ولاسکو: همیشه بازیکنان والیبال ایران را باور داشتم

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: همیشه بازیکنان والیبال ایران را باور داشتم
بازديد : 404

لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 3 4

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من همیشه بازیکنان والیبال ایران را باور دارم و اگر به همین شکل ادامه دهند به مراتب بهتر خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با صربستان گفت: پیروزی در برابر صربستان افتخار بزرگی است چون تیم قدرتمندی است و من نیز از این پیروزی خیلی خوشحالم.
وی با بیان اینکه در بازی اول باختیم اما در این بازی بردیم، گفت: در رختکن از بچه ها پرسیدم از بازی با صربستان چی یادگرفتید. خیلی چیزها یادگرفتیم. اما هنوز در دفاع و توپ گیری باید بیشتر بیاموزیم. باید یاد بگیرم در زمان اسپک زدن حریفان حرکت نکنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه جنگیدن بازیکنان تا آخرین لحظه بازی برای من در این دو بازی خیلی بار ارزش بود، گفت: آنان در دو ست پایانی دو بازی با صربستان کوتاه نیامدند اما در یکی پیروز شدند و در یکی نتیجه را واگذار کردند.
وی تاکید کرد: بین بازیکنان والیبال همیشه رقابت برای بهتر نشان دادن خودشان وجود دارد، اما این موضوع باعث نشده که آنان هماهنگی تیمی و بازی خود را فراموش کنند. امروز متاسفانه یکی از بازیکنان خوب (فرهاد قائمی) را از دست دادیم اما این موضوع تاثیرمنفی در بازیکنان و تلاش آنان نداشت.
ولاسکو در مورد تیم صربستان نیز گفت: صربستان بازیکنان جوان دارد که در سه هفته گذشته نیز بازی های بیرون از خانه در کوبا، روسیه وایران داشته است. بازی های خارج از خانه همیشه سخت است وسفرها نیز این خستگی بازی را دو چندان می کند.
وی تاکید کرد: تیم ما هم امشب به ایتالیا می رود و از آنجا به کوبا و سفر به کوبا به دلیل تغییر برنامه پروازی یک روز بیشتر شده است. یعنی اینکه تیم خسته از سفرایتالیا و کوبا به تهران برمی گردد و باید با آلمان بازی کند. امیدوارم بچه ها در بازی های پیش رو باز هم جنگنده عمل کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در پایان با تشکر از کادر فنی تیم ایران گفت: افراد زیادی در تیم تلاش می کنند اما معمولا همیشه سرمربی تشویق می شود. جا دارد از همه آنان به ویژه مربیان ایرانی تیم تشکر و قدردانی کنم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی با صربستان موفق شد نخستین پیروزی در لیگ جهانی والیبال را با نتیجه سه بر دو تجربه کند.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف