فرهاد قائمی هم راهی ایتالیا شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

فرهاد قائمی هم راهی ایتالیا شد
بازديد : 624

فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان که در بازی برابر صربستان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، بعد از مرخص شدن از بیمارستان به همراه ملی پوشان والیبال کشورمان راهی ایتالیا شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر افروزی پزشک تیم ملی گفت: فرهاد قائمی فعلا از نظر جسمی توانایی بازی کردن ندارد اما امیدواریم تا هفتم تیرماه و بازی نخست تیم ملی والیبال در برابر ایتالیا او را آماده کنیم.
سرپرست تیم ملی والیبال نیز با اشاره به اینکه بلیت هواپیما برای 12 ملی پوش کشورمان قبل از بازی با صربستان تهیه شده بود، گفت: بعد از مصدومیت فرهاد قائمی امکان تغییر نام وی وجود نداشت.
 امیر خوش خبر تصریح کرد: تیم ملی یا باید با 11 بازیکن به ایتالیا می رفت و یا فرهاد قائمی را هم همراه خود می برد. کادر پزشکی تیم ملی بعد از بررسی وضعیت قائمی احتمال رسیدن او به بازی با ایتالیا را مردود ندانستند، به همین دلیل قائمی نیز همراه تیم به ایتالیا اعزام شد.
تیم ملی والیبال کشورمان در هفته پنجم لیگ جهانی دو دیدار مهم و حساس با تیم ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی والیبال خواهد داشت.
نخستین بازی ایران و ایتالیا ساعت 20 هفتم تیرماه در سالن والیبال پالاکاسا در شهر مودنا ایتالیا برگزار می شود و دومین بازی نیز ساعت 19 نهم تیرماه در سالن پالاسرادیمیگنی شهر ساساری ایتالیا برگزار خواهد شد.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف