ایتالیا مقابل مردان والیبال ایران زانو زد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ایتالیا مقابل مردان والیبال ایران زانو زد
بازديد : 781

تیم ملی والیبال ایران با شکست ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال، شگفتی ساز دور مقدماتی رقابت های سال 2013 شد تا سفید پوشان کشورمان در برابر آقای والیبال جهان در مودنای ایتالیا به پیروزی برسند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (جمعه شب) در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال مهمان ایتالیا در شهر مدونا به مصاف ایتالیا رفت. ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی هماهنگ و بسیار جذاب موفق به شکست قهرمان هشت دوره لیگ جهانی والیبال شدند.
تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در شرایطی سه بر یک به پیروزی رسید که از نظر بازیکن در شرایط مطلوبی نبود. دو ساعت قبل از آغاز بازی معروف مصدوم شد. قائمی نتوانست در ایتالیا بماند چهار بازیکن نیز مشکل گوارشی داشتند، اما آنان کار غیرممکن را در عمل ممکن ساختند.
تیم ایران در ست های اول ، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 32 بر 30 از سد لاجوردی پوشان ایتالیا گذشت و تنها در ست سوم 25 بر 21 مغلوب این تیم شد.
سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف هفت ملی پوش تیم ملی والیبال کشورمان در ست نخست این بازی بودند که تا امتیاز 24 نیز بدون تغییر بازی کردند. حمزه ززینی نیز در اینهای ست  به بازی آمد.
ملی پوشان کشورمان در ست نخست با ارائه بازی بسیار هماهنگ و منطقی و استفاده از سرویس های محکم دریافت ایتالیا را با مشکل روبرو کردند و دو وقت استراحت این بازی را نیز به نفع خود تمام کردند. تیم ملی والیبال ایران در ست نخست 25 بر 23 ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی را شکست دادند.
خولیو ولاسکو ست دوم را نیز با ترکیب ست نخست آغاز کرد و ملی پوشان کشورمان روند ست اول را دنبال کردند به گونه ای که وقت استراحت اول نیز به سود ایران به دست آمد. شکست صربستان در تهران تاثیر روانی خاصی بر روی تیم ایتالیا گذاشته بود و بازیکنان این تیم دفاع خوبی بر روی بازیکنان ما نداشتند و همین موضوع باعث شد وقت استراحت دوم ست دوم نیز 16 بر 13 به سود ایران شود. ایتالیا در ادامه این بازی برای نخستین بار یک امتیاز از ایران پیش افتاد اما با سرویس های خوب رحمان داوودی، تیم ملی والیبال کشورمان پیش افتاد و در نهایت ست دوم را نیز 25 بر 22 به سود خود خاتمه داد.
در ست سوم نیز تیم ملی والیبال کشورمان با ترکیب دو ست دیگر بازی را آغاز کرد اما در این ست وقت استراحت نخست به ایتالیا رسید. در ادامه بازیکنان ما کمی با استرس بازی کردند و دریافت ها نیز با مشکل روبرو شدند. یکی از دلایل این ناهماهنگی تیم ایران ورود ایوان زایتسو بازیکن ایتالیا در ست سوم بود. در نهایت تیم ایران در این ست 25 بر 22 نتیجه را واگذار کرد تا دو بر یک از ایتالیا پیش بماند.  
در ست چهارم شهرام محمودی از ابتدای ست به جای امیر غفور به میدان آمد و تیم ملی والیبال کشورمان در یک جدال نفسگیر این ست را 32 بر 30 به سود خود خاتمه داد تا در نهایت سه بر یک به پیروزی برسند وسه امتیاز شیرین از میزبان خود کسب کند.
تیم ملی والیبال کشورمان با کسب سه امتیاز این بازی شش امتیازه شد و در جایگاه پنجم گروه دوم لیگ جهانی والیبال باقی ماند. اما روس ها بیشتر از ایران از این پیروزی خوشحال خواهند شد زیرا حریف جدی آنان در صدر جدول امتیازی از بازی نخست خود کسب نکرد.
دوسان هودون از امریکا و دونالد استال از استرالیا قضاوت این دیدار رابرعهده داشتند و کامیلو آنتاو از موزامبیک به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
هر چند ایتالیایی ها نتوانستند ظرفیت سالن مسابقه را تکمیل کنند، اما ایرانیان مقیم ایتالیا و حتی تعدادی از ایراینان مقیم ایالات های جنوبی آمریکا در سالن حضور یافتند و ضمن تماشای بازی خوب ملی پوشان کشورمان، با تشویق های خود آنان را همراه کردند.
تیم ملی والیبال کشورمان روز یکشنبه نهم تیرماه در دومین بازی به مصاف ایتالیا در شهر ساساری این کشور خواهد رفت.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف