براتو: مطمئنا بازی بسیار سختی خواهیم داشت

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

براتو: مطمئنا بازی بسیار سختی خواهیم داشت
بازديد : 570

براتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در خصوص دیدار با ایران گفت: بازی مشکلی خواهیم داشت. مخصوصا اینکه ایران چند بازی در لیگ جهانی انجام داده است. بازی با صربستان پیشرفت تیم ایران را نشان داد. هیچ چیز بدون دلیل نیست. سطح تیم ایران بسیار خوب شده و پیشرفت زیادی داشته است. مشخص است که کار کردند. ایران اکنون می تواند در بالاترین سطح بازی کند. ایران مقابل روسیه در بازی اول سه بر صفر شکست خورد. در بازی دوم سه بر یک شکست خورد. در بازی سوم مقابل صربستان یک امتیاز گرفت و سه بر دو شکست خورد. اما بالاخره در بازی چهارم سه بر دو پیروز شد. این تداوم پیشرفت نشان دهنده این است که این حرکت رو به جلو و پیروزی اتفاقی نیست. این نشان دهنده برنامه ریزی صحیح و کار اصولی است.  تازه این اولین سالیست که ایران به لیگ جهانی آمده است و این درخشش و ارائه بازی های قابل قبول جای ستایش و تقدیر دارد. مطمئنا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.
وی در خصوص دو بازی آخر ایران و ایتالیا در مسابقات جهانی و جام جهانی گفت: از آن زمان به بعد هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند.هر دو تیم جوان تر و جنگنده تر شده اند. این دیدار می تواند از زوایای مختلف جذاب و دیدنی باشد. رویارویی این دوتیم از دیدار های جذاب لیگ جهانی خواهد بود. ما کار مشکلی مقابل ایران خواهیم داشت.
براتو در خصوص رویارویی با ولاسکو که امروز در ایتالیا به احترام با او برخورد می کنند، گفت: برای من که شاگرد و دوست ولاسکو هستم، بسیار باعت افتخار است به عنوان سرمربی تیمی، مقابل تیم ولاسکو قرار گیرم و با وی رقابت کنم. ولاسکو سرمربی بزرگی است و حضور او در ایران به پیشرفت والیبال ایران بسیار کمک کرده است.
سرمربی ایتالیا در خصوص وضعیت بازیکنانش خاطر نشان کرد: از بازیکنان ما فقط زایتسو مصدوم است و حضور وی در بازی مقابل ایران قطعی نیست. ولی به غیر از او همه شاگردانم از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در روز جمعه مقابل ایران به نمایش گذاریم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف