برنادی: ایران باید قدر ولاسکو را بداند/ این پیشرفت خاص ولاسکو است

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

برنادی: ایران باید قدر ولاسکو را بداند/ این پیشرفت خاص ولاسکو است
بازديد : 779

برنادی  ایران باید قدر ولاسکو را بداند  این پیشرفت خاص ولاسکو است 1

تمرینات تیم ملی ایران در سالن پالازاکای مودنا تماشاگران ویژه ای دارد و بازیکنان و مربیان بزرگ والیبال دنیا برای دیدن تمرینات ولاسکو در تیم ایران به این سالن می آیند. به گونه ای تعداد تماشاگران تمرینات تیم ایران بیشتر از تعداد تماشاگران تمرینات ایتالیاست. برناردی که یکی از پرافتخارترین بازیکنان والیبال دنیاست و چندین عنوان قهرمانی جهان، المپیک و لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد، یکی تماشاگران ویژه تمرین عصر امروز ملی پوشان والیبال ایران بود. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در این خصوص گفت: من برای دیدن دوست عزیزم خولیو ولاسکو و دیدن تمرینات وی در تیم ایران به سالن آمدم. آمدم تا تمرینات ولاسکو را در تیم ایران ببینم. این تمرینات برای من بسیار آموزنده است. خیلی وقت بود که تمرین وی را ندیده بودم. آمدم تا از آن درس بگیرم. خولیو به غیر از یک مربی خوب و بزرگ یک شخصیت بزرگ است.
وی افزود: روش و سبک ولاسکو در دنیا منحصر به فرد است. ولاسکو بر روی ذهنیت بازیکنان کار می کند و این روشی است که در دنیا خاص خولیو می باشد. ایران باید قدر این مربی بزرگ را بداند. از اینکه تیم خولیو به این خوبی بازی می کند خیلی خوشحال هستم. این پیشرفت منحصر به فرد و خاص ولاسکو است. به تیم ایران به خاطر این پیشرفت تبریک می گویم. دو سال پیش ایران در سطح تورنمنت بین المللی نبود ولی امروز با بهترین مربی دنیا در بهترین تورنمنت های والیبال دنیا شرکت می کند و نمایش خوبی هم از خود ارائه می دهد.
مربی 68 ساله ایتالیایی در خصوص دیدار ایران و ایتالیا خاطر نشان کرد: این بازی را به هیچ عنوان نمی شود پیش بینی کرد. ایتالیا خیلی تیم قوی و خوبی دارد. تجربه خوبی هم پیدا کرده است. مطمئنا در این بازی پیکار میان بازیکنان جوان دو تیم بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود. شما بازیکنان جوانی دارید و هر روز رو به رشد و پیشرفت هستید. در بازی با آلمان اگر چه ما سه بر صفر بازی اول را بردیم. ولی در بازی دوم دو ست اول را واگذار کردیم و سپس توانستیم سه بر دو پیروز شویم. این بازی یک تجربه خیلی خوب برای هر دو تیم مخصوصا ایران خواهد بود.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف