ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند
بازديد : 571

ولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس پیروزی تاریخی ایران در مقابل ایتالیا قهرمان هشت دوره لیگ جهانی در شهر مودنا گفت: در این بازی ما شرایط ایده آلی نداشتیم و برای کسب تجربه به میدان رفتم. قائمی را یک روز قبل از بازی از دست دادیم و زرینی چند ساعت پیش از بازی به تیم پیوست. چند بازیکنمان هم دچار مشکل گوارشی شدند. من به بازیکنانم پیش از بازی گفتم بروید و بازی خود را انجام دهید. به نام ایتالیا کاری نداشته باشید. فقط بازی خود را انجام دهید. اینجا هستم تا فقط بازی خود را انجام دهیم و لذت ببریم.
سرمربی تیم ملی کشورمان افزود: درآغاز بازی شروع خوبی داشتیم. در ست سوم آنها با آوردن زایدسف و چند تغییر بازی را در دست گرفتند ولی در ست چهار با تغییراتی که دادیم توانستیم بر بازی سوار شویم. این بازی برای ما تجربه بزرگی بود. بردن ایتالیا در مودنای کار بزرگی است که بازیکنانم آن را به خوبی انجام دادند.
وی ادامه داد: بازیکنانم همان چیزی را که خواستم در زمین پیاده کردند. جنگ تا لحظه آخر. این مهمترین چیزی بود که توانستیم به آن عمل کنیم. بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و توانستند در لحظات حساس کم اشتباه عمل کنند و این پیروزی تاریخی را برای والیبال ایران رقم زنند. از همه آنها تشکر می کنم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف