تیم ملی والیبال به نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی دست یافت

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

تیم ملی والیبال به نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی دست یافت
بازديد : 620

لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 1 3

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در برابر صربستان سه بر دو به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب دو امتیاز حساس این بازی به نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی والیبال دست یابد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در هفته چهارم لیگ جهانی از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز یکشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و به مدت دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این بازی از ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی،  فرهاد ظریف،  امیر غفور و آرمین تشکری استفاده کرد.
تیم ملی والیبال صربستان نیز این دیدار را با ترکیب نیکلا کواچویچ، ولادو پتکویچ، دراگون استانکویچ،  مارکو پوتراشچانین، الکساندر آتاناسیچویچ، نمانیا پتریچ و نیکولا روزیچ (لیبرو) آغاز کرد.
ملی پوشان کشورمان در ست های اول، چهارم و پنجم این بازی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20،  25 بر 22 و 15 بر 12به پیروزی رسیدند، و در ست های دوم و سوم با امتیاز های 26 بر 24 و 25 بر 23 در برابر صربستان مغلوب شدند و در نهایت نتیجه این جدال سنگین را سه بر دو از آن خود کردند.
تیم ملی والیبال ایران با کسب این پیروزی چهار امتیازه شد و در رتبه چهارم جدول لیگ جهانی والیبال در گروه دوم قرار گرفت.
صربستان نیز با کسب یک امتیاز این بازی 10 امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم گروه دوم ایستاد.تیم های ایتالیا و روسیه در جایگاه های اول و دوم این گروه قرار دارند.
فيليپ وريك از کشور فرانسه به عنوان داور اول و يوري موكري از اسلواکی به عنوان داور دوم  قضاوت دومین ديدار تيم ملي واليبال كشورمان در برابر صربستان در لیگ جهانی والیبال را بر عهده داشتند. همچنین سان جيان هو از كشور چين نيز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر دو ديدار صربستان و ايران در ليگ جهاني را بر عهده دارد.
تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا دوشنبه تهران را به مقصد ایتالیا ترک می کند تا در این کشور دو دیدار دیگر لیگ جهانی خود را در برابر ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی والیبال برگزار کند.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف