پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

داوودی: از ولاسکو متشکرم
بازديد : 628

پس پیروزی ایران مقابل صربستان خولیو ولاسکو دست به تغییر دو بازیکن زد. آرش کمالوند و رحمان داوودی. دو بازیکن جوانی که در پست دریافت کننده با تیم ب تمرین میکردند و تشنه تجربه بیشتر بودند. ولاسکو با انجام این دو تغییر آن هم پس از پیروزی ارزشمند برابر صربستان سوال های زیادی را در ذهن ها به وجود آورد. به هر حال این دو بازیکن جایگزین و برای دیدار با ایتالیا و کوبا همراه تیم ملی راهی مودنا شدند. رحمان داوودی دریافت کننده تیم ملی کشورمان که امروز روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و ولاسکو را از انتخابش سربلند بیرون آورد، پس از دیدار مقابل ایتالیا و شکست این تیم برابر تماشاگران خودی در خانه گفت: این دیدار جدا از برد و باخت، واقعا زیبا بود. مسابقه ای بود که سال ها از خاطره ها نمی رود. اگر می خواستیم این بازی را ببریم باید از حداکثر توان خود استفاده می کردیم. بچه از حداکثر توان خود هم بیشتر انرژی گذاشتند تا توانستیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.
داوودی ادامه داد: هر کس به طریقی به تیم کمک کرد. من سعی کردم بهتر دریافت کنم و خوب اسپک بزنم. در جاهایی هم توانستم در سرویس خوب عمل کنم. فرقی نمی کند من باشم یا کس دیگری. مهم این است تیم موفق شود. از اینکه در این شرایط حساس جواب دادم و به تیم کمک کردم واقعا خوشحالم. از ولاسکو هم به خاطر اعتماد کردن به من متشکرم.
بازیکن جوان تیم کشورمان افزود: نکته خیلی مهم در این دیدار این بود که ما ثابت کردیم که می توانیم در شرایط سخت و حساس پیروز شویم. به شرط آنکه تا اخر بجنگیم. آن هم مقابل ایتالیا، یکی از قدرت های والیبال دنیا.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف