي كند. اسامي 19 بازيكن معرفي شده به قرار زير است: فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، میرسعید معروف، حسام بخششی، عادل غلامی، حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی، علیرضا نادی، آرش صادقیانی، شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی، وحید سید عباسی، مهدی رنجبر، عبدالرضا علیزاده، رضا قراء و علی حسینی همچنين حسن منصوری به عنوان سرپرست، بهروز عطائی (سرمربی)، محمد شریعتی (کمک مربی)، قاسم نائيچي به عنوان تمرين دهنده ، مهرداد مهرانپور به عنوان آناليزور و دکتر فرهادی به عنوان پزشک تیم والیبال کاله را همراهی خواهند کرد. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایآسیا با حضور 17 تیم در چهار گروه برگزار خواهد شد که تیم کاله مازندارن به عنوان نماینده ایران با نمایندگان قطر، ازبکستان و میانمار درگروه دوم این رقابت ها قرار دارند. گروه اول: چین، ویتنام، افغانستان، امارات گروه دوم: ایران، قطر، ازبکستان و میانمار گروه سوم: قزاقستان، اندونزی، هندوستان و کویت گروه چهارم: ژاپن، تایلند، تاجیکستان، سنگاپور و مغولستان قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را به دست می آورد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ديدار تيم ملي واليبال ساحلي با رئيس فدراسيون واليبال/عكس
بازديد : 1212

حضور تیم ملی والیبال ساحلی برای نخستین بار در تور جهانی
بازديد : 980

آپلودسنتر آپ98    تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان بامداد فردا – یکشنبه – برای نخستین حضور در تور جهانی "گراند اسلم" راهی پکن مرکز کشور چین مي شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از پيگيري ها و مذاكرات مكرر فدراسيون واليبال ايران با فدراسيون جهاني واليبال و فدراسيون واليبال چين مبني بر ثبت نام ساحلي بازان ايران براي شركتدر مسابقات والیبال ساحلی تور جهانیگراند اسلم كه معتبرترين مسابقات این رشته ورزشی در جهان است، بالاخره عصر امروز شنبه 16 ارديبهشت مراحل ثبت نام نماينده ايران در اين مسابقات نهايي شد. اين مسابقات از 20 اردیبهشت ماه جاری در پکن برگزار مي شود كه 80 تیم برتر ساحلی جهان در این رقابت ها حضور دارند و رقابت های خود را به مدت پنج روز پیگیری می کنند. قرعه کشی تور جهانی والیبال ساحلیگراند اسلم عصر روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان تیم ها در پکن برگزار مي شود تاتیم ملی والیبال ساحلی ایران حریفان دور مقدماتی خود را بشناسد. سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در خصوص ترکیب تیم ایران در این رقابت ها گفت: با توجهبه اینکه مصدومیت زانوی آق محمد سلاق هنوز به کامل برطرف نشده است، تیم دوم ایران شامل رحمان رئوفی و بهمن قلی پور در این مسابقات شرکت می کنند. "حمید موحدی" تصریح کرد: کادر درمانی فدراسیون والیبال حضور نیافتن سلاق در این رقابت ها را توصیهکردند تا روند بهبودی او کامل شود و برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شود. وی حضور ایران در این مسابقات را تجربه بسیار خوب برای بازیکنان دانست و گفت: این رقابت ها میدانی بزرگ برای ایران است که با قدرتمندترین تیم های جهان باید مبارزهکنند. سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ضمن تشکر از رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال برای پیگیری مستمر و نهایی کردن حضور تیم ایران در این رقابت ها گفت: با پیگیری های آنان مجوز حضور ایران در تورجهانی والیبال ساحلی گراند اسلم ازفدراسیون جهانی والیبال دریافت شد. موحدی همچنین به دیدار اعضای تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با رییس فدارسیون والیبال اشاره کرد و گفت: در این دیدار داورزنی در خصوص عملکرد گذشته والیبال ساحلی و توقع و انتظارات فدراسیون از بازیکنان ساحلی کشورمان صحبت های کرد . رییس فدراسیون والیبال در این دیدار تاکید کرد که اگر والیبال ساحلی ایران موفق به کسب جواز حضور در بازی های المپیک 2012 لندن شود، جهش بسیار بزرگی در این رشته ورزشی اتفاق افتاده است. تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان به همراه سرمربی خود ساعت 5:30 دقیقه بامداد فردا یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی پکن خواهند شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

دیدار تیم ملی والیبال ساحلی با رئيس فدراسيون واليبال
بازديد : 1174

آپلودسنتر آپ98    بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان ساعت 15 عصر امروز شنبه 16 ارديبهشت قبل از آغاز تمرینات خود در اردوی تیم ملی با رییس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "محمدرضا داورزنی " در این دیدار با اشاره به ویژگی های والیبال ساحلی و تفاوت آن با سالنی افزود: اگر بازیکنان والیبال ساحلی خود را باور کنند، ایران می تواند در این رشته ورزشی در آسیا و جهان تبديل به يك قدرت مطلق شود. همانطور كه در رقابت هاي آسيايي قهرمان شد. چراكه ما ظرفيت پيشرفت در اين رشته را نيز داريم. در اين جلسه كه دكتر خسرو ابراهيم رئيس سازمان تيم هاي ملي نيز حضور داشت، رییس فدارسیون والیبالبا تاکید بر اینکه فدراسیون والیبالاز تمامی برنامه های ساحلی حمایت و آنها را اجرایی می کند، تاکید کرد: باید این برنامه ها هدف گذاریشده باشد که مسیر رشد وتوسعه والیبال ساحلی را ترسیم کند. فدراسيون تمام سعي خود را براي فراهم كردن شرايط لازم به منظور صعود تيم ملي ساحلي كشورمان به مسابقات انتخابي المپيك را فراهم مي كند. همانطور شاهد بوديد در طي اين چند روز با مذاكراتي كه با فدراسيون جهاني واليبال انجام داديم، تيم را براي شركت در تورجهاني چين در پكن ثبت نام كرديم و بعد از آن براي قزاقستان اقدام كرديم. داورزنی به مصدومیت سلاق در مسابقات تایلند و اندونزی اشاره کرد وگفت: طبق هماهنگي هاي انجام شده با توجه به اینکه مصدومیت وی کاملا بر طرف نشده است، تنها یک تیم به مسابقات چین اعزام خواهد شد اما در تور مسابقات ساحلی قزاقستان دو نماینده ایران حضور خواهندداشت. لازم به ذكر است پرویز فرخی، آقا محمد سلاق، بهمن قلی پور و رحمان رئوفی چهار بازیکن دعوتی به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی به همراه حمید موحدی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی، سعيد ضيغمي فيزيوتراپ و کامران ذوقی سرپرست این تیم در این دیدار حضور داشتند. تیم ملی والیبال ساحلی خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن که خردادماه در كشور چین برگزار خواهد شد، آماده می کند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

آغاز مجدد اردوي تيم ملي واليبال در تهران
بازديد : 1105

آپلودسنتر آپ98    تیم ملی والیبال کشورمان از 18 اردیبهشت ماه اردوی آمادگی خود را درتهران آغاز می کند و قبل از اعزام به ژاپن نیز شش دیدار تدارکاتی دیگر با جمهوری چک و کوبا برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که بامداد جمعه پس از برگزاري اردو در سه کشور اروپایی به تهران بازگشت، از روز دوشنبه 18 اردیبهشتماه تمرینات آماده سازی خود را با 15 بازیکن به مدت هشت روز در تهران آغاز خواهد کرد. این تیم سپس 25 اردیبهشت ماه برای برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال چک، عازم این جمهوری می شود تا به مدت شش روز علاوه بر دو بازی دوستانه ، تمرینات آماده سازی خود را در جمهوری چک پیگیری کند. ملی پوشان کشورمان روز نخست خردادماه به تهران بازخواهند گشتتا به مدت هشت روز در فدراسیون والیبال اردو زنند و چهار دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی والیبال کوبا برگزار کنند. بدین ترتیب اردوی تیم ملی والیبال کشورمان در سرزمین گلها لغو شد وبازی با کوبا در برنامه های این تیمقرار گرفت. بر اساس این برنامه، کاروان والیبال ایران نهم خردادماه تهران را به مقصد توکیو در ژاپن ترک می کند تا پس از دو روز اردو در این کشور از 12 خردادماه به مصاف حریفان انتخابیلندن برود. یکی دیگر از برنامه های فدراسیون برای تیم ملی والیبال اعزام دو روز زودتر تیم به ژاپن است که در صورت انجام هماهنگي لازم، تیم ملیوالیبال هفتم خردادماه راهی توکیو خواهد شد تا از نظر آب و هوایی با شرایط این کشور سازگاری بهتری داشته باشد. سعید معروف، مهدی مهدوی، علیرضا نادی، سید محمد موسوی عراقی، علیرضا جدیدی، محمد حسن صنوبری، امیر غفور، شهرام محمودی، رضا قرا،حمزه زرینی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، علی مباشری و فرهاد ظریف 15 بازیکن دعوت شده به اردوی دوشنبه 18 اردیبهشت ماه تيم ملي واليبال هستند. لازم به ذكر است تمرينات تيم ب ايران نيز از روي دوشنبه كما في السابق برگزار مي شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

موافقت با در خواست کوبا و عذر خواهی از هلندی ها
بازديد : 1008

آپلودسنتر آپ98    فدراسیون والیبال ایران با درخواست کوبا برای حضور در تهران موافقت کرد و از هلندی ها عذر خواهی کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از مذاکره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی و انجام بررسی های لازم، فدراسیون والیبال ایران طی نامه ای رسما با در خواست کوبا مبنی بر حضور تیم ملی این کشور در تهران و برگزاریچند دیدار دوستانه در فاصله زمانی 22 تا 29 می موافقت کرد. پیش از این قرار بود تیم ملی والیبال کشورمان 15 تا 25 می جهت برگزاری چند دیدار دوستانه به جمهوری چک سفر کند و سپس از آنجابه هلند برود تا دو دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی این کشور داشته باشد، پیشنهاد کوبا برای سفر به ایران در 22 می و انجام سه یا چهار دیدار تدارکاتی تغییراتی را در برنامه آماده سازی تیم ملی به وجود آورد. با توجه به محدودیت زمانی و آغاز رقابت های انتخابی المپیک از اول ماه جون میلادی در کشور ژاپن فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه انصراف خود را از انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی هلند اعلام کرد و از فدراسیون والیبال این کشور عذر خواهی کرد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان پس از سفر به جمهوری چک و انجام سه دیدار دوستانه، به تهران باز می گردد تا خود را برای برگزاری چهار دیدار دوستانه باتیم ملی کوبا آماده کند و پس از چند روز حضور در ایران چهار روز زود تر اززمان آغاز رقابت های انتخابی المپیک راهی توکیو می شود تا پس از برگزاری هشت مسابقه برای اولین بار در تاریخ والیبال جواز حضور در رقابت های انتخابی المپیک را کسب کند. از طرف دیگر مردان والیبال کوبا پساز شرکت در مسابقات انتخابی المپیکقاره نورسکا که از 7 تا 12 می در ایالات متحده برگزار می شود، برای حضور در مرحله اول لیگ جهانی والیبال که از 18 تا 20 می در توکیوی برگزار می شود، عازم ژاپن خواهند شد و سپس برای انجام دیدار های دوستانه با تیم ملی ایران به تهران می آیند. چرا که اگر در رقابت های انتخابی المپیک نورسکا موفق بهصعود به المپیک نشوند، تنها شانس خود را می توانند در یکی از رقابت های انتخابی در کشور های ژاپن یا آلمان یا ایتالیا بیازمایند. برنامه کلیه مسابقات انتخابی المپیک : قاره امریکای حنوبی: 11 تا 13 می درآرژانتین قاره نورسکا: 7 تا 12 می در ایالات متحده قاره اروپا: 8 تا 13 می در بلغارستان چند قاره ای: 1 تا 10 جون در توکیو چند قاره ای: 8 تا 10 جون در آلمان چند قاره ای: 8 تا 10 جون در ایتالیا بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان تا 13 می 2012 سه حریفغیر آسیایی خود را در رقابت های انتخابی المپیک خواهد شناخت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تيم ملي واليبال ساحلي به اردو رفت
بازديد : 1112

آپلودسنتر آپ98    تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با چهار بازیکن به اردوی آمادگی مسابقات انتخابی المپیک رفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این اردو از پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. پرویز فرخی، آقا محمد سلاق، بهمن قلی پور و رحمان رئوفی چهار بازیکن دعوتی به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر حمید موحدی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی پیگیری خواهند کرد. سعید ضیغمی به عنوان فیزیوتراپ، مهرداد مهران پور به عنوان آنالیزور وکامران ذوقی نیز به عنوان سرپرستتیم ملی والیبال ساحلی کشورمان را دراین اردو همراهی می کنند. تیم ملی والیبال ساحلی خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن که خردادماه در چین برگزار خواهد شد، آماده می کند. لازم به ذکر است در صورت انجام هماهنگی لازم و دریافت ویزا ساحلی بازان کشورمان هفته آینده در تور جهانی " گراند اسلم" در پکن حضورخواهند یافت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

سفر نامه تیم ملی در قاره سبز
بازديد : 1262

   آپلود سنتر رایگان تصویر< تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری هفت دیدار تدارکاتی عازم سه کشور اروپایی شده بود، ساعت چهار بامداد امروز – جمعه – به تهران بازگشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال سوم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد اسلوونی ترک کرد و در پنجم ارديبهشت در نخستین دیدار تدارکات یخود در قاره اروپا موفق به شکست سه بر یک تیم ملی والیبال اسلوونی شد. تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی دوستانه مقابل میزبان خود اسلوونی سه بر دو متوقف شد تا با یک پیروزی و یک شکست این کشور را به مقصد صربستان ترک کند. تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان قهرمان قاره اروپا رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد. شاگردان خولیو ولاسکو ست های دوم و چهارم را 25 بر 23 و 25 بر 21 از آن خود کردند و ست های اول، سوم و پنجم را 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 17 به حریف خود واگذار کردند. ملی پوشان والیبال کشورمان که خودرا برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کنند، شنبه 9 اردیبهشت ماه در چهارمین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی صربستان رفتند و در مبارزه ای نزدیک موفق به شکست سه بر یک این تیم شدند. در پنجمین بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال، بازیکنان ذخیره این تيم در نخستين ديدار خود در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان موفق به شکست تیم ملی ب این کشور شدند. از ویژگی های تورنمنت چهار جانبه بلغارستان حضور تیم استرالیا است که این تیم یکی از حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن درمنطقه آسیا است و همچنین امکان حضور بغارستان در رقابت های انتخابی المپیک نیز به عنوان یک از سه تیم غیر آسیایی وجود دارد. ششمین بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال در دومین بازی تورنمنت چهارجانبه بلغارستان انجام شد که ملی پوشان ایران مقابل تيم ملي استراليا سه بر صفر به پيروزي رسيد. و در نهایت چهارشنبه 13 اردیبهشت ماهتیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار دوستانه در قاره اروپا به مصاف تیم ملی بلغارستان رفت که در دیداری نزدیک و نفس گیر ست های اول و سوم را 25 بر 22 و 25 بر 19 از آن خود کرد و در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 9 مغلوب شد. در مجموع تیم ملی والیبال کشورمان در هفت مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در سه کشور اروپایی چهار پیروزی به دست آورد و سه شکست را نیز تجربه کرد. تیم ملی والیبال ایران سفر به جمهوری چک و هلند را نیز در برنامه سفرهای تدارکاتی خود دارد که در صورت ضدور ویزا در اواخر اردیبهشت ماه اعزام خواهد شد. در ضمن فدراسیون والیبال کوبا نیز درخواست برگزاری چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال ایران درتهران را دارد که هنوز پاسخ فدراسیون ایران به این کشور اعلام نشده است. لازم به ذکر است خوان سیچلو سرمربی تیم ب ایران و دستیار خولیو ولاسکو در تیم الف ایران که ساعت چهار بامداد امروز با تیم ملی به کشور بازگشت، ساعت 10 بامداددر تمرین تیم ملی ب در فدراسیون والیبال حضور یافت و برنامه های جدید تمریناتی این تیم را با مربیان حاضر در اردو پی گیری کرد./font>
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

در خواست کوبا از ایران برای حضور در تهران
بازديد : 1047

آپلودسنتر آپ98    فدراسیون والیبال کوبا با ارسال نامه ای از فدراسیون والیبال ایران در خواست کرد برای برگزاری چند بازی دوستانه به کشورمان سفر کند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از مذاکره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایرانبا رئیس کنفدراسیون والیبال قاره نورسکا مبنی بر برگزاری بازی های دوستانه و افزایش همکاری های دو جانبه، صبح امروز جمعه 15 اردیبهشت فدراسیون والیبال کوبا با ارسال نامه ای از فدراسیون والیبال ایران تقاضا کرد، تیم ملی این کشور جهت برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال کشورمان در فاصله زمانی22 لغایت 29 می به ایران بیاید. کوبایی ها در نامه خود پس از تبریک به فدراسیون والیبال به علت ارتقای سطح والیبال در ایران گفته اند:تصمیم داریم به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک در تاریخ 22 تا 29 می به ایران بیاییم و سه یا چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام دهیم و به همین دلیل از شما در خواست می کنیم تا در صورت موافقت هماهنگی های لازم را جهت ارسال دعوتنامه انجام دهید. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این باره گفت: به دلیل اینکه ما دو سفر چک و هلند را در پیش رو داریم و برای آنها هم برنامه ریزی کرده ایم و سفر کوبا به ایران هم احتمالا با یکی از آنها تداخل زمانی خواهد داشت، می بایست بررسی بیشتری انجام دهیم. در جلسه ای که با ولاسکو خواهم داشت در این باره صحبت می کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم و سپس به در خواست کوبا جواب می دهیم. لازم به ذکر است تیم ملی کوبا که یکی از قدرت های والیبال دنیا به شمار می آید و عنوان دار یک مقام قهرمانی و سه نایب قهرمانی در رقابتهای جام جهانی والیبال است و تا به حال یک مقام قهرمانی و پنج مقام نایب قهرمانی در لیگ جهانی والیبال بدست آورده و اکنون در جایگاه پنجم رده بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد، در آخرین دیدار خود مقابل تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2011 ژاپن سه بر صفر پیروز شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

شکست شاگردان ولاسکو مقابل تیمملی بلغارستان
بازديد : 1028

آپلودسنتر آپ98 تیم ملی والیبال کشورمان مقابل مردان والیبال بلغارستان 3 بر 2 مغلوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ديشب چهارشنبه تیم ملی ایران در هفتمین دیدار دوستانه در قاره اروپا به مصاف تیم ملی بلغارستان رفت که در دیداری نزدیک و نفس گیر ست های اول و سوم را 25 بر 22 و 25 بر 19 از آن خود کرد و در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 9 مغلوب شد. شاگردان خولیو ولاسکو با ترکیب معروف، نادی، موسوی، ظریف، قرا، غفور و میرزا جانپور مسابقه را آغاز کردند و در طول بازی مهدوی، فیاضی، مباشری و محمودی نیز به بازی گرفته شدند. لازم به ذکر است کاروان والیبال کشورمان امروز پنجشنبه صوفیه را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

پيروزي مقتدرانه مردان واليبال ايران مقابل استراليا
بازديد : 1590

   آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال كشورمان در ديدار دوستانه مقابل تيم ملي استراليا سه بر صفر به پيروزي رسيد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم ايران شب گذشته در ششمين ديدار تداركاتي خود، مقابل مردان واليبال استراليا با تركيب معروف، غفور، جديدي، نادي، ميرزا جانپور، قائمي و ظريف به ميدان رفت كه موفق شد سه بر صفر حريف خود را شكست دهد. استراليايي ها كه در مقابل بازي مردان واليبال ايران حرفي براي گفتن نداشتند سه ست اين ديدار را با امتيازات 21 بر 25، 23 بر 25 و 20 بر 25 واگذار كردند. پس از اتمام بازي با توافق سرمربيان، ذخيره هاي دو تيم يك ست با هم مسابقه دادند كه باز هم دخيره هاي تيم ملي كشورمان 25 بر 21 پيروز شدند. در پايان بازي علي رغم پيروزي سه بر صفر تيم ايران، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان در حالي كه از بازي شاگردانش ناراضي بود گفت: توقع داشتم بازي بهتري ارائه مي داديم و با نتيجه بهتري اين بازي را مال خود مي كرديم. لازم به ذكر است در بازي ديروز موسوي و زريني به علت سرماخوردگي و مصدوميت جزئي استراحت داشتند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تيم ملي ايران در بلغارستان/عكس
بازديد : 1119

ادامه مطلب

گزارش فني مسابقه ايران – بلغارستان
بازديد : 1118

آپلود سنتر رایگان تصویر شب گذشته تيم ملي ايران با ذخيره هاي خود مقابل تيم ب بلغارستان 3 بر يك به پيروزي رسيد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان تيم ايران را باذخيره هاي خود ( مباشري، فياضي، ميرزاجانپور، محمودي، صنوبري، جديدي و مهدوي) به مصاف تيم ب بلغارستان فرستاد و در اين ديدار كه حدود يك ساعت و نيم طول كشيد: تیم ایران در سرویس، حمله و دفاع از بلغارستان بهتر عمل کرد و تیم والبیال بلغارستان تنها در دریافت اولشش درصد از تیم ایران بهتر بود. از نکات جالب توجه ابن مسابقه، بازي گرفتن علیرضا مباشری در دو ست اول در پست لبیرو بود و در ست سوم و چهارم مباشری دريافت کننده قدرتی شد و فياضی لیبرو. امتیاز آورترین بازیکن میدان، الکساندرف بازكن شماره 25 بلغار ها بود که 19 امتیاز را کسب کرد. بهترين حمله کننده تیم وایبال ایران حسن صنوبری و علیرضا مباشری با 57 در صد موفقیت بوده اند. مهمترين برنامه تیم والیبال ایران زدن سرویس به سمت بازيكن شماره 10بلغارستان به نام براتوف بوده است كه براتوف از 48 دریافت خود تنها در 62 درصد آنها موفق بود. در مقابل تیم والیبال بلغارستان نیمی از سرویس های خود را به سوی فیاضی زد و فياضی 54 درصد در دريافت موفق بود. فايل مربوط به گزارش اين ديدار كه توسط نويد مشجري آناليزور تيم ملي واليبال كشورمان تهيه شده به قرار زير است:
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی ب بلغارستان مغلوب ذخيره هاي ايران شد
بازديد : 1217

آپلود سنتر رایگان تصویر بازیکنان ذخیره تيم ملي واليبال كشورمان در نخستين ديدار تداركاتي این تیم در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان موفق به شکست تیم ملیب این کشور شدند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، این دیدار ساعت 18 به وقت محلی در صوفیه بلغارستان برگزار شد و ذخیره های تیم ملی والیبال سه بر یک و با امتیازهای 23 بر 25، 25بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 19 بر این تیم غلبه کردند. بعد از این دیدار، تیم ملی الف بلغارستان و استرالیا به مصاف یکدیگر که خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان از تماشاگران ویژه این مسابقه بود. از ویژگی های تورنمنت چهار جانبه بلغارستان حضور تیم استرالیا است کهاین تیم یکی از حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن درمنطقه آسیا است که خردادماه سال جاری در ژاپن برگزار خواهد شد. از سوی دیگر تیم ملی بلغارستان که میزبان رقابت های گروه اروپا است، امکان حضورش در رقابت های انتخابی المپیک وجود دارد. بنابر این دیدار دو روز آینده تیم ملی والیبال کشورمان با استرالیا و بلغارستان علاوه بر حساسیت های خود ، دیدار تدارکاتی خوبی برای شناخت حریفانآینده خواهد بود. تيم ملي واليبال كشورمان امروز سه شنبه ساعت 17 به وقت محلي با تيم ملي استراليا و ساعت 20 روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه نیز با تيم ملي الف بلغارستان بازي خواهد داشت. گفتني است تيم ملي واليبال كشورمان پس اردوي بلغارستان به تهران باز خواهد گشت تا پس از اخذ ويزاي كشور جمهوري چك سه ديدار تداركاتي در اين كشور برگزارکند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

سرزمين گلها ميزبان ديگري براي مردان واليبال ايران
بازديد : 1198

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال كشورمان پس از اردوي تداركاتي جمهوري چك براي برگزاري دو ديدار دوستانه به هلند سرزمين گلها خواهد رفت. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، بر اساس دعوت فدراسيون واليبال هلند، تيم ملي واليبال كشورمان 30 ارديبهشت ماه از جمهوريچك براي برگزاري دو بازي دوستانه با تيم ملي هلند راهي آمستردام خواهد شد. تيم ايران كه در حال حاضر در اردويبلغارستان به سر مي برد، پنجشنبه هفته جاري به تهران باز خواهد گشت و در صورت صدور رواديد و ويزا 26 اردبهشت راهي جمهوري چك مي شود. ملي پوشان كشورمان در مدت پنج روز اقامت در چك علاوه بر پيگيري تمرينات آماده سازي خود سه بازي دوستانه با تيم ملي واليبال جمهوري چك برگزار خواهند كرد و در صورت اخذ ويزا از چك راهي هلند خواهند شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ذخيره هاي ايران به مصاف تيم ب بلغارستان مي روند
بازديد : 1134

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال كشورمان در نخستين ديدار تداركاتي خود در بلغارستان ساعت 18 امشب به وقت محلي با بازيكنان ذخيره خود به مصاف تيم ملي واليبال ب بلغارستان مي رود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان تصميم دارد در نخستين ديدار تداركاتي بلغارستان از ذخيره ها استفاده كند تا آنان را نيز درشرايط مسابقه بيازمايد. بدين ترتيب بازيكنان ذخيره تيم ملي كشورمان به مصاف تيم ب بلغارستان مي روند. تيم ملي واليبال كشورمان فردا سه شنبه ساعت 17 به وقت محلي نيز با تيم ملي استراليا در صوفيه بلغارستان بازي دوستانه برگزار خواهد كرد. ملي پوشان كشورمان همچنين ساعت 20 روزچهارشنبه 13 ارديبهشت ماه با تيم ملي الف بلغارستان در يك ديدار تداركاتي بازي خواهند كرد. گفتني است تيم ملي واليبال كشورمان پس اردوي بلغارستان به تهران باز خواهد گشت تا پس از اخذ ويزاي كشور جمهوري چك سه ديدار تداركاتي در اين كشور داشته باشد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

گزارش فني سايت فدراسيون واليبال صربستان از بازي دوستانه با تيم ملي ايران
بازديد : 1040

آپلود سنتر رایگان تصویر وب سايت رسمي فدراسيون واليبال صربستان گزارش فني آخرين ديدار دوستانه ايران و صربستان را منتشر كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم ملي واليبال كشورمان شنبه شب 9 ارديبهشت در آخرين ديداردوستانه خود در صربستان مقابل تيم ملي اين كشور سه بر يك به پيروزي رسيد. بر اساس اين گزارش كه در وب سايت فدراسيون صربستان منتشر شده، خوليو ولاسكو تيم ايران را با تركيب معروف، قائمي، موسوي، زريني، نادي، غفورو ظريف به ميدان فرستاد و مردان واليبال كشورمان پس ازاينكه ست اول را با امتياز 25 بر 20به حريف خود واگذار كردند، درسه ست بعد 25 بر 20، 26 بر 24 و 29 بر 27 پيروز شدند. همانطور كه در اين گزارش مشاهده ميشود در طول اين چهار ست، دو تيم از بازيكنان اصلي خود استفاده كردند و در پايان بازي با توافق سرمربيان، ذخيره هاي دو تيم با هم يك ست بازي كردند كه اين ست 25 بر 20 به سود صرب ها به پايان رسيد. تيم ايران بيشترين پوئن ها را در اين بازي زماني بدست آورد كه پاسور صرب ها در منطقه پنج حضور داشت. ايران در سرويس و دفاع برتر بود و صرب ها در حمله و دريافت. تيم ايران در اين بازي 30 اشتباه داشت و تيم صربستان 36 اشتباه. لازم به ذكر است اين گزارش توسط آناليزور تيم ملي صربستان به وسيله برنامه ديتا والي تهيه و منتشر شده و با توجه به خصوصيات برنامه ديتا والي و به لحاظ اينكه اين گزارش بهصورت كلي از پنج ست بازي گرفته شده است، نتيجه خروجي برنامه 3 بر 2 به نفع ايران ثبت شده كه در حقيقت بازي سه بر يكبه نفع ايران به پايان رسيده است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تيم ملي واليبال ايران در اروپا/عكس
بازديد : 1155

ادامه مطلب

پیروزی مردان والیبال ایران مقابل تیم ملی صربستان
بازديد : 1131

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال کشورمان ديشب در چهارمین دیدار دوستانه خود در قاره اروپا مقابل تیم ملی صربستان به پیروزی رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مردان والیبال کشورمان از ساعت 21:30 شنبه 9 اردیبهشت به وقت تهران به مصاف تیم ملی والیبال صربستان رفتند که در مصافی نزدیک موفق به شکست صرب های میزبان شدند. شاگردان خولیو ولاسکو با ترکیب نادی، معروف، زرینی، موسوی، ظریف، غفور و قائمی به مصاف قهرمان قاره اروپا که با کلیه نفرات اصلی خود به این میدان آمده بود، رفتند و علی رغم اینکه ست اول را 25 بر 22 واگذار کردند، سه ست بعد را 25 بر 21، 26 بر 24 و 29 بر 27 از آن خود کردند تا چهارمین بازی تدارکاتی خود در قاره سبز را با پیروزی به پایان رسانند. کاروان والیبال کشورمان ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 10 اردیبهشت بهوقت محلی جهت برگزاری چهار دیدارتدارکاتی با تیم های ملی بلغارستان با اتوبوس راهی بلغارستانمی شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

باخت ایران برابر صربستان
بازديد : 960

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان قهرمان قاره اروپا رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 21:30 شب گذشته (جمعه) به وقت تهران (19:00 به وقت محلی) با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، محمد موسوی و فرهاد ظریف به مصاف صربستان میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. شاگردان خولیو ولاسکو ست های دوم و چهارم را 25 بر 23 و 25 بر 21 از آن خود کردند و ست های اول، سوم و پنجم را 26 بر 24، 25 بر 22 و 15 بر 17 به حریف خود واگذار کردند. مردان والیبال کشورمان که خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کنند، ساعت 21:30 امشب شنبه 9 اردیبهشت در چهارمین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملیصربستان می روند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

اسلوونی در برابر تيم ملي ایران تسلیم شد
بازديد : 1024

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در قاره اروپا موفق به شکست تیم ملی والیبال اسلوونی شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار سه بر یک بر اسلوونی غلبه كرد. ملی پوشان کشورمان که با ترکیب سعید معروف، حمزه زرینی، حسن سنوبری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی ، فرهاد ظریف و رضا قرا بازی را آغاز کردند در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر20، 25 بر 23 و 25 بر 17 اسلوونیرا از پیش رو برداشتند و تنها در ست سوم با امتیاز 25 بر 18 مغلوباین تیم شدند. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار تنها دو تعویض انجام داد و علیرضا مباشری و مهدی مهدوی را به بازي گرفت. گفتنی است خولیو ولاسکو در بازی امروز به پوریا فیاضی ، شهرام محمودی و امیر غفور استراحت داد تا از آنان در صورت نیاز در بازی فرداچهارشنبه استفاده کند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی والیبال امروز به مصاف اسلوونی می رود
بازديد : 1247

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 18 امروز – سه شنبه - به وقت محلی در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی عازم این کشور شده است، صبح امروز سومین جلسه تمرینی خود را به مدت دو ساعت با حضور خولیو ولاسکو و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار کرد. ملی پوشان کشورمان ساعت 18 به وقت محلی در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال اسلوونی خواهند رفت و فردا چهارشنبهنیز دومین بازی تدارکاتی خود را در برابر این تیم برگزار خواهند کرد. سعيد معروف، مهدي مهدوي، عليرضا نادي، سيد محمد موسوي عراقي، عليرضا جديدي، محمد حسن صنوبري،امير غفور، شهرام محمودي، رضا قرا،حمزه زريني، پوريا فياضي، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزا جانپور، علي مباشري و فرهاد ظريف 15 بازیکن اعزامی هستند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف